Ny cheftræner
Re: Ny cheftræner
Solskjær imod Stålbakken... Det lyder sq spændende i mine ører, er de to ikke også gamle landsholds kammerater?. Godt bud Lupus.
Jeg kender heller ikke Solskjærs filosofi men hvis det der skrives om ham er sandt så er han for mig også et bedre bud end Hjulmand.
Håber virkelig på en træner der forstår Fcm´s historie og filosofi og som vil give ALT for at tage klubben til det næste niveau.
Jeg kender heller ikke Solskjærs filosofi men hvis det der skrives om ham er sandt så er han for mig også et bedre bud end Hjulmand.
Håber virkelig på en træner der forstår Fcm´s historie og filosofi og som vil give ALT for at tage klubben til det næste niveau.
Hvis det f.eks. blev Solskjær, må vi nok forvente, at han i bund og grund ikke er så interesseret i FCM's historie. Til gengæld er jeg sikker på, at han ville være professionel til fingerspidserne. Hvis han ellers har lyst, er det da et spændende bud.
Jeg er meget stor fortaler for kontinuitet, og derfor er det en katastrofe, at Glen smutter. Men når det nu ikke kan være anderledes, så er min tanke, at det bliver en "u'lænding".
Ambitionen må være, at vi skal hæve overliggeren med 10% også på trænerposten, og dermed er der ingen (realistiske) danskere i spil. Jonas Dal er naturligvis ikke i nærheden af at være klar, mens Hjulmands spilfilosofi slet ikke passer til FCM, og det duer altså ikke, når der er ekstremt vigtige kampe om 1 måned. Vi kan ikke bruge ½ år og to transfervinduer på at tilpasse truppen og ændre spillestilen.
Det stærkeste argument for Hjulmand er, at Brentford jo har hentet en tidligere FCN-mand ind til at udvikle spillestilen (samt en hollandsk træner). Det tyder på, at Benham gerne vil den type possesion-fodbold - og derfor måske også ville implementere det hos os (ligesom Red Bull-koncernens ensretning af spillestil). Jeg har aldrig set Brentford spille, så aner ikke om deres spillestil er ovre i den retning i dag, men umiddelbart er det jo ikke det, man forbinder med engelsk fodbold i de lavere rækker.
Men eftersom FCM allerede har et tydeligt og succesfuldt koncept, så tror jeg ikke vi vel se et skift (det kan naturligvis være, at Benhams statistikker siger noget andet
).
Holland har jo været et inspirationsland for mange, når man taler possesion-fodbold, men jeg synes egentlig at vores spillestil er mere tysk i sit udtryk. Det er mere direkte og med flere dueller end i Holland. Derfor er mit umiddelbare gæt, at det er i den retning vi kigger, når vi leder efter træner.
Vores fordel i jagten er, at vi vel aldrig har været mere attraktive som klub, og derfor kan vi måske også tiltrække mere interessante navne end ellers. Et større trænernavn vil muligvis også øge klubbens tiltrækningskraft på nogle af de 'store' spillere, som ellers ville have svært ved at se sig i DK og FCM. Det ville også være fint med en træner, der har erfaring fra Chl. eller Europå league.
Jeg kender ikke nogen oplagte kandidater, og vil derfor ikke komme med noget bud.
Jeg vil dog godt bringe en kandidat på banen, som jeg ikke tror, der er nogen, som har nævnt. Han opfylder heller ikke rigtig nogen af mine kriterier og er derfor sikkert ikke realistisk, men just for the fun of it: Henrik Pedersen fra HB Køge. Tidligere talentansvarlig i Esbjerg, AGF og ikke mindst den globale talentansvarlige for Red Bull-koncernen. Han har med en vis succes implementeret Red Bull light i HB Køge, og det kunne godt være en spillestil ovre i vores retning. CV-mæssigt passer han ok på vores profil, men han mangler naturligvis nogle års erfaringer på topniveau.
Ambitionen må være, at vi skal hæve overliggeren med 10% også på trænerposten, og dermed er der ingen (realistiske) danskere i spil. Jonas Dal er naturligvis ikke i nærheden af at være klar, mens Hjulmands spilfilosofi slet ikke passer til FCM, og det duer altså ikke, når der er ekstremt vigtige kampe om 1 måned. Vi kan ikke bruge ½ år og to transfervinduer på at tilpasse truppen og ændre spillestilen.
