Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Har lige set et interview med Steinlein på Ekstrabladets livecenter, og derfra kommer snakken om at nu ser det ud til at være slut..
Og at der skal et MEGA bud - rekord i Danmark for at eks. Pisto skulle ryge afsted
Som jeg kunne lure så er det fra sidst på eftermiddagen dette interview...
3 Sport 1 forventer jo snart at lave live interview med Steinlein
Og at der skal et MEGA bud - rekord i Danmark for at eks. Pisto skulle ryge afsted
Som jeg kunne lure så er det fra sidst på eftermiddagen dette interview...
3 Sport 1 forventer jo snart at lave live interview med Steinlein
@974
Det omtalte interview er fra omkring halv seks.
Synes det var vigtigt, at han sagde der ikke sker salg i morgen, da vi så ikke kan erstatte, altså med mindre vi taler største salg i DK nogensinde - må vel være tæt på 100 mil som minimum.
Derudover tror jeg årsagen til, at der har været meget i dag, at man har kigget på erstatninger til Sviatchenko og Sisto, hvis de skulle blive solgt. Da det viste sig, at Sisto ikke ville blive solgt, kunne vi droppe en kant. Derudover er de store bud på Sviatchenko nok kommet for sent, til at vi har været klar i forhandlinger med erstatninger.
Det omtalte interview er fra omkring halv seks.
Synes det var vigtigt, at han sagde der ikke sker salg i morgen, da vi så ikke kan erstatte, altså med mindre vi taler største salg i DK nogensinde - må vel være tæt på 100 mil som minimum.
Derudover tror jeg årsagen til, at der har været meget i dag, at man har kigget på erstatninger til Sviatchenko og Sisto, hvis de skulle blive solgt. Da det viste sig, at Sisto ikke ville blive solgt, kunne vi droppe en kant. Derudover er de store bud på Sviatchenko nok kommet for sent, til at vi har været klar i forhandlinger med erstatninger.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Vi har åbenbart budt på Bjørn Paulsen, men kom for sent. Lyder mærkeligt hvis han skulle være en erstatning for Svia, men han ville være en god breddespiller - han dækker jo stort set alle banens pladser.
Ja det var også sådan jeg hørte pointerne i interviewet!
Men altså bolden er jo rund
Men altså bolden er jo rund
synes rigtigt godt om Bjørn Paulsen, og han kunne sikkert godt have udviklet sig hos osDimi skrev:Vi har åbenbart budt på Bjørn Paulsen, men kom for sent. Lyder mærkeligt hvis han skulle være en erstatning for Svia, men han ville være en god breddespiller - han dækker jo stort set alle banens pladser.
Men kan godt forstå at han heller vil være mere sikker på at komme til at spille
Fulham skal angiveligt have budt ca. 20 millioner for Erik, et bud som FCM har afvist, da de forlanger det dobbelte 
Det er gået min næse forbi, hvor har det været nævnt, at vi var ude efter Paulsen?Dimi skrev:Vi har åbenbart budt på Bjørn Paulsen, men kom for sent. Lyder mærkeligt hvis han skulle være en erstatning for Svia, men han ville være en god breddespiller - han dækker jo stort set alle banens pladser.
Synes det virker meget uambitiøst, hvis han skulle hentes ind! Noget under det niveau, jeg forventede vi ville hente spillere på!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Har heller ikke lige set noget om dettubbe93 skrev:Det er gået min næse forbi, hvor har det været nævnt, at vi var ude efter Paulsen?Dimi skrev:Vi har åbenbart budt på Bjørn Paulsen, men kom for sent. Lyder mærkeligt hvis han skulle være en erstatning for Svia, men han ville være en god breddespiller - han dækker jo stort set alle banens pladser.
Synes det virker meget uambitiøst, hvis han skulle hentes ind! Noget under det niveau, jeg forventede vi ville hente spillere på!
Men nu snakker de netop om ham på EB
Hvor de siger at han bestemt har niveauet, og de klager lidt over at FCM ikke har snuppet ham hvis de virkelig ville!
