Samkørsel til ude og hjemmekampe.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Samkørsel til ude og hjemmekampe.
Ring til mig - mener du har nummeret ellers skriv PB. til mig med dit nummer.
Søger stadig kørsel til turen fra Århus til Herning
turen hjem er arrangeret
Er der nogen som kører til kampen i morgen fra Århus som jeg kan få et lift ved? 
Jeg har to-tre pladser i bilen (afhænger af folks størrelse [emoji1]) til Odense i morgen, så hvis nogle har lyst til at køre med, så smid en besked.
Pris: 50,-
Afgang fra Ikast mellem 9.30-9.50
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pris: 50,-
Afgang fra Ikast mellem 9.30-9.50
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
- Administrator
Kom nu Arff, tag med bussen og få en god snak med mig i stedet for. 
Er der nogen, der kører fra Ringkøbing/Hvide Sande eller omegn på fredag til kampen mod Horsens?
Giver gerne et tilskud til benzin.
Giver gerne et tilskud til benzin.
-
TrueWolfMidt
Har tænkt mig at begynde, at tage personer med fra Aarhus til Herning igen fra sæsonstart, så dem der har interesse kan komme billigt frem og tilbage. Pris 40 kr. Tur-retur. Ved fuld bil Max 3 personer 30 kr p.person. Opsamling ved Toyota over for Viby gymnasium. Er tidligere blevet brugt som opsamlingssted.
Vil anbefale dig at finde FCM Aarhus-gruppen på Facebook og blive medlem. Her bliver der til stort set alle kampe forsøgt arrangeret samkørsel.TrueWolfMidt skrev: ↑25. maj 2018, 15:30Har tænkt mig at begynde, at tage personer med fra Aarhus til Herning igen fra sæsonstart, så dem der har interesse kan komme billigt frem og tilbage. Pris 40 kr. Tur-retur. Ved fuld bil Max 3 personer 30 kr p.person. Opsamling ved Toyota over for Viby gymnasium. Er tidligere blevet brugt som opsamlingssted.
Søg “FC Midtjylland-fans fra Aarhus og omegn” så skulle den gerne dukke op.
-
TrueWolfMidt
God ide men jeg kommer ALDRIG på Facebook.tatoo skrev: ↑25. maj 2018, 17:18Vil anbefale dig at finde FCM Aarhus-gruppen på Facebook og blive medlem. Her bliver der til stort set alle kampe forsøgt arrangeret samkørsel.TrueWolfMidt skrev: ↑25. maj 2018, 15:30Har tænkt mig at begynde, at tage personer med fra Aarhus til Herning igen fra sæsonstart, så dem der har interesse kan komme billigt frem og tilbage. Pris 40 kr. Tur-retur. Ved fuld bil Max 3 personer 30 kr p.person. Opsamling ved Toyota over for Viby gymnasium. Er tidligere blevet brugt som opsamlingssted.
Søg “FC Midtjylland-fans fra Aarhus og omegn” så skulle den gerne dukke op.
- Administrator
Hvis der er en der så evt smider linket fra denne tråd op i deres forum, så er alle glade.
Det er hermed gjort.Administrator skrev: ↑25. maj 2018, 20:46Hvis der er en der så evt smider linket fra denne tråd op i deres forum, så er alle glade.