Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Måske vi er snu og hente ham her: http://www.bold.dk/nyt/durmisi-agent-br ... -amatoerer
Både da han er har fine kvaliteter offensivt, teknisk, pres og løbemæssigt men også dels pga. kontraktudløb og for at træde Brøndby lidt over tæerne. Tror den defensive del vil kunne skoles på et bedre hold. Det vil være fint med et højere gear for Lauridsen, så han ikke tror han er sikker starter hver gang.
Hvis vi kan finde/købe/tiltrække et højere niveau end Durmisi skal vi selvfølgelig overveje at spille kortene anderledes. Jeg mener ikke han er fremragende på nogen måde. Vigtigst af alt skal Riza jo selv ville noget andet end vestegnen og samtidig passe på profilen.
Bryder mig ikke om Jønsson - han laver alt for mange børnefejl.
Tror aldrig han for alvor bliver god, og synes medier og eksperter overvurderer manden.
Mener også Erik og Banggaard ikke er bedste venner med ham da han oprindeligt blev foretrukket foran Banggaard på U21 selvom AGF det år sejlede i 1. division og Patrick spillede på et flot niveau i flere perioder. Husker Erik råbte lidt højt på de sociale medier.
Ikke at det har noget som helst at sige nu.....
Både da han er har fine kvaliteter offensivt, teknisk, pres og løbemæssigt men også dels pga. kontraktudløb og for at træde Brøndby lidt over tæerne. Tror den defensive del vil kunne skoles på et bedre hold. Det vil være fint med et højere gear for Lauridsen, så han ikke tror han er sikker starter hver gang.
Hvis vi kan finde/købe/tiltrække et højere niveau end Durmisi skal vi selvfølgelig overveje at spille kortene anderledes. Jeg mener ikke han er fremragende på nogen måde. Vigtigst af alt skal Riza jo selv ville noget andet end vestegnen og samtidig passe på profilen.
Bryder mig ikke om Jønsson - han laver alt for mange børnefejl.
Tror aldrig han for alvor bliver god, og synes medier og eksperter overvurderer manden.
Mener også Erik og Banggaard ikke er bedste venner med ham da han oprindeligt blev foretrukket foran Banggaard på U21 selvom AGF det år sejlede i 1. division og Patrick spillede på et flot niveau i flere perioder. Husker Erik råbte lidt højt på de sociale medier.
Ikke at det har noget som helst at sige nu.....
Lyder fornuftigt med forstærkning hvis vi kommer i gruppespillet: http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... dere-trup/
Forhåbentlig er det afklaret allerede om en uge, så vi har god tid til at finde de rette (såfremt vi er inde).
Forhåbentlig er det afklaret allerede om en uge, så vi har god tid til at finde de rette (såfremt vi er inde).
Nu kan man jo ikke købe spillere, ud fra hvem nogen i truppen kan eller ikke kan lide. Jeg synes da, at Jens Jønsson er væsentlig bedre end Banggaard. Banggard laver om nogen børnefejl, og han er ikke ret hurtig. Jens Jønsson er hurtig og bedre med bolden. Jeg ville også mene, at Jønsson skulle hentes ind til midtbanen.
-
Jesper BW1100
Jønsson vil være et fint supplement til midtbanen. I min optik er han ikke bedre end de 4 vi har til centerforsvaret nu (tæller ikke Dickoh med). Mener absolut ikke Banggaard laver børnefejl. Han et rolig og stabil. Hans eneste mangel er hurtighed.
Men spørgsmålet er om Jønsson vil være 2. valg på den defensive midtbane. Sparv rører han ikke. Jeg tvivler.
Men spørgsmålet er om Jønsson vil være 2. valg på den defensive midtbane. Sparv rører han ikke. Jeg tvivler.
Jeg er helt på line med at Jønsson ikke nu er på niveau med Sparv. Men det kunne da være drømmen at få ham ind som backup til netop Sparv. Er det ikke også den position han gerne vil spille? Jeg tror det ville være perfekt for holdet, da jeg tror Jønsson kunne lære mange gode ting af Sparvs ro, erfaring og overblik, ligesom jeg synes Jønsson kommer med en bunke ærgerrighed og et stort potentiale (det baserer jeg udelukkende på det jeg så under U-21 EM og jeg er ikke ligefrem scoutJesper BW1100 skrev:Jønsson vil være et fint supplement til midtbanen. I min optik er han ikke bedre end de 4 vi har til centerforsvaret nu (tæller ikke Dickoh med). Mener absolut ikke Banggaard laver børnefejl. Han et rolig og stabil. Hans eneste mangel er hurtighed.
Et scenario med en midterakse op gennem banen med Erik, Banggaard, Jønsson og Olsson lyder også meget tiltalende i form af potentiale og så vil det endda være udtryk for at man bruger 3/4 ikke startere.
Men det er bare en drøm. AGF skiller sig ikke af med ham.
Og Jønsson vil da heller ikke være reserve for Sparv.
Jeg mener at netop en gardering for Sparv, må være det vi har mest brug for. I visse kampe kunne det være godt at have to defensive midtbanespillere, fx. kampene mod Apoel hvor vi bliver løbet over ende på midtbanen. Vi har ikke fået en erstatning for Izunna, og det er i mine øjne vores største hul i truppen.