Det stærkeste argument for Hjulmand er, at Brentford jo har hentet en tidligere FCN-mand ind til at udvikle spillestilen (samt en hollandsk træner). Det tyder på, at Benham gerne vil den type possesion-fodbold - og derfor måske også ville implementere det hos os (ligesom Red Bull-koncernens ensretning af spillestil). Jeg har aldrig set Brentford spille, så aner ikke om deres spillestil er ovre i den retning i dag, men umiddelbart er det jo ikke det, man forbinder med engelsk fodbold i de lavere rækker.
Men eftersom FCM allerede har et tydeligt og succesfuldt koncept, så tror jeg ikke vi vel se et skift (det kan naturligvis være, at Benhams statistikker siger noget andet
Holland har jo været et inspirationsland for mange, når man taler possesion-fodbold, men jeg synes egentlig at vores spillestil er mere tysk i sit udtryk. Det er mere direkte og med flere dueller end i Holland. Derfor er mit umiddelbare gæt, at det er i den retning vi kigger, når vi leder efter træner.
Vores fordel i jagten er, at vi vel aldrig har været mere attraktive som klub, og derfor kan vi måske også tiltrække mere interessante navne end ellers. Et større trænernavn vil muligvis også øge klubbens tiltrækningskraft på nogle af de 'store' spillere, som ellers ville have svært ved at se sig i DK og FCM. Det ville også være fint med en træner, der har erfaring fra Chl. eller Europå league.
Jeg kender ikke nogen oplagte kandidater, og vil derfor ikke komme med noget bud.
Jeg vil dog godt bringe en kandidat på banen, som jeg ikke tror, der er nogen, som har nævnt. Han opfylder heller ikke rigtig nogen af mine kriterier og er derfor sikkert ikke realistisk, men just for the fun of it: Henrik Pedersen fra HB Køge. Tidligere talentansvarlig i Esbjerg, AGF og ikke mindst den globale talentansvarlige for Red Bull-koncernen. Han har med en vis succes implementeret Red Bull light i HB Køge, og det kunne godt være en spillestil ovre i vores retning. CV-mæssigt passer han ok på vores profil, men han mangler naturligvis nogle års erfaringer på topniveau.
Jeg gætter også mest på en udlænding, der meget vel kan være en, som vi ikke har det store kendskab til i Danmark. Om han er hollændere, belgier, brite, tysker, fra Skandinavien, fra Spanien eller et syvende sted har jeg ingen ide om. Han skal dog som minimum kunne tale engelsk, men ellers tror godt det kan blive et ukendt og overraskende valg ift., hvad vi ellers normalt ser i den danske liga.
Det er interessant, at Brentford lige har rekrutteret en ukendt og vel overaskende manager ved navn Marinus Dijkhuizen fra den lille Rotterdam-klub Excelsior, som han rykkede op med, og derefter klarede formåede at holde oppe i Æresdivisionen i sidste sæson trods et af de mindste budgetter. Derudover havde de et godt cup-run, hvor de blev slået ud i semifinalen af de senere vindere.
Han virker til at være en ung, hårdtarbejdende og up-and-coming-type, der er med på den innovative og databaserede tilgang til fodbold. Han lader til at være til en offensiv 4-3-3, men er heller ikke bange for at gå på kompromis med spillestillen, hvis det er det, der skal til for at skabe resultater.
Jeg kunne godt forestille mig, at den type, som Ankersen/Benham har ønsket at rekruttere til Brentford kan være sammenlignelig med den kommende rekrutteringsproces af vores nye træner, da tilgangen, filosofien og måden at drive en fodboldklub er baseret på samme tankegods i både FCM og Brentford.
Det mest interessant fra artiklen er, at Dijkhuizen har frasagt sig muligheden for at have kontrol over transfers. Det er vel nærliggende at tro, at vores kommende manager heller ikke kommer til at få fuld kontrol over spillerhandler, og spørgsmålet er, om dette kan have betydning for, hvor interessant et trænerjob FCM vil være?
Spørgsmålet er, om en stor kapacitet med et etableret navn vil overdrage indflydelse på spillerhandler, hvis dette altså bliver en del af jobbeskrivelsen i FCM?
