Hehe... Ja, det er et langt, sejt træk. Det kommer ikke af sig selv, og vi må også ærligt erkende, at FCK har gjort sig fortjent til deres status. Vi må bare klø på - anden vej er der ikke!Måske om 10-15 årFCK er foran på alle parametre, som du selv siger, og det er næppe nogle vi henter indenfor et par år. Først og fremmest har de sponsorindtægter for 3-4 gange så meget som vi har, og så kan man kigge deres pokalskab bagefter. Men der hvor det batter mest, er at de har en fandens masse international erfaring og spiller stort set Europa hvert år.
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Senest rettet af oros 31. aug 2015, 14:40, rettet i alt 1 gang.
Ja FCK er større på visse områder. Men vores økonomiske fundament med Benham i ryggen er lige så solidt som FCKs. Med andre ord, vi har også råd til at sige nej.
Vi er forsvarende mestre, vi spiller med i Europa League. Pt. synes jeg egentlig vi er "større" end FCK på andre mindst lige så væsentlige parametre.
Og sidst, men ikke mindst, Pione Sisto har dansk statsborgerskab mens Daniel Amartey mig bekendt er fra Ghana. Derudover er Sisto da bare af en helt anden karat end Amartey.
Det ville være et genialt signal til omverdenen hvis vi kunne sælge Sisto for mere.
Vi er forsvarende mestre, vi spiller med i Europa League. Pt. synes jeg egentlig vi er "større" end FCK på andre mindst lige så væsentlige parametre.
Og sidst, men ikke mindst, Pione Sisto har dansk statsborgerskab mens Daniel Amartey mig bekendt er fra Ghana. Derudover er Sisto da bare af en helt anden karat end Amartey.
Det ville være et genialt signal til omverdenen hvis vi kunne sælge Sisto for mere.
Det økonomiske fundament er måske ligeså solidt, men umiddelbart er FCKs økonomiske råderum trods alt større. Og dog.... Der er jo underskud og nedskrivning i hovedstaden. Det skal et salg af Amartey dække ind for. Såe....Ravnen skrev:Ja FCK er større på visse områder. Men vores økonomiske fundament med Benham i ryggen er lige så solidt som FCKs. Med andre ord, vi har også råd til at sige nej.
Amartey er netop Ghaneser og kan derfor ikke sælges til UK. Sisto er nemlig dansker - men det mest geniale signal, vi kan sende, er da at undlade at sælge ham. Tænk halvandet år tilbage..
Ved ikke om andre har nævnt det, men vi bliver linket sammen med Tottenhams DeAndre Yedlin. Spændende spiller, som dog ikke har slået igennem i Tottenham - hvad tænker I? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/to ... uperligaen
Det lyder som SmartOdds!jabsi skrev:Ved ikke om andre har nævnt det, men vi bliver linket sammen med Tottenhams DeAndre Yedlin. Spændende spiller, som dog ikke har slået igennem i Tottenham - hvad tænker I? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/to ... uperligaen
Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Interessant spiller. Har set et par kampe med USA's landshold, hvor han har spillet. Bedre offensiv end han er defensiv.jabsi skrev:Ved ikke om andre har nævnt det, men vi bliver linket sammen med Tottenhams DeAndre Yedlin. Spændende spiller, som dog ikke har slået igennem i Tottenham - hvad tænker I? http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/to ... uperligaen
Kunne give god mening som en mere offensiv højreback som så samtidig kunne frigøre Rømer til at være back-up for Sparv.
Men hvis vi er interreseret i Yeldrin, kunne Rømer vel rykkes op som 6'er?Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Jeg tror ikke Yedlin er aktuel for os. Havde vi ment vi manglede en højre back, så havde vi nok hentet det for længst, der er jo intet ændret på den position.tubbe93 skrev:Men hvis vi er interreseret i Yeldrin, kunne Rømer vel rykkes op som 6'er?Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Tror ikke det er os, men evt. Aab hvis Dalsgaard måske er på vej andet steds.tubbe93 skrev:Men hvis vi er interreseret i Yeldrin, kunne Rømer vel rykkes op som 6'er?Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Det er lidt skidt. Så virker interessen for ham nordmanden, samt Rasmus Falk da også lidt underlig, hvis man alligevel ikke vil hente en kant.Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Det håber jeg godt nok ikke du får ret i!Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Ikke nødvendigvis. Hvis vi har vurderet de spillere vi har forhørt os på til X og spillernes respektive klubber forlanger X*2 er det jo naturligt vi ikke henter noget. Dog håber jeg at det ændrer sig, da jeg mener vi mangler en 6'er og en kant.pr0j3ct skrev:Det er lidt skidt. Så virker interessen for ham nordmanden, samt Rasmus Falk da også lidt underlig, hvis man alligevel ikke vil hente en kant.Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Nu tænkte jeg ikke lige på prisen, men mere det at spørge på/vise interesse på eks. nogle kant spillere, hvis man egentligt ikke vil hente en alligevel.Arff skrev:Ikke nødvendigvis. Hvis vi har vurderet de spillere vi har forhørt os på til X og spillernes respektive klubber forlanger X*2 er det jo naturligt vi ikke henter noget. Dog håber jeg at det ændrer sig, da jeg mener vi mangler en 6'er og en kant.pr0j3ct skrev:Det er lidt skidt. Så virker interessen for ham nordmanden, samt Rasmus Falk da også lidt underlig, hvis man alligevel ikke vil hente en kant.Arff skrev:Som det ser ud LIGE NU henter vi ingen kantspillere, og det er også tvivlsomt at vi henter en 6'er.
Jeg syntes også at vi mangler en kant (nu det ene ny indkøb er et stykke fra holdet,samt Hassans skade) og en Gardering for Sparv.
Steinlein live igennem på ekstrabladet: "Hele formiddagen havde jeg mange bolde i luften. Nu er der ved at falde ro over det, og jeg tror, vi har det samme hold i morgen"
Det hænger vel meget godt sammen? Hvis man er interesseret i at købe et nyt hus kigger man jo også på nye huse, hvis du ikke finder noget du mener er prisen værd falder interessen lige pludseligtpr0j3ct skrev:
Nu tænkte jeg ikke lige på prisen, men mere det at spørge på/vise interesse på eks. nogle kant spillere, hvis man egentligt ikke vil hente en alligevel.
Jeg syntes også at vi mangler en kant (nu det ene ny indkøb er et stykke fra holdet,samt Hassans skade) og en Gardering for Sparv.