Fantastisk! Hold da kæft en viljestærk ung gut. Utroligt!TrueWolfMidt skrev:Han har vel altid givet udtryk for, at han ikke har noget imod at blive i Fcm og hvis de klubber der byder sig til, ikke er noget for ham, så ender det vel med at han bliver. Pione ved hvad han vil, ingen tvivl om det. Det kan være vores held, at han tager yderligere 1/2 år mere. Lad os håbe.Lund7400 skrev:Vilde timer for klubben. Sisto har altid været en målbevidst og viljefast mand, så det undrer mig egentlig ikke at han takker nej til PrL. Kunne være en fin udgang, at bevare ham et halvt år mere, hvis det er korrekt at Kadlec ikke vil.
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Her er fakta indtil nu.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... eague-klub
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... eague-klub
Fik lige en ret skør ide. Hvor stor chance tror i der er for, at vi måske lejer Victor Fischer? Vi kan tilbyde store internationale kampe, og Victor er røget på bænken i Ajax. Kunne være fedt synes jeg!
-
mousebreaker
Jeg vil da ikke have noget imod hvis han først skifter til vinter:)
Lader til at han er mand for at lytte til sine mavefornemmelser. Der skal sgu noget til at sige nej til at tjene en mille i måneden. Spændende at følge hvordan det hele ender for Sisto i det her vindue.
Lader til at han er mand for at lytte til sine mavefornemmelser. Der skal sgu noget til at sige nej til at tjene en mille i måneden. Spændende at følge hvordan det hele ender for Sisto i det her vindue.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Ca. én procent!TheLegend skrev:Fik lige en ret skør ide. Hvor stor chance tror i der er for, at vi måske lejer Victor Fischer? Vi kan tilbyde store internationale kampe, og Victor er røget på bænken i Ajax. Kunne være fedt synes jeg!
Eftersom man ikke kan operere med negative sandsynlighedsprocenter, så må chancen trods alt begrænse sig til det nedre niveau 0 %.TheLegend skrev:Fik lige en ret skør ide. Hvor stor chance tror i der er for, at vi måske lejer Victor Fischer? Vi kan tilbyde store internationale kampe, og Victor er røget på bænken i Ajax. Kunne være fedt synes jeg!
Jeg må sige at jeg er noget lunken overfor Sistos afvisning af West Ham, det er nu den anden klub han afviser! Det er rigtigt mange penge for klubben, det største salg nogen sinde!oros skrev:Fantastisk! Hold da kæft en viljestærk ung gut. Utroligt!TrueWolfMidt skrev:Han har vel altid givet udtryk for, at han ikke har noget imod at blive i Fcm og hvis de klubber der byder sig til, ikke er noget for ham, så ender det vel med at han bliver. Pione ved hvad han vil, ingen tvivl om det. Det kan være vores held, at han tager yderligere 1/2 år mere. Lad os håbe.Lund7400 skrev:Vilde timer for klubben. Sisto har altid været en målbevidst og viljefast mand, så det undrer mig egentlig ikke at han takker nej til PrL. Kunne være en fin udgang, at bevare ham et halvt år mere, hvis det er korrekt at Kadlec ikke vil.
Hvad er det han vil have? Lurer han bare på at kunne blive solgt senere så han selv kan få en højere sign on fee, og klubben kan stå med pebernøder for klubben største talent nogensinde!?
Jeg håber faktisk på at Sisto bliver solgt (for et stort beløb), og jeg tror ikke det vil svække os specielt meget. Jeg vil ihvertfald langt hellere sælge Sisto end Erik S.
50 mio ind, og så en ny stærk offensiv spiller eller to, samt en reserve til Spavs plads, så synes jeg vi er 100% kørende til den kommende sæson.
Han vil til et hold med mere boldbesiddelse end West Ham og gerne en klub der spiller i Europa.
Hans favorit klub var vidst Barcelona og mon ikke han gerne ser sig selv komme til den spanske liga, fremfor de andre ligaer. Han forventer jo nok ikke lige Barcelona, men mindre kan vel også gøre det.Lupus1999 skrev:Han vil til et hold med mere boldbesiddelse end West Ham og gerne en klub der spiller i Europa.