Ved ikke om Steinlein og den øvrige sportslige ledelse læser med herinde, men I mine øjne har vi igen fået den klassiske lærestreg bekræftet. Resultater i den danske lige er langt fra lig med resultater i europæisk sammenhæng.
Vi har et - på mange pladser - stærkt hold, som også i den kommende sæson vil kunne sikre os medaljer - det er jeg overbevist om. MEN... Vi har i denne sæson haft et mulighed for at kvalificere os til CL - en mulighed som måske i bedste fald vil komme til os hvert 3-5 år.... Spørgsmålet til ledelsen er vel så:
Burde man ikke forud for CL kampene have hentet ALT den forstærkning man kunne bruge, og så tilpasse truppen med salg efter en evt europæisk exit bagefter? Vi har i DK en måske lidt naiv tendens til at tro at SL niveau modsvarer europæisk niveau....men vi må nok erkende at det ikke er tilfældet, ikke på højeste niveau i hvertfald. Nu står vi igen og snakker om lærepenge, men i mine øjne har v ikke lært meget - eller nok ihvertfalt, set fra tidligere tiders resultater.
APOEL er en kompetent modstander, men ikke en overmagt. Hvis dansk fodbold vil skabe resultater fremadrettet kræver det proaktive investeringer (ikke reaktive) da vi skal vise vores absolutte bedste niveauer alledrede tidligt i kvalifikationerne...ikke nødvendigvis i de reelle CL og EURO L gruppespil...da det vel er vigtigere at komme med end at klare sig godt...
Krydser stadig fingre for et mirakel på Cypern...
Vi har et - på mange pladser - stærkt hold, som også i den kommende sæson vil kunne sikre os medaljer - det er jeg overbevist om. MEN... Vi har i denne sæson haft et mulighed for at kvalificere os til CL - en mulighed som måske i bedste fald vil komme til os hvert 3-5 år.... Spørgsmålet til ledelsen er vel så:
Burde man ikke forud for CL kampene have hentet ALT den forstærkning man kunne bruge, og så tilpasse truppen med salg efter en evt europæisk exit bagefter? Vi har i DK en måske lidt naiv tendens til at tro at SL niveau modsvarer europæisk niveau....men vi må nok erkende at det ikke er tilfældet, ikke på højeste niveau i hvertfald. Nu står vi igen og snakker om lærepenge, men i mine øjne har v ikke lært meget - eller nok ihvertfalt, set fra tidligere tiders resultater.
APOEL er en kompetent modstander, men ikke en overmagt. Hvis dansk fodbold vil skabe resultater fremadrettet kræver det proaktive investeringer (ikke reaktive) da vi skal vise vores absolutte bedste niveauer alledrede tidligt i kvalifikationerne...ikke nødvendigvis i de reelle CL og EURO L gruppespil...da det vel er vigtigere at komme med end at klare sig godt...
Krydser stadig fingre for et mirakel på Cypern...
Problemet er vel også at vi spiller med mange unge spillere. Når de gør det godt og har fået lidt erfaring, så bliver de solgt. Vores erfaring skal så leveres af nogle ældre spillere som har været en tur i udlandet, og som fysisk ikke længere helt kan stå distancen.
Vi er nødt til som FCK, at købe erfarne spillere der kan forstærke startopstillingen, og samtidig holde længe nok på vores profiler til at de har den ballast der er nødvendig. Det kræver erfaring og ro at spille UEFA kampe.
På en god dag kan vi godt gå derned og vinde 2-1, og så har vi forlænget spilletid.. Intet er afgjort endnu.
Vi er nødt til som FCK, at købe erfarne spillere der kan forstærke startopstillingen, og samtidig holde længe nok på vores profiler til at de har den ballast der er nødvendig. Det kræver erfaring og ro at spille UEFA kampe.
På en god dag kan vi godt gå derned og vinde 2-1, og så har vi forlænget spilletid.. Intet er afgjort endnu.
Hm, hm, kan vi så alle blive enige om, at Duncan IKKE skal sælges nu? 
Shit, han er vigtig for os.
Shit, han er vigtig for os.
Nogen der ved eller har hørt noget om hvornår vi evt. kan få gang i Awer Mabil? FCK`s Santander kom da rimeligt hurtigt igennem, med at få arbejdsttilladelse m.m.
Jeg glæder mig sørme også til at se Mabil i kamp, de youtube videoer med ham ser meget lovende ud 
- FCM Fan nr. 1
Det kom frem under optakten på stadion i dag: arbejdstilladelsen er kommet!pr0j3ct skrev:Nogen der ved eller har hørt noget om hvornår vi evt. kan få gang i Awer Mabil? FCK`s Santander kom da rimeligt hurtigt igennem, med at få arbejdsttilladelse m.m.
Han er dog spærret til returen mod Apoel, men fra og med i dag må han i øvrigt træne og spille med.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Super og tak for svar.FCM Fan nr. 1 skrev:Det kom frem under optakten på stadion i dag: arbejdstilladelsen er kommet!
Han er dog spærret til returen mod Apoel, men fra og med i dag må han i øvrigt træne og spille med.....
- DenStolteJyde
Youtube video er dog også relativt taknemmelig. Det kan jo også lade sig gøre på youtube at få mig til at ligne en der kan sparke til en bold..Ravnen skrev:Jeg glæder mig sørme også til at se Mabil i kamp, de youtube videoer med ham ser meget lovende ud