http://fcm.dk/nyheder/u19-p%C3%A5-retur ... uth-league
I tillæg er også Rasmus Nicolaisen og Simon Sterring også med igen.
Jeg savner nu ogsaa de gode offensive "raids" fra Bach Bak som back (pisse fed lille ordlegSteffen am skrev:Enig, og synes specielt de sidste par kampe har vidst vi mangler noget fanden-i-voldskhed.
Ikke så meget Bach Bak som back jeg savner, men som anfører og indpisker kunne vi virkelig godt bruge.
Selvom jeg også er stor fan af Rilwan, ser jeg ingen grund til at benytte ham i foråret medmindre der ingen alternativer er overhovedet. Det står angiveligt klart, at han ikke forlænger og smutter til sommer. Derfor synes jeg det ville være bedre, at give spilletid til spillere som Duelund og Mabil med perspektiv i, fremfor Rilwan der alligevel er tabt for os.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke vi har alle spillerne klar til bip-test og et forhåbentlig godt forår. Håber sådan at Rilwan er helt klar og kan spille sig i god form, hen over foråret. Vi har manglet hans hurtighed og iver fremadrettet.
Jeg er helt uenig. Så længe vi har noget at spille for, skal vi bruge de bedste spillere. Skal vi så heller ikke benytte Pione, da han nok bliver solgt senest til sommer? Vi skal naturligvis benytte alle spillere vi har til rådighed.SorteUlve skrev:Selvom jeg også er stor fan af Rilwan, ser jeg ingen grund til at benytte ham i foråret medmindre der ingen alternativer er overhovedet. Det står angiveligt klart, at han ikke forlænger og smutter til sommer. Derfor synes jeg det ville være bedre, at give spilletid til spillere som Duelund og Mabil med perspektiv i, fremfor Rilwan der alligevel er tabt for os.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke vi har alle spillerne klar til bip-test og et forhåbentlig godt forår. Håber sådan at Rilwan er helt klar og kan spille sig i god form, hen over foråret. Vi har manglet hans hurtighed og iver fremadrettet.
Først og fremmest mener jeg slet ikke, at du kan sammenligne Pione og Rilwans situationer. Pione skal sælges, Rilwan går gratis. Piones markedsværdi ville falde drastisk med ½ år på bænken.Kent skrev:Jeg er helt uenig. Så længe vi har noget at spille for, skal vi bruge de bedste spillere. Skal vi så heller ikke benytte Pione, da han nok bliver solgt senest til sommer? Vi skal naturligvis benytte alle spillere vi har til rådighed.SorteUlve skrev:Selvom jeg også er stor fan af Rilwan, ser jeg ingen grund til at benytte ham i foråret medmindre der ingen alternativer er overhovedet. Det står angiveligt klart, at han ikke forlænger og smutter til sommer. Derfor synes jeg det ville være bedre, at give spilletid til spillere som Duelund og Mabil med perspektiv i, fremfor Rilwan der alligevel er tabt for os.TrueWolfMidt skrev:Mon ikke vi har alle spillerne klar til bip-test og et forhåbentlig godt forår. Håber sådan at Rilwan er helt klar og kan spille sig i god form, hen over foråret. Vi har manglet hans hurtighed og iver fremadrettet.
SorteUlve skrev:
Først og fremmest mener jeg slet ikke, at du kan sammenligne Pione og Rilwans situationer. Pione skal sælges, Rilwan går gratis. Piones markedsværdi ville falde drastisk med ½ år på bænken.
Dernæst mener jeg det er en ret væsentlig faktor, at Rilwan har være ude med en skade i ½ år. Hvorfor skal vi give ham dyrebare minutter, så han kan komme i form til sin næste arbejdsgiver? Det ville i mine øjne ikke være, at varetage FCMs interesser. Havde Rilwan været en markant forstærkning af holdet, ville jeg være enig i, at det ville give mening at bruge ham. Men at sætte en Duelund, der har været vores mest målfarlige spiller i efteråret, og har et kæmpe salgs potentiale, på bænken, til fordel for Rilwan, der først skal spilles i form, for derefter at smutte gratis, ville i mine øjne være grotesk.
Dog vil jeg tilføje, at skulle vi stå i en 'mesterskabskamp' ala den mod FCK sidste år, og Rilwan har vist højere niveau end de andre kantspillere, så skal han naturligvis starte. Men mit klare udgangspunkt må dog alt andet lige være, at Duelund, Mabil, Pione, Royer og Kadlec er foran Rilwan på kantpositionen.