"Transfers will not be something Dijkhuizen will have overall control over, although he did have influence at Excelsior given the limited resources at the club".
http://www.getwestlondon.co.uk/sport/fo ... us-9339904
Det bliver på alle måder spændende at se, hvem der skal styre FCM i den kommende sæson!
Det er interessant, at Brentford lige har rekrutteret en ukendt og vel overaskende manager ved navn Marinus Dijkhuizen fra den lille Rotterdam-klub Excelsior, som han rykkede op med, og derefter klarede formåede at holde oppe i Æresdivisionen i sidste sæson trods et af de mindste budgetter. Derudover havde de et godt cup-run, hvor de blev slået ud i semifinalen af de senere vindere.
Han virker til at være en ung, hårdtarbejdende og up-and-coming-type, der er med på den innovative og databaserede tilgang til fodbold. Han lader til at være til en offensiv 4-3-3, men er heller ikke bange for at gå på kompromis med spillestillen, hvis det er det, der skal til for at skabe resultater.
Jeg kunne godt forestille mig, at den type, som Ankersen/Benham har ønsket at rekruttere til Brentford kan være sammenlignelig med den kommende rekrutteringsproces af vores nye træner, da tilgangen, filosofien og måden at drive en fodboldklub er baseret på samme tankegods i både FCM og Brentford.
Det mest interessant fra artiklen er, at Dijkhuizen har frasagt sig muligheden for at have kontrol over transfers. Det er vel nærliggende at tro, at vores kommende manager heller ikke kommer til at få fuld kontrol over spillerhandler, og spørgsmålet er, om dette kan have betydning for, hvor interessant et trænerjob FCM vil være?
Spørgsmålet er, om en stor kapacitet med et etableret navn vil overdrage indflydelse på spillerhandler, hvis dette altså bliver en del af jobbeskrivelsen i FCM?
"Transfers will not be something Dijkhuizen will have overall control over, although he did have influence at Excelsior given the limited resources at the club".
http://www.getwestlondon.co.uk/sport/fo ... us-9339904
Det bliver på alle måder spændende at se, hvem der skal styre FCM i den kommende sæson!
Jeg synes det her er en skarp observation. En ting er vores spillestil, hvor jeg giver dig helt ret, men jeg synes også de spillere vi forbindes med understøtter denne "tyske" tilgang.Kent skrev: Holland har jo været et inspirationsland for mange, når man taler possesion-fodbold, men jeg synes egentlig at vores spillestil er mere tysk i sit udtryk. Det er mere direkte og med flere dueller end i Holland. Derfor er mit umiddelbare gæt, at det er i den retning vi kigger, når vi leder efter træner.
Jeg håber virkelig de finder en som både har potentiale til at vokse i klubben ala signingen i Brentford, men også en træner med stærk, stærkt historik udi ungdomsarbejdet. Hvis det sidste ikke er en del af en ny træners profil, så vil jeg godt medgive, at jeg kan have taget fejl omkring Benham og Ankersens fokus på ungdomsarbejdet.
Vi skal i al fald i min optik have kontinuitet som fokus med den nye træner også.
Lad os nu få Jonas Dal!
Det vil i mine øjne være det optimale, medmindre man virkelig kan hente et STORT navn
http://www.bt.dk/fodbold/beaeret-hobro- ... oejrebenet»Hvis der er meningen, at man vil hente et prominent trænernavn, har jeg ikke optjent den ære endnu. Hvis man vil fortsætte i samme spor, kender jeg alt til, hvad Glen Riddersholm har stået for og hvad klubben står for. Det allervigtigste er, at jeg kender klubbens værdier. Som helt grøn træner har jeg været ude og træne i omegnsklubber og ved, hvor meget det betyder for klubben, at der er opbakning fra hele regionen. Vil man køre videre med, at en cheftræner kender de underliggende værdier, og det er det, man vil gøre en dyd ud af, så det ville da ligge lige til højrebenet at spørge mig, om jeg kunne have lyst. Men jeg tror, de tager sig god tid til at finde den træner, de gerne vil have. Og hvor jeg ligger henne i det hele, har jeg svært ved svare på,« lyder det fra Dal.
Det vil i mine øjne være det optimale, medmindre man virkelig kan hente et STORT navn
Skal det være dansk, skal det være Dal. Men jeg tror, vi kigger uden for grænserne først.
