Samkørsel til ude og hjemmekampe.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Samkørsel til ude og hjemmekampe.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mener at der er lavet en lignende tråd på Facebook, men vil lige lave en herinde, så folk kan skrive sig på hvis de har mulighed for, at tage 1 eller flere med til kampene. Jeg kører altid fra Århus til Herning til hjemmekampe og engang imellem også til udekampe. Udekampene på Sjælland kører jeg dog ikke til, da jeg skal møde tidligt om morgenen.

Skal du til en kamp ( både ude og hjemmekamp ) og har mulighed for at tage nogle med på turen, så skriv det i denne tråd, gerne nogle dage i forvejen, så kan man altid skrive en privatbesked til vedkommende, som tilbyder denne samkørsel og aftale opsamlingssted og evt. en pris for kørsel. I den gunstige situation vi er i nu, giver jeg gerne et lift, hvis det kan være med til at hæve stemningsniveauet på tribunerne.

TrueWolfMidt

Re: Samkørsel til ude og hjemmekampe.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis der er nogle fcm'ere der vil med fra Aarhus til Esbjerg d. 5 April så skriv herinde eller send en privat besked til mig. Gerne med navn og mobilnr. så kontakter jeg jer. Kan have 3-4 personer med i bilen. Vi skal bevise vores spillere, at vi er der for dem, hele vejen til medaljerne står i Herning. Giv gerne besked i god tid så jeg kan planlægge turen til Esbjerg.
Glæd jer og nyd vores succes, som vi skal hjælpe med fortsætter.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Nu ved jeg godt du ikke er på FB, men hvis du nu lige kender en der er fra dit nabolag og som også er FCM fan, så findes der en gruppe på facebook, netop med det formål. Måske du kunne få en til at poste dit mobil nummer i en tråd derinde, hvis der er nogle der vil med?

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Synes nu det er rart med en tråd herinde dedikeret til samkørsel :)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Så absolut, det var også bare for at hjælpen kunne komme længere omkring.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber at der er nogle brugere af FB som vil lægge et link op af denne tråd, så vi kan få masser af fans til Esbjerg. Jeg har 4 pladser ledig i bilen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er hermed gjort.

Link til Aarhus-gruppen (ved ikke om den er synlig for folk uden facebook):

https://www.facebook.com/groups/712041345479947/

Jeg er admin på gruppen (selvom jeg nu bor i Aalborg), og folk skal selvfølgelig være velkomne til at ansøge.

5666

Indlæg af 5666 »

Har prøvet at sende privat besked da jeg gerne vil med til Esbjerg. Men er ikke helt sikker på at beskeden er blevet sendt. Ligger stadig i udbakke. Nok mig der ikke helt fatter systemet. Men kunne du evt sende mig en PB som jeg kan svare på.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

5666 skrev:Har prøvet at sende privat besked da jeg gerne vil med til Esbjerg. Men er ikke helt sikker på at beskeden er blevet sendt. Ligger stadig i udbakke. Nok mig der ikke helt fatter systemet. Men kunne du evt sende mig en PB som jeg kan svare på.
Har nu sendt privat besked samt SMS til dig. Så nu kan du ringe eller skrive til mig.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har stadig 2 ledige pladser. Først til mølle.

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Jeg sendte også tidligere 2 privatbeskeder til Thomas Lund ifm. Samkørsel til Randers, som han tilbød herinde op til kampen. Fik aldrig svar, og kan se at begge beskeder kun står i udbakke efter de var sendt. Enten er der fejl i systemet, eller så ignorerede Thomas mig bare ;-)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg har lavet 2 aftaler. 1 person skal med hjem fra Esbjerg, han kommer selv derned. 2 person skal hentes i umiddelbar nærhed af min bopæl. Begge sendte en privatbesked til mig med mobilnummer. Så er kontakten opnået og man kan ringe og sms'e til hinanden.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Super initiativ.
Acebone; Nu du er havnet i Nordens hovedstad, kan du så ikke lave en FCM gruppe for Folk bosiddende i Aalborg, jeg ved vi er en del.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lund7400 skrev:Acebone; Nu du er havnet i Nordens hovedstad, kan du så ikke lave en FCM gruppe for Folk bosiddende i Aalborg, jeg ved vi er en del.
Jeg ved ikke, om det ligefrem føles som Nordens hovedstad, men her er den så:

https://www.facebook.com/groups/383533281848538/

En direkte klon af Aarhus-gruppen, nu blot mere nordjysk!

Kom frisk!

majahnielsen

Indlæg af majahnielsen »

Jeg vil helt vildt gerne kun køre med til Esbjerg. Har du stadig en plads?
Jeg har prøvet at sende en PB, men den står stadig i udbakke :/

Besvar