Vores indsats på tribunerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Vores indsats på tribunerne

Indlæg af SteffenO »

5666 skrev:Hvis nu tilskuerne tog lidt initiativ selv og bakkede holdet op var de jo ikke nød til at snakke ned til folk. Synes man skulle kigge ind ad før man anklager andre. Capoerne gør et stort stykke arbejde for holdet og det skal vi sætte pris på. De er med til at give spillerne de ekstra 10%. Kan godt forstå hans frustration i går for det var simpelthen ikke godt nok på tribunen.
Det er helt rigtigt da Hekler kommer op er de fleste med. Men det er de altid ved FORZA FC. Men hvorfor stoppe når man så er gået i gang?

Ja der var mange frivillige og nogen oppe i alderen i går. Men fordi du er frivillig kan du vel godt synge med? Har fuldt ud respekt for dem der er oppe i alderen måske ikke synger med. Det gør min far heller aldrig og tusind tak for det. For det kan han slet ikke finde ud af. Men hvad med alle de andre? Så masser af folk der ikke var rundet de 50 som ikke sang med. Og hvis man ikke vil synge med så stil jer ude i siderne så det ikke ødelægger hele stemningen. Som sagt synge min far aldrig med. Men når han er med stiller vi os aldrig i midten. Men selvom jeg står lidt ude i siden kan jeg da godt synge med. Nogengange som den eneste omkring mig. Men er bedøvende ligegad.

Du skriver du mister lysten til at synge med hvilket jeg slet ikke kan forstå. Det er jo ikke capoen du skal please men spillerne på banen. Desværre går din tankegang ud over spillerne og ikke capoen. Så støt dog holdet og giv dem de 10% ekstra.

Capoen i går gjorde et godt stykke arbejde.Han prøvede virkelig i forhold til mange andre. Men hold op hvor var det op af bakke for ham.
Kan godt høre vi er meget forskellige i vores opfattelse af hvordan man bakker op om holdet. men lad det nu ligge lidt.

Det er nok kommet til at lyde forkert, men jeg har den DYBESTE respekt for dem som ofre tid og energi på at være capoer og dem der synger hele kampen. Så længe de kan klare, at bare fordi de selv gør det er det ikke ensbetydende med at alle andre gør det

Min pointe er bare at der står en masse tilskuere rundt om dem der altid bakker op som en gang i mellem synger og hopper med, men jeg mener bare at det ikke er fremmende for stemningen blandt disse folk og resten af tribunen at capoen i mine øre skaber sig fordi at alle ikke er med. Det kan godt være det virker bedre for dem der altid er med, men dem der ikke plejer at synge hver sang, er jeg rimelig sikker på at det har den modsatte effekt.

Jeg kan godt forstå det fra din synsvinkel at det ville være federe at vi alle sang med på det hele, men det er ikke alle der har lysten til at synge hele tiden, og der skal jo altså også være plads til andre end dem der synger ?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Super godt at speakeren satte endnu mere gang i Mch Arena i går og fedt at tilskuerne fulgte hans opfordring og blev lidt længere tid på stadion og dejligt at tilskuerne gav den gas. Stemningen var den bedste i lang tid og skal naturligvis bare blive bedre. :D

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

TrueWolfMidt skrev:Super godt at speakeren satte endnu mere gang i Mch Arena i går og fedt at tilskuerne fulgte hans opfordring og blev lidt længere tid på stadion og dejligt at tilskuerne gav den gas. Stemningen var den bedste i lang tid og skal naturligvis bare blive bedre. :D
Jeg synes generelt at I gør det godt på lægterne - så det følgende må endelig ikke opfattes som kritik, det er tænkt som en overvejelse jeg gerne vil høre andres holdning til.

Dengang vi spillede hjemme mod Manchester City, husker ikke hvornår, da opfordrede speakeren også i kampens sene minutter til at lave larm. Jeg drøftede dengang sagen med en ven, som synes det var pinagtigt - manden er Brøndby fan - at det var "nødvendigt" for speakeren at komme med en opfordring.
Ifht. igår synes jeg egentlig der var ok larm også da speakeren kom med sin opfordring, men tænker I at det er pinligt/kritisabelt/provinsielt at speakeren "blander sig"? Jeg synes måske egentlig at det er tilfældet og at det er bedst at fans selv står for stemning, uanset hvilket niveau der så lægges.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Enig. Vi er ikke til håndbold..

