Noget af en tordenstøvle han ellers har vores ven Kragl!
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
https://www.youtube.com/watch?v=oREBKy8dRHs
Det vil give mening at leje Julle et år med købsoption, og så sende Møller til Horsens, men de seneste meldinger går på, at han vil fortsætte i Evian. http://www.bold.dk/nyt/juelsgaard-fokus ... -paa-evianFCM2000 skrev:mest logisk med juelsgaard
Jeg tror vi henter en for os ukendt "smart odds"-spiller.
Jeg gætter også på, at Møller selv har ønsket at komme et sted hen, hvor han kan få tiltrængt spilletid. Pt. kunne det godt ligne endnu en sæson på bænken hos os, og hvis han skal udvikle sig yderligere, så skal han snart have mere spilletid.TrueWolfMidt skrev:Med tanke på Horsens økonomi, tror jeg han har fået lov til at skifte gratis til Horsens.
Det kan betyde, at prisen i tilfælde af et salg har været lav. Samtidig er det heller ikke en spiller, der har vist noget endnu. Dog kan vi håbe, at Horsens alligevel har brugt en klat af Rønnow-millionerne på Møller, hvis der er tale om et salg.
http://hsfo.dk/article/20150801/ARTIKLER/150809938
Møller er skiftet permanent til Horsens. Vi lod ham smutte kvit og frit, da alle parter kunne se at han ingen fremtid havde i FC Midtjylland.
Ja, vi kigger pt på markedet efter en ny venstre back. De forlydninger jeg har fået, går på at vi leder efter en backup for Lauridsen, altså ikke en som skulle være selvskrevet til start-11'eren. Dog kan der opstå en mulighed, som er for god til at takke nej til.
Efter hvad jeg ved, så er Julle ikke aktuel - eller rettelse, han var ikke aktuel tidligere på transfervinduet. Dog kan man også her ændre mening, hvis alternativerne ikke er en bedre samlet pakke (overgangssum, løn, og trup status).
Ja, vi kigger pt på markedet efter en ny venstre back. De forlydninger jeg har fået, går på at vi leder efter en backup for Lauridsen, altså ikke en som skulle være selvskrevet til start-11'eren. Dog kan der opstå en mulighed, som er for god til at takke nej til.
Efter hvad jeg ved, så er Julle ikke aktuel - eller rettelse, han var ikke aktuel tidligere på transfervinduet. Dog kan man også her ændre mening, hvis alternativerne ikke er en bedre samlet pakke (overgangssum, løn, og trup status).
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Selvom jeg godt kan lide Julle, synes jeg, det vil være en lidt spøjs tilgang. Hvis Lauridsen skal på bænken, vil jeg gerne have, at det er en potentielt meget bedre spiller end L. En spiller, der løfter os.
Synes stadig Kragl virker spændende pga. hans målfarlighed.
Men en venstreback må der komme.
Synes stadig Kragl virker spændende pga. hans målfarlighed.
Men en venstreback må der komme.
Lauridsen skal ikke på bænken. Men det ville være fint nok at finde en som kan udfordre ham, det er altid godt med konkurrence 
-
mousebreaker
Det vil være superfedt med en ny spiller til venstre back. Slet ingen tvivl om at det er back positionerne vi står dårligst på. Dernæst målmandsposten imo, hvis vi ser bort fra at Sparv er dækker 6'eren alene. Jeg melder mig dog ikke ind i koret af Jesper Lauridsen kritikere, Jeg synes han er solid og meget stabil. Hans svaghed er i mine øjne et manglende top niveau der kan gøre en forskel - her tænker jeg selvflg det offensive som jeg ser som hans absolut svageste punkt.
Vi behøver en ny venstre back, som har de rigtige offensive kvaliteter. Så gør det ikke så meget om han kan gå direkte ind som førstevalg. Bare han er tæt på. Det vil give Thorup lidt flere muligheder (hvis han så forstår at bruge dem, kan have mine tvivl)
Vi behøver en ny venstre back, som har de rigtige offensive kvaliteter. Så gør det ikke så meget om han kan gå direkte ind som førstevalg. Bare han er tæt på. Det vil give Thorup lidt flere muligheder (hvis han så forstår at bruge dem, kan have mine tvivl)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
enig i dine betragtninger. Men tænker også, at højre back må være et issue - eller satser vi på ham den unge - var det Munksgaard, han hedder?
Der bliver ikke hentet en højre back ind, da vi allerede har Bak, Rømer og Munksgaard.
Vi skal også huske på at der skal være plads til at udvikle vores unge talenter, selvom indkøb af gode spillere vel altid er noget man som fan har et ønske om til at forstærke truppen.
Der skal vaere plads til de unge hvis de har det der skal til og der er en udvikling.pr0j3ct skrev:Vi skal også huske på at der skal være plads til at udvikle vores unge talenter, selvom indkøb af gode spillere vel altid er noget man som fan har et ønske om til at forstærke truppen.
Paa det sidste punkt det er her det kniber med Jesper L. og Romer.
Nu er problemet på højre back plads jo ikke Rømer, men Bak Back. Rømer er jo "kun" reserven. Hvis Rømer var meget bedre, var han jo af gode grunde næppe reserven. Problemet er Bak Back og hans kroniske glasben, så skulle man noget der, var det en erstatning for Bak Back istedet, efter min mening.FCM2000 skrev:Der skal vaere plads til de unge hvis de har det der skal til og der er en udvikling.
Paa det sidste punkt det er her det kniber med Jesper L. og Romer.
Med Jesper er der delte meninger om hans kvaliteter og mangel på samme. Jeg er af den overbevisning at han er en ganske fornuftig og yderst stabil Back, der sjældent laver fejl defensivt. Han har dog mangler offensivt, men nu er offensiven jo ikke primær for en back. Selvom jeg dog også helst så at han var fremragende offensivt, så må vi ikke glemme at han faktisk gør det rigtig fornuftigt defensivt og på det punkt er bedre end eks. Julle (som nogle råber på) som havde sin force offensivt, men til gengæld nogle problemer defensivt.
Seneste forlydninger går på at man forsøger at finde en venstre back der kan gå direkte ind i startopstillingen
Hvor langt man er i processen ved jeg dog ikke.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Også fint hvis det kan hæve niveauet.Arff skrev:Seneste forlydninger går på at man forsøger at finde en venstre back der kan gå direkte ind i startopstillingenHvor langt man er i processen ved jeg dog ikke.
Kan også være der er noget i det, nu det ikke er det vanlige varme luft, Steinlein og Ankersen lukker ud offentligt omkring transfers
Synes nu Jesper Lauridsen fortjener tillid, men konkurrence skader ikke