-
mousebreaker
Jonas Dal vil uden tvivl passe godt ind i klubben. Stilen. Kulturen. Vi vil kunne køre videre uden problemer på den front. Det er en stor fordel. Men... jeg synes også der mangler noget erfaring. Måske næste gang i min bog. Glen havde heller ikke haft et superliga hold tidligere da han overtog roret efter Kuhn. Men vi er bare et heeeelt andet sted, nu end da Glen overtog. Hvis man skal kigge på vores chancer for næste sæson i suppen så tror jeg Dal er bedste valg fordi der ikke skal ske omvæltninger i den måde vi spiller på. Specielt månederne indtil vinterpausen frygter jeg for med en ny spillestil. Hans manglende erfaring er jeg dog bange for vil vise sig i Europa. Og på sigt til at nå nye højder så foretrækker jeg alligevel...
Kasper Hjulmand. Tror jeg kunne være godt på længere sigt, men han lader til at være meget standhaftig med sin fodbold filosofi. Det betyder at vi skal til at lave en masse om - og så frygter jeg for vores Europa cup. Og mesterskabet kan vi glemme alt om. FCK kommer i en helt helt anden udgave i den kommende sæson. Vi har ikke råd til at miste point på ny filosofi. Nuvel, Glen's opsigelse gav vel i virkeligheden FCK en badebillet til mesterskabet næste sæson under alle omstændigheder. Så Hjulmand vil alligevel være mit førstevalg da jeg hellere vil tænke på den lidt længere bane end blot de næste 6 mdr.
Ole Gunnar Solskjær. Ja hvorfor ikke
- Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kender til hans måde at gøre tingene på, men bare det at han scorede i overtiden mod Bayern i CL finalen gør, at jeg vil kysse hans fødder any day. Tilbede ham uanset hvor mange fejl han så end kommer til at lave fremover. Usagligt? Javist 
En tysk træner? Jeg har mine tvivl. Den tyske mentalitet ind i FAMILIEN FCM, som vi jo tit melder op. Det har jeg virkelig svært ved at se blive en succes. Jeg tror kultur chokket vil blive for stort.
Så jeg hælder til at det bliver en skandinavisk træner. Dansk, Svensk - eller Ole Gunnar
Kasper Hjulmand. Tror jeg kunne være godt på længere sigt, men han lader til at være meget standhaftig med sin fodbold filosofi. Det betyder at vi skal til at lave en masse om - og så frygter jeg for vores Europa cup. Og mesterskabet kan vi glemme alt om. FCK kommer i en helt helt anden udgave i den kommende sæson. Vi har ikke råd til at miste point på ny filosofi. Nuvel, Glen's opsigelse gav vel i virkeligheden FCK en badebillet til mesterskabet næste sæson under alle omstændigheder. Så Hjulmand vil alligevel være mit førstevalg da jeg hellere vil tænke på den lidt længere bane end blot de næste 6 mdr.
Ole Gunnar Solskjær. Ja hvorfor ikke
En tysk træner? Jeg har mine tvivl. Den tyske mentalitet ind i FAMILIEN FCM, som vi jo tit melder op. Det har jeg virkelig svært ved at se blive en succes. Jeg tror kultur chokket vil blive for stort.
Så jeg hælder til at det bliver en skandinavisk træner. Dansk, Svensk - eller Ole Gunnar
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Rygterne går på at vi har forhørt os hos Hobro omkring mulighederne for at hente Jonas Dal tilbage. Personligt ser jeg det som en falliterklæring, hvis det er ham vi går efter. Han har været træner i 1 1/2 år, aldrig på fuldtid - han har leveret overraskelser i Hobro, som vel kun kan sammenlignes med Midtjylland på at de spiller i samme række. Jeg græder sgu lidt, hvis det er ambitionsniveauet, for så siger man A (man vil være fast med i toppen) og gør B. Han har ikke ballasten endnu, selvom han er en fantastisk rar fyr. Han har aldrig skulle vælge eller vrage, og har aldrig haft et forventningspres, som har vil få i Midtjylland. Jeg håber virkelig vi går efter en der har prøvet mere på egen krop end Jonas Dal har 
http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-forhoer ... -jonas-dal
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Fuldstændig enig.Arff skrev:Rygterne går på at vi har forhørt os hos Hobro omkring mulighederne for at hente Jonas Dal tilbage. Personligt ser jeg det som en falliterklæring, hvis det er ham vi går efter. Han har været træner i 1 1/2 år, aldrig på fuldtid - han har leveret overraskelser i Hobro, som vel kun kan sammenlignes med Midtjylland på at de spiller i samme række. Jeg græder sgu lidt, hvis det er ambitionsniveauet, for så siger man A (man vil være fast med i toppen) og gør B. Han har ikke ballasten endnu, selvom han er en fantastisk rar fyr. Han har aldrig skulle vælge eller vrage, og har aldrig haft et forventningspres, som har vil få i Midtjylland. Jeg håber virkelig vi går efter en der har prøvet mere på egen krop end Jonas Dal har
Jonas Dal er en fremtidens træner, med et stort potentiale, men med de mål, ambitioner, kommende europakampe og forventninger klubben har fremad rettet, så mangler han erfaringen og vi burde sigte noget højere.
