Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Kent »

Lund7400 skrev:
Ravnen skrev:http://www.bt.dk/fodbold/fc-midtjylland ... ge-indkoeb

19 mio kr er også en del. Men nu Rilwan desværre er skadet kunne Kadlec da have været en fin erstatning :mrgreen:
Jeg siger lige noget vanvittigt, men er faktisk skuffet over, at man ikke henter ham alligevel. Kunne have været prikken over i'et, og samtidigt forbedret både start11 og bredde markant. Samtidig ikke uden videresalgspotentiale, og læg dertil at Sisto nok i hvert fald er væk til vinter. Havde været optimalt at få Kadlec spillet ind inden.

Vil faktisk gå så langt, som til at sige jeg er uforstående overfor beslutningen. Mangel på ambitiøsitet trods alt?
Handler nok lige så meget om økonomi. Man henter jo ikke sådan en spiller ind for sjov. Vi har jo ikke bare 19 mio + løn liggende og flyde. Der skal jo også være noget økonomisk fornuft i det.

WBW

Indlæg af WBW »

For andet vindue i træk er vi ikke populære i Hobro. Der har været en mere eller mindre færdig aftale vedrørende leje af Marco Larsen, men grundet Hassans skade, vil FCM ikke udleje ham.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

hmm, det er vel også et spørgsmål om økonomi. Der er ingen der siger at vi kan sælge Sisto til vinter for 50 mille. Måske han slet ikke finder formen i efteråret og så har han ikke været på stabilt top niveau i over et kalender år til den tid. Hvem betaler så lige den sum. Han kan blive skadet igen etc etc. Kadlec handlen kunne vi finde skillinger til hvis Sisto som formodet blev solgt. Kadlec har to gange afvist at skifte til dansk fodbold. Så hvis det skifte går igennem, hvilken spiller får vi så for 19 mio?.

Jeg ærgrer mig mere over at vi ikke får en 6'er ind - samt ham nordmanden som faktisk lød interessant. VI er blevet klart stærkere i dette transfer vindue - men ikke rigere. Lad os håbe der ikke går glasben i den til vinter så klubben også kan score kassen på de resultater vi har lavet.

Lige en lille bemærkning til sidst: Novak på ugens hold i EB (tror jeg det var) - godt gået, men var hans præstation til det?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

Efter min mening helt sort ikke at hente en klasse spiller som kadlec uanset hvad. Jeg ved ikke hos hvem potentialet er størst hvis man skal sammenligne (glem alder) men sisto virker fortsat ikke til at kunne finde forrige sæsons niveau og risikoen for at det falder yderligere samt skader kan være til stede. Her tænker jeg både på klubkassen og vores fremtidige ambitioner sportsligt. I kadlec ved man hvad man for fra dag 1 forstår mig ret. Målkontoen, Bundesliga, landshold og ikke mindst smart odds lyver ikke. I stedet smutter han formentlig til en anden klub selvom alt er på plads. Fair nok at beholde sisto og alt skal gå op i en højere enhed, men forstår ikke helt tankegangen alligevel. Begge scenarier må åbenbart betegnes som værende godkendt om det er fair nok må tiden vise.

oros

Indlæg af oros »

WBW skrev:For andet vindue i træk er vi ikke populære i Hobro. Der har været en mere eller mindre færdig aftale vedrørende leje af Marco Larsen, men grundet Hassans skade, vil FCM ikke udleje ham.
Hvor kommer det fra?

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

oros skrev:
WBW skrev:For andet vindue i træk er vi ikke populære i Hobro. Der har været en mere eller mindre færdig aftale vedrørende leje af Marco Larsen, men grundet Hassans skade, vil FCM ikke udleje ham.
Hvor kommer det fra?
Tror han ser EB.dk TV :)

974

Indlæg af 974 »

Kadlec
Måske de når at få ham ind, måske på lejemål og forkøbsret

men jeg tænker også lige som ovenfor:

Han har takket tydeligt nej, har ikke spillet i efteråret

Måske det trods alt bare ikke skal være ham alligevel, uanset at det kunne være sto

WBW

Indlæg af WBW »

DenLange skrev:
oros skrev:
Hvor kommer det fra?
Tror han ser EB.dk TV :)
Lige præcis, det kører på computeren. Imens kører BT's dækning på telefonen, TV3 sport på tv og Twitter og graven på iPad. Kan man andet end at elske den sidste transferdag? :D

oros

Indlæg af oros »

Hehe.... Nå, min EB-tager lige en tænkepause, så lige nu nøjes jeg med TV3 Sport. Men det går nu også an..