Sniper

Indlæg af Sniper »

Sådan set også enig i at speakerens job ikke er at få publikum med, men synes dog også at det nogengange er nødvendigt

THenry

Indlæg af THenry »

Der var fed stemning i går. Er der nogen, der kan smide teksten til Ståle Solbakken-sangen, der blev sunget?

Det kunne jo være, at det er en sang, der kan blive brug for til næste hjemmekamp :D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

I kan have en pointe, men når man læser Peter Ross's blog, så prikker speakeren vel bare til folk om, at støtte op om holdet og spillerne og vise respekt for deres arbejde. Vi kan alle være misundelige over Brøndbys fans måde, at støtte deres hold på, imens de spiller vel at bemærke. Der har vi meget at lære, men det er jo også noget som er bygget op over mange år. Tror nok vi stille og roligt skal komme efter det, men ting tager tid. Er faktisk positivt overrasker over hvor godt langsiderne var med i støtten og hyldesten af holdet samt spillerne.

Fankoordinatorens indlæg er faktisk værd at læse, hvis man ikke lige har fået det gjort.
http://fcm.dk/nyheder/fankoordinatorens ... ste-opgave

Morten17

Indlæg af Morten17 »

THenry skrev:Der var fed stemning i går. Er der nogen, der kan smide teksten til Ståle Solbakken-sangen, der blev sunget?

Det kunne jo være, at det er en sang, der kan blive brug for til næste hjemmekamp :D
Vi siger hey Ståle Solbakken
Kommer 2. pladsen hjem i år
Til KBH

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Morten17 skrev:
THenry skrev:Der var fed stemning i går. Er der nogen, der kan smide teksten til Ståle Solbakken-sangen, der blev sunget?

Til KBH
Vi kunne jo bygge videre på sangen og synge.

Til KBH

Til KBH

Vi siger fuc og k
FUCK JER FCK OG KØBENHAVN åååhh ååååhh åååhhååååh

Med venlig hilsen fra fcm
hilsen fra Fcm support åååhh ååååhh åååhhååååh

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
Morten17 skrev:

Til KBH
Vi kunne jo bygge videre på sangen og synge.

Til KBH

Til KBH

Vi siger fuc og k
FUCK JER FCK OG KØBENHAVN åååhh ååååhh åååhhååååh

Med venlig hilsen fra fcm
hilsen fra Fcm support åååhh ååååhh åååhhååååh
Giv gerne feedback hvis sangen kan / skal bruges idag. Ved ikke hvem der tager stilling til det.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

8-)

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Først og fremmest skal det siges at, der bliver lavet en fantastisk stemning på tribunerne i disse dage, som jeg nyder at være en del af. Og alle der deltager skal have en stor tak for dette, selv dem der kun klapper.

Men jeg har lidt kritik i forhold til når kampen er færdig og vi har hele truppen nede foran os. Det er kanon med hyldest til enkelte spillere og holdet. Men at man bruger tid på smædesange mod Viborg på dette tidspunkt synes jeg er forkert ( jeg elsker at svine Viborg lige så meget som den næste). Jeg synes også at jeg kan se på drengene inde på banen at det ikke helt er deres kop te.

Så lad os hylde dem langt og længe efter kampen, og gemme smædesangene til andre klubber til alle de andre tidspunkter, hvis jeg skal sige det.

Personlig holdning

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fcm - Fck. Vi skal have Mch Arena til at koge efter vores fantastiske sæson start. Der skal synges igennem og fuld support til vores spillere. Nu kan vi igen skabe luft til Fck med et godt resultat. Kom så. Vi skal kunne byde Fck på god modstand.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Helt enig.

Og vi kan passende starte med at komme i så god tid, så vi kan nå at råbe alle spillere op inden kampstart - hvis vi også kan nå reserverne gjorde det ikke noget. :D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fcmrose skrev:Helt enig.

Og vi kan passende starte med at komme i så god tid, så vi kan nå at råbe alle spillere op inden kampstart - hvis vi også kan nå reserverne gjorde det ikke noget. :D
Enig. Gerne navneopråb af hele truppen. Mabil har godt af at mærke suset fra cc contractor tribunen og hvem der ellers råber med. Håber alle tribuner giver en hånd med så stemningen bliver ala når den var bedst sidste sæson.

Besvar