Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af mousebreaker »

Jesper Lauridsen har vel også fået al den tillid og mere til - end hvad man kan forvente som ny. Han har gjort det rigtigt godt. Han har dog ikke fået bygget noget på offensivt efter min mening. Desuden har truppen ikke en back up. Giver mening at købe en der mindst kan kæmpe om startpladsen, gerne gå direkte ind som 1'er. Lidt modgang for en mand der spillede alle kampe i sidste sæson kan sagtens vise sig at blive gavnligt for ham selv i sidste ende
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg ved at kontrastløse Kevin Conboy træner med i Esbjerg for tiden.

Han skal spille en reserveholdskamp mod OB for Esbjerg i morgen kl. 16. Kunne han være en mulighed? Vi har det jo med at hente tidligere EfB'ere?

Jeg husker ham som en yderst stærk offensiv back, med en vanvittig stærk venstre fod.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Hvem kender til "Shawn Manley, the young Ryan Giggs of Costa Rican football" ?

https://twitter.com/AgentMork/status/627496632045711361
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nå jeg har selv opstøvet lidt info/rygter? :-)

Shawn, 17, will spend the coming months training with FC Midtjylland, the Danish champions, as arranged by GSM and Futbol C agencies
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Aldrig hørt om ham.

Men ser ud til at han træner med et måned og måske nok testes om der er noget fremtid i ham.

Edit. Det fandt du selv ;)

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Ved ikke mere om ham, men så for noget tid siden på Twitter at han skulle prøvetræne hos os:
https://twitter.com/OleHoffskov/status/ ... 1017969664

Spændende vi kigger efter talent i den retning :)

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/st ... old-vi-har

Steinlein udtaler til pressen, at der ikke noedvendigvis hentes en erstating for Moeller som back-up for Lauridsen paa venstre back.

Det maa jeg indroemme vil undre mig meget, da vi paa netop denne plads er tyndest besat. Der er jo ikke en eneste oplagt spiller, som vil kunne tage over i forbindelse med en uforudset skade (Ja, Lauridsen er ekstremt stabil og spillede hele sidste saeson, men ingen kan jo gardere sig overfor en svinestreg paa banen).

Steinlein laegger op til, at der kan findes en erstatning internt i talentafdeling - Jeg ved ikke om, der er et supertalent paa den plads paa vej frem, men ligefrem at have en ung "Munksgaard type" som andetvalg uden andre alternativer maa siges at vaere temmeligt dristigt.

Jeg mener man boer koebe en fornuftig spiller - gerne ung og talentfuld med udviklingspotentiale ala Olsson paa midtbanen - der som type har nogle af de offensive forcer, som Lauridsen mangler. Allerhelt en "wing-back" type, der baade vil kunne fungere paa backen og floejen, da venstrekanten ogsaa er lidt tynd med en Rilwan, der har glasben.

Det vil baade kunne presse Lauridsen og maaske hoejne hans niveau med tiden, og desuden skabe nogle flere forskellige taktiske muligheder for Thorup.

(Jeg melder mig i oevrigt ikke ind i koret af folk, der er utilfredse med Lauridsen. Jeg synes ikke at det er noedvendit at gaa ud og bruge mange penge paa en klassespiller her. Jeg mener blot at det er alt for tyndt kun at have en ungdomsspiller som back-up, og at vi kan tilfoeje truppen noget dynamik og fleksibilitet, ved at koebe en ny "type" paa venstrebacken)

Over and out

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Chiquizito92 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/st ... old-vi-har

Steinlein udtaler til pressen, at der ikke noedvendigvis hentes en erstating for Moeller som back-up for Lauridsen paa venstre back.

Det maa jeg indroemme vil undre mig meget, da vi paa netop denne plads er tyndest besat. Der er jo ikke en eneste oplagt spiller, som vil kunne tage over i forbindelse med en uforudset skade (Ja, Lauridsen er ekstremt stabil og spillede hele sidste saeson, men ingen kan jo gardere sig overfor en svinestreg paa banen).

Steinlein laegger op til, at der kan findes en erstatning internt i talentafdeling - Jeg ved ikke om, der er et supertalent paa den plads paa vej frem, men ligefrem at have en ung "Munksgaard type" som andetvalg uden andre alternativer maa siges at vaere temmeligt dristigt.

Jeg mener man boer koebe en fornuftig spiller - gerne ung og talentfuld med udviklingspotentiale ala Olsson paa midtbanen - der som type har nogle af de offensive forcer, som Lauridsen mangler. Allerhelt en "wing-back" type, der baade vil kunne fungere paa backen og floejen, da venstrekanten ogsaa er lidt tynd med en Rilwan, der har glasben.

Det vil baade kunne presse Lauridsen og maaske hoejne hans niveau med tiden, og desuden skabe nogle flere forskellige taktiske muligheder for Thorup.

(Jeg melder mig i oevrigt ikke ind i koret af folk, der er utilfredse med Lauridsen. Jeg synes ikke at det er noedvendit at gaa ud og bruge mange penge paa en klassespiller her. Jeg mener blot at det er alt for tyndt kun at have en ungdomsspiller som back-up, og at vi kan tilfoeje truppen noget dynamik og fleksibilitet, ved at koebe en ny "type" paa venstrebacken)

Over and out
Steinlein kan ikke staa og fortaelle alt.

Husk tilbage med maalmands problematiken.

madsom

Indlæg af madsom »

Søren Sorgenfri på twitter: Hører #fcm for et par uger siden har afvist bud fra Celta Vigo på Sisto men buddet var uambitiøst lavt. #sldk #transferdk

madsom

Indlæg af madsom »

Lidt mere info her:

http://www.bt.dk/superligaen/fcm-afvise ... glen-sisto

buddet fra celta var på 33,5...der spekuleres dog i at de vil hæve buddet til 37 mio kroner med en rigtig høj videresalgsklausul!! :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er stadig for lavt, medmindre videresalgsklausulen er på 90% ;-)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Så Steinlein mener, at vi kan klare en hel sæson med EN venstreback.. Jeg håber som minimum der bliver hentet en ind, som kan være back up.

THenry

Indlæg af THenry »

Noerum skrev:Så Steinlein mener, at vi kan klare en hel sæson med EN venstreback.. Jeg håber som minimum der bliver hentet en ind, som kan være back up.
Ja. Det virker ikke troværdigt, hvis der ikke hentes en erstatning for Møller.

Der er ingen af vores midterforsvarer, der virker som en naturlig back-up på venstreback og det samme kan vel siges om vores midtbanespillere, så i givet fald er det vel Rømer(der i forvejen ofte spiller højreacken) eller Munksgaard (med én førsteholdskamp på CV'et), der er de bedste bud på en reserve venstre back, hvis man ser på den nuværende førsteholdstrup.

Det lugter af, at vi henter en ny spiller. Jeg tænker, at en lejet spiller med købsoption kunne være en fin mulighed. Ligesom vi så i slutningen af sidste vindue, hvor både Olsson og Urena blev hentet til på lejekontrakter. Der opstår ofte nogle spændende muligheder i slutningen af et transfervindue, når nogle spillere kommer i overskud i andre og større klubber.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Bold.dk melder Mads Albæk til IFK Göteborg

http://www.bold.dk/nyt/medie-albaek-tag ... e-i-stedet

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Var det noget med, at Royer måske kunne spille venstreback? Men jeg kan næsten ikke tro, at vi ikke henter en gardering.

Låst