Kan godt høre vi er meget forskellige i vores opfattelse af hvordan man bakker op om holdet. men lad det nu ligge lidt.5666 skrev:Hvis nu tilskuerne tog lidt initiativ selv og bakkede holdet op var de jo ikke nød til at snakke ned til folk. Synes man skulle kigge ind ad før man anklager andre. Capoerne gør et stort stykke arbejde for holdet og det skal vi sætte pris på. De er med til at give spillerne de ekstra 10%. Kan godt forstå hans frustration i går for det var simpelthen ikke godt nok på tribunen.
Det er helt rigtigt da Hekler kommer op er de fleste med. Men det er de altid ved FORZA FC. Men hvorfor stoppe når man så er gået i gang?
Ja der var mange frivillige og nogen oppe i alderen i går. Men fordi du er frivillig kan du vel godt synge med? Har fuldt ud respekt for dem der er oppe i alderen måske ikke synger med. Det gør min far heller aldrig og tusind tak for det. For det kan han slet ikke finde ud af. Men hvad med alle de andre? Så masser af folk der ikke var rundet de 50 som ikke sang med. Og hvis man ikke vil synge med så stil jer ude i siderne så det ikke ødelægger hele stemningen. Som sagt synge min far aldrig med. Men når han er med stiller vi os aldrig i midten. Men selvom jeg står lidt ude i siden kan jeg da godt synge med. Nogengange som den eneste omkring mig. Men er bedøvende ligegad.
Du skriver du mister lysten til at synge med hvilket jeg slet ikke kan forstå. Det er jo ikke capoen du skal please men spillerne på banen. Desværre går din tankegang ud over spillerne og ikke capoen. Så støt dog holdet og giv dem de 10% ekstra.
Capoen i går gjorde et godt stykke arbejde.Han prøvede virkelig i forhold til mange andre. Men hold op hvor var det op af bakke for ham.
Det er nok kommet til at lyde forkert, men jeg har den DYBESTE respekt for dem som ofre tid og energi på at være capoer og dem der synger hele kampen. Så længe de kan klare, at bare fordi de selv gør det er det ikke ensbetydende med at alle andre gør det
Min pointe er bare at der står en masse tilskuere rundt om dem der altid bakker op som en gang i mellem synger og hopper med, men jeg mener bare at det ikke er fremmende for stemningen blandt disse folk og resten af tribunen at capoen i mine øre skaber sig fordi at alle ikke er med. Det kan godt være det virker bedre for dem der altid er med, men dem der ikke plejer at synge hver sang, er jeg rimelig sikker på at det har den modsatte effekt.
Jeg kan godt forstå det fra din synsvinkel at det ville være federe at vi alle sang med på det hele, men det er ikke alle der har lysten til at synge hele tiden, og der skal jo altså også være plads til andre end dem der synger ?