Hobro må vel lære, at aftaler ikke er i hus, før de er underskrevne..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mousebreaker skrev:Der er ingen der siger at vi kan sælge Sisto til vinter for 50 mille.
Der er selvfølgeligt ingen garantier. Men ligesåvel, som at det ikke er sikkert at vi sælger Sisto for 50+mill til vinter. Ligesåvel er der heller ingen garantier for at vi nogensinde, vinder et mesterskab igen, kommer i et gruppespil, eller for den sags skyld får en chance for at hente en spiller på Kadlecs hylde.
Kadlec har to gange afvist at skifte til dansk fodbold. Så hvis det skifte går igennem, hvilken spiller får vi så for 19 mio?.
Det er ihvertfald sikkert, at når han nu har afvist os 2 gange og vi efter lang tids arbejde for at få hans interesse, endelig har fået den og vi så selv, siger nej. Så får vi ikke chancen igen med ham.

Kan faktisk godt lidt følge dem, der mener at det er "skidt" at vi ikke henter ham, når nu vi efter rigtig meget arbejde, endelig har en mulighed for en spiller af den kaliber. Ja jeg ved godt at det ikke er økonomisk ansvarligt og det er jo også der at det står og falder og også den grund til at vi ikke skal hente ham, meen... en så høj hylde, så meget arbejde der er lagt i det, et kæmpe potentiale osv. så er det sq ærgeligt at det bare falder til jorden.
Senest rettet af pr0j3ct 31. aug 2015, 23:15, rettet i alt 1 gang.

974

Indlæg af 974 »

EB genopliver snakken om Falk til FCM :-)

23:08
bagger
Brugerkommentar fra bagger:
Falk tæt på fc midtjylland
Svar fra Klaus Egelund:
Yes, den er lige landet i træet uden for Messecentret. NU skal den sove for natten

WBW

Indlæg af WBW »

974 skrev:EB genopliver snakken om Falk til FCM :-)

23:08
bagger
Brugerkommentar fra bagger:
Falk tæt på fc midtjylland
Svar fra Klaus Egelund:
Yes, den er lige landet i træet uden for Messecentret. NU skal den sove for natten
Vil da mene det er en gevaldig aflivning af det rygte! :) der imod ganske fin humor af Egelund

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vildt så stor en fuser afslutningen af dette transfer vindue blev, set ifht de store superliga transfers der var lagt op til. Svia, Amartey, Dalsgaard, Falk, Larsen, Sisto etc etc

Ingen solgt ! Det ville jeg ikke have spillet 5kr på hos bookmakerne
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974

Indlæg af 974 »

mousebreaker skrev:Vildt så stor en fuser afslutningen af dette transfer vindue blev, set ifht de store superliga transfers der var lagt op til. Svia, Amartey, Dalsgaard, Falk, Larsen, Sisto etc etc

Ingen solgt ! Det ville jeg ikke have spillet 5kr på hos bookmakerne
Der kommer muligvis en her kl midnat på EB :-)

Spændende

Edit: eller i hvert fald noget der har været tæt på :-)

Michael Qureshi ‏@MichaelQureshi 8 min.8 minutter siden
Min transferkonsulent @SSorgenfri (dyr timeløn inde over ret vild transferstory som vi kan breake snart på eb.dk -

EDIT 2:
Det drejede sig så om Jannik Vestergaard til FCM!

Nårh nej Premier League ;-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er fantastisk at vi beholder Erik og Pione mindst et halvt år mere.
Nu får de også lige seks EL kampe. De er begge på landsholdet. Vi fører ligaen suverænt (igen). De er begge så talentfulde at de i hvert fald ikke bliver mindre værd, is i maven kan også være godt.

Kadlec lød selvfølgelig interessant, men egentlig vil jeg hellere at de henter Sparv-handler, sådan nogle ingen andre kunne se.

Synes Filip Novak efterlod et særdeles solidt indtryk mod Hobro, der var knageme gang i venstresiden med ham og Royer.

Er vi ikke stadig på børsen? Mindes vi skulle afmeldes. Men hvis vi er, så kan der jo godt dukke noget indkøb op i morgen?

Låst