Han er jo meget alsidig, og kan spille mange positioner, så god reserve og back up
De sidste 2 sæsoner har han i hvert år lavet 4 mål og 4 assists
I denne uge har han allerede lavet 2 assists
Jo, igen, så havde jeg gerne set ham i FCM
han er også kun lige blevet 24 år
http://www.bt.dk/fodbold/fc-midtjylland ... ge-indkoeb
19 mio kr er også en del. Men nu Rilwan desværre er skadet kunne Kadlec da have været en fin erstatning
19 mio kr er også en del. Men nu Rilwan desværre er skadet kunne Kadlec da have været en fin erstatning
De har også netop diskuteret ham på TV3 Sport efter et interview med CS.974 skrev:Har heller ikke lige set noget om dettubbe93 skrev:Det er gået min næse forbi, hvor har det været nævnt, at vi var ude efter Paulsen?Dimi skrev:Vi har åbenbart budt på Bjørn Paulsen, men kom for sent. Lyder mærkeligt hvis han skulle være en erstatning for Svia, men han ville være en god breddespiller - han dækker jo stort set alle banens pladser.
Men nu snakker de netop om ham på EB
Hvor de siger at han bestemt har niveauet, og de klager lidt over at FCM ikke har snuppet ham hvis de virkelig ville!
Han er jo meget alsidig, og kan spille mange positioner, så god reserve og back up
De sidste 2 sæsoner har han i hvert år lavet 4 mål og 4 assists
I denne uge har han allerede lavet 2 assists
Jo, igen, så havde jeg gerne set ham i FCM
han er også kun lige blevet 24 år
De snakkede om, at han skulle være erstatning for Erik, hvis han blev solgt. Det er der jeg mener niveauet er for lavt, når man siger profiler skal erstattes af profiler, så skal man ikke hente Paulsen som erstatning for Erik. Hvis det var som breddespiller, kan jeg tildels forstå det, bare ikke til midterforsvaret, hvor vi har fire kvalitetsspillere, når Jim Larsen er klar, og jeg ser Banggaard som et større talent, og Jim som bedre end Paulsen.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Synes denne historie er meget interressant! EB har også bekræftet den fra deres egne kilder.Ravnen skrev:http://www.bt.dk/fodbold/fc-midtjylland ... ge-indkoeb
Det viser altså, at vi kan hente spillere på et helt andet niveau end tidligere, og at større spillere også får øjnene op får os.
Hvis vi havde hentet Kadlec havde vi hentet det absolut største navn i dette vindue, og overgået FCKs handler. Det er et super fedt tegn på, at vi er på et helt andet niveau end bare for et halvt år siden (eller en uge siden inden EL
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Hvis dette er sandt, så kan den vel godt blive til noget i sidste øjeblik. Altså hvis alt er klar.
Senest rettet af Lupus1999 31. aug 2015, 22:38, rettet i alt 1 gang.
Jeg siger lige noget vanvittigt, men er faktisk skuffet over, at man ikke henter ham alligevel. Kunne have været prikken over i'et, og samtidigt forbedret både start11 og bredde markant. Samtidig ikke uden videresalgspotentiale, og læg dertil at Sisto nok i hvert fald er væk til vinter. Havde været optimalt at få Kadlec spillet ind inden.Ravnen skrev:http://www.bt.dk/fodbold/fc-midtjylland ... ge-indkoeb
Vil faktisk gå så langt, som til at sige jeg er uforstående overfor beslutningen. Mangel på ambitiøsitet trods alt?
Kunne så evt. ændre det til en leje med købsoption, så han var 100% klar til at tage over for Sisto, når ha bliver solgt til julRavnen skrev:http://www.bt.dk/fodbold/fc-midtjylland ... ge-indkoeb
Haha ja lidt vanvittig, men ja det kunne have været fedt, og virkelig et vink med vognstangen om at man jagter mesterskabet igen og succes i EL. Men man skulle vel have penge ind, før der kunne bruges, ved ikke om Benham lige ville skrive en check på 19 mio kr. Men ellers havde det været fint at kunne spille Sistos afløser ind mens Rilwan også er ude med en skade