Jeg tror dog at hvis det omkring Glen/Steinlein osv. er sandt, kan vi have et problem med at hente mere erfarne trænere, hvis de bliver låst på hænder og fødder, der er det nok nemmere at få en Jonas dal til at ind ordne sig. Jeg håber ikke at det er tilfældet, men henter vi Jonas, så tror jeg at det skyldes andre ting der ligger bag.
Jeg kender både Jonas og Glen, og de to er også rigtig gode venner udenfor banen, så derfor kan jeg ikke se hvorfor Jonas skulle være interesseret, hvis det var så gral som det er blevet gjort til. Jonas og Glen taler trods alt også sammenpr0j3ct skrev:Jeg tror dog at hvis det omkring Glen/Steinlein osv. er sandt, kan vi have et problem med at hente mere erfarne trænere, hvis de bliver låst på hænder og fødder, der er det nok nemmere at få en Jonas dal til at ind ordne sig. Jeg håber ikke at det er tilfældet, men henter vi Jonas, så tror jeg at det skyldes andre ting der ligger bag.
Tror og håber heller ikke at det er så slemt som det er blevet gjort til, som jeg også har nævnt tidligere. Jeg ved gandske udemærket at Glen og Jonas er Gode venner og har det godt sammen, samt også snakker sammen. Men jeg ved også at FCM er for Jonas som den har været for Glen, så et ønske om at træne "sin" klub og samtidig manglende erfaring, kan godt få en til at gå på kompromis med ting.Arff skrev:Jeg kender både Jonas og Glen, og de to er også rigtig gode venner udenfor banen, så derfor kan jeg ikke se hvorfor Jonas skulle være interesseret, hvis det var så gral som det er blevet gjort til. Jonas og Glen taler trods alt også sammenMen hvis Steinlein vil klubben det bedste, så tænker han kun på hvad der er bedst for klubben, og ikke hvem han godt kan lide. Personligt tror jeg ikke de finder én eneste der er villig til bare at styre tingene ude på træningsbanen og til kampene, hvis han ikke har medbestemmelse på hvad der kommer ind og ud. Hvis det er en spiller han ikke er tilfreds med, kan han jo også bare lade være at udtage ham, og derved står bestyrelsen og Steinlein også med et problem.
Jeg ønsker også Jonas til klubben, bare ikke nu. Jeg tror at han er en fantastisk træner og som sagt har et stort potentiale, men mangler den erfaring og måske kølighed, der kommer fra presset, med de kommende europakampe samt ikke mindst når suppen bliver fløjtet igang. Kan han klare det? Det ved jeg ikke, jeg ved bare at Glen skulle bruge lidt tid under pres for at falde til og for at lære at kunne håntere presset. Med vores målsætninger, ambitioner og europakampe rundt om hjørnet er tid vel noget nær det eneste vi ikke har.
Så er spørgsmålet om det vil være bedre med en uerfaren Jonas dal som kender det hele omkring klubben, men som skal bruge tid til at vende sig til presset, samt nogle "lidt større" spillere og ikke mindst egoer end i Hobro, eller en mere erfaren træner der kan håntere presset og spillerne, men som skal bruge tid til at vende sig til klubben.
