Glen Riddersholm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: Glen Riddersholm

Indlæg af FCM2000 »

glen kan da Ikke tro at det ham der styrer hele butikken.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja Jonas Dal var absolut bedste danske mulighed. Han er ligesom Glen flasket op i klubben og kender det hele. Han har imponeret stort i Hobro.

Men som det også siges, så er det her nok en mulighed for SmartOdds, gad vide om de har en liste over trænere som præsterer specielt, så bliver det jo nok et fuldstændig ukendt navn.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

folk maa se det anderledes, er det Glen der styrer butikken eller Bestyrelsen ? Selvfolgelig er det bestyrelsen saadan er det.

Colin Todd er min favorit

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:folk maa se det anderledes, er det Glen der styrer butikken eller Bestyrelsen ? Selvfolgelig er det bestyrelsen saadan er det.

Colin Todd er min favorit
Nej det er vel også derfor manden vælger at stoppe?

Der er større chance for Bubber bliver cheftræner end det bliver Todd.....

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Glen er magtsyg

THenry

Indlæg af THenry »

Ravnen skrev:Ja Jonas Dal var absolut bedste danske mulighed. Han er ligesom Glen flasket op i klubben og kender det hele. Han har imponeret stort i Hobro.

Men som det også siges, så er det her nok en mulighed for SmartOdds, gad vide om de har en liste over trænere som præsterer specielt, så bliver det jo nok et fuldstændig ukendt navn.
Bet25 har sat odds på vores kommende træner. Hjulmand er favorit til 2,50 og Jonas Dal giver odds 15. Generelt mange ukendte hollændere på listen, og lidt lir med Klopp og Sam Allardyce.

http://www.bt.dk/superligaen/saa-er-der ... -er-i-spil

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Men odds 50 på priske? Det er rimelig højt sat. Han er da mindst lige så sandsynlig som Jonas Dahl.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM2000 skrev:Glen er magtsyg
Så er det vel ikke for meget at forlange, at du bakker det op med fakta om hvor du ved det fra? Når nu du slynger en sådan omgang ud.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg vil virkelig håbe, at spillerne hurtigt kommer sig over denne mentale mavepuster. Er bange for mental kollaps på banen og spillerflugt, hvis ikke der bliver lagt låg på denne sag. Spillerne skal være 100% mentalt klare oppe i hovederne og jeg frygter, at dette bliver svært at hele, på så kort tid. Håber dog jeg tager fejl.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det var sgu en ulækker udtalelse. Føj.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Er der nogen der ved om man kan se pressemødet et eller andet sted ?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

SteffenO skrev:Er der nogen der ved om man kan se pressemødet et eller andet sted ?
Har ikke set noget meldt ud endnu om hvor det kan ses live, men et gæt kan være Ekstrabladet, BT, Tv2 news og lign.

THenry

Indlæg af THenry »

pr0j3ct skrev:
SteffenO skrev:Er der nogen der ved om man kan se pressemødet et eller andet sted ?
Har ikke set noget meldt ud endnu om hvor det kan ses live, men et gæt kan være Ekstrabladet, BT, Tv2 news og lign.
I Tv2s sportsnyheder blev det fortalt, at de dækker pressemødet live, så jeg antager du kan følge det via Tv2 News.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

TrueWolfMidt skrev:
Det var sgu en ulækker udtalelse. Føj.
Manden er tabt. Bær over med ham...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er bare så surrealistisk. Glen har lige speedsnakket over champagne foran værterne på Canal9, og med hjertet hektisk fortalt om ånden og værdierne i FC Midtjylland, en stolthed så tydelig. Det virkede bare så hamrende solidt, fællesskab. Vi står sammen. Er det bare mig der har megasvært ved helt at fatte det her? Jeg skæver hele tiden til datoen, er det 1 april? Det er helt uvirkeligt. Kæmpemæssigt tab for klubben, og sådan lige hovsa-pludseligt agtigt. Erik Rasmussen fik sit lange farvel med taler og det hele, det var lidt lettere at fatte og fordi man havde tid til at vænne sig til det.

Besvar