Måske vil han bare gerne blive i FCM en tid endnu? De store penge skal jo nok komme.
Han ved, hvad han vil - og har en stor familie, der bakker op om det. Der er vel for fa.... ingen, der kan være kede af det, hvis han bliver resten af året?
Han ved, hvad han vil - og har en stor familie, der bakker op om det. Der er vel for fa.... ingen, der kan være kede af det, hvis han bliver resten af året?
Når nu fcm har en varer som kan sælges for 50 mio, som lige har været skadet i næste et halvt år.. Så vil jeg nu nok sige; Sælg sælg sælg..oros skrev:Måske vil han bare gerne blive i FCM en tid endnu? De store penge skal jo nok komme.
Der kan ske mange ting i løbet af et halvt år, og det er langt fra sikkert sådan et bud kommer igen.
-
mousebreaker
Han har åbenbart ikke ment at han var klar til PL endnu. Det synes jeg er utrolig modent - og jeg er enig. Der var for ikke længe siden en masse kritik af agenter og FCM. Man mente at agenterne nærmest talte FCMs sag fremfor spillerens under forhandlingerne og at FCM havde anbefalet agenterne til spilleren. Sisto's agent er mig bekendt stadigvæk Ankersens bror og den sag var også under kraftig beskydning dengang. Jeg formoder at Sisto har agenten med indover i sin vurdering af hvad der er bedst for ham - i så fald er den beskyldning fra mediernes side tæt på at være modbevist, medmindre de er helt uenige om hvad fremtiden skal bringe for Sisto. FCM får næppe 50 mio + det løse fra andre klubber end dem der er i PL.
<<< Sisto selv skulle angiveligt have sagt nej, da han ikke mener, at Premier League er det rette for ham lige nu. (Kilde: Ekstra Bladet)>>>
<<< Sisto selv skulle angiveligt have sagt nej, da han ikke mener, at Premier League er det rette for ham lige nu. (Kilde: Ekstra Bladet)>>>
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Javist! Men denne "vare" er altså et menneske. Dette menneske har tilmed en kontrakt, der gælder begge veje. Ligesom FCM ikke er forpligtet til at sælge en spiller, er spilleren heller ikke forpligtet til at lade sig sælge. Det går sq begge veje!Dondinho skrev:Når nu fcm har en varer som kan sælges for 50 mio, som lige har været skadet i næste et halvt år.. Så vil jeg nu nok sige; Sælg sælg sælg..oros skrev:Måske vil han bare gerne blive i FCM en tid endnu? De store penge skal jo nok komme.
Der kan ske mange ting i løbet af et halvt år, og det er langt fra sikkert sådan et bud kommer igen.
Personlig vil det glæde mig, hvis han bliver frem til nytår.
Angiveligt har der været bud efter Pusic jf. optakten. Under andre omstændigheder og dermed anden timing, synes jeg et salg kunne være interessant, såfremt buddet ligger på den anden side af 15 millioner. Men vi bør nok takke nej, for tvivler på vi har en erstatning i kikkerten, og det er for lidt at køre vores program med Duncan, Paul og Urena.
Så hellere Urena væk, hvis der skal en fra truppen på den post. Pusic er trods alt en potentiel topscorer og har det spil ved jorden som Duncan mangler. Urena har ikke ret meget mere end hastighed og hans egen teknik kan ikke følge med. Han er mere potentiel en angriber der ender nede omkring 0 mål på en sæson. Gode målscorere hænger ikke på træerne.Lund7400 skrev:Angiveligt har der været bud efter Pusic jf. optakten. Under andre omstændigheder og dermed anden timing, synes jeg et salg kunne være interessant, såfremt buddet ligger på den anden side af 15 millioner. Men vi bør nok takke nej, for tvivler på vi har en erstatning i kikkerten, og det er for lidt at køre vores program med Duncan, Paul og Urena.