Det har du en ganske korrekte pointe i, og jeg ved også, at Glen aldrig vil fraråde nogle at tage til Midtjylland - hverken spillere eller trænere.pr0j3ct skrev:Tror og håber heller ikke at det er så slemt som det er blevet gjort til, som jeg også har nævnt tidligere. Jeg ved gandske udemærket at Glen og Jonas er Gode venner og har det godt sammen, samt også snakker sammen. Men jeg ved også at FCM er for Jonas som den har været for Glen, så et ønske om at træne "sin" klub og samtidig manglende erfaring, kan godt få en til at gå på kompromis med ting.
Hvis Jonas Dal er aktuel lige nu, er det i en rolle som assistenttræner sammen med Priske under en ny cheftræner. Som person vil Jonas være en rigtig god mulighed og løsning, men hans trænerfaglige niveau er vigtigere, og derfor er han ikke den rette (hvertfald ikke endnu). Hvis vi skulle til at bygge klubben op igen, efter en længere periode med manglende resultater, ville jeg også sige Jonas var en rigtig fin løsning, men ikke som tingene er pt., hvor det sportslige niveau aldrig har været højrere, og setuppet aldrig har været bedre.pr0j3ct skrev:Jeg ønsker også Jonas til klubben, bare ikke nu. Jeg tror at han er en fantastisk træner og som sagt har et stort potentiale, men mangler den erfaring og måske kølighed, der kommer fra presset, med de kommende europakampe samt ikke mindst når suppen bliver fløjtet igang. Kan han klare det? Det ved jeg ikke, jeg ved bare at Glen skulle bruge lidt tid under pres for at falde til og for at lære at kunne håntere presset. Med vores målsætninger, ambitioner og europakampe rundt om hjørnet er tid vel noget nær det eneste vi ikke har.
For mig at se, vil det ikke være en ulempe at få ind træner ind, som ikke kender klubben eller spillerne. Henter vi en "indefra" har personen allerede dannet sine indtryk af spillerne, og derfor ser jeg det som værende meget svært at løfte truppen til det næste niveau. Imo skal vi have en ind, som kan se tingene med nye øjne, som forhåbenligt kan være med til at løfte klubben til det næste niveau.pr0j3ct skrev:Så er spørgsmålet om det vil være bedre med en uerfaren Jonas dal som kender det hele omkring klubben, men som skal bruge tid til at vende sig til presset, samt nogle "lidt større" spillere og ikke mindst egoer end i Hobro, eller en mere erfaren træner der kan håntere presset og spillerne, men som skal bruge tid til at vende sig til klubben.
Præcis.Arff skrev:For mig at se, vil det ikke være en ulempe at få ind træner ind, som ikke kender klubben eller spillerne. Henter vi en "indefra" har personen allerede dannet sine indtryk af spillerne, og derfor ser jeg det som værende meget svært at løfte truppen til det næste niveau. Imo skal vi have en ind, som kan se tingene med nye øjne, som forhåbenligt kan være med til at løfte klubben til det næste niveau.
Som tidligere nævnt, så synes jeg, at det er for tidligt med Jonas Dal. Hvis man skal opnå en målsætning om gruppespil 3 gange på de næste 5 år, så skal man ikke tage en træner, der aldrig har så meget som har stået i en europæisk kamp. Vi skal have en med erfaring og rutine fra de europæiske turneringer og topkampe.
Mit gæt vil være, at man spiller på flere heste, og Jonas er den nødløsning man kører i stilling, hvis alt andet fejler.
I øvrigt lyder det plausibelt, at der har været kontakt til Dal og at dette er blevet afvist. Det vil i hvert fald forklare de meget illoyale (overfor Hobro) udtalelser Jonas er kommer med i dag. Han faldbyder sig jo nærmest til FCM, mens han fortsat er ansat i Hobro. Prøv at forestille jer, at Glen var kommet med lignende udtalelser om et ønske om at træne FCK......
Mit gæt vil være, at man spiller på flere heste, og Jonas er den nødløsning man kører i stilling, hvis alt andet fejler.
I øvrigt lyder det plausibelt, at der har været kontakt til Dal og at dette er blevet afvist. Det vil i hvert fald forklare de meget illoyale (overfor Hobro) udtalelser Jonas er kommer med i dag. Han faldbyder sig jo nærmest til FCM, mens han fortsat er ansat i Hobro. Prøv at forestille jer, at Glen var kommet med lignende udtalelser om et ønske om at træne FCK......