Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Arff »

Kent skrev:Lyder højst usandsynligt. Nok mest på listen, fordi han er gammel MFF-målmand.
De prøvede jo allerede i vinters da vi hentede ham i Tyrkiet, da man vidste Robin Olsen var der på lånt tid. Men tvivler også på at FCM er interesseret i at sælge, og hente endnu en keeper.

Det jeg hører, er at Mikkel Andersen møder ind i Midtjylland allerede i morgen.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:Kom først ind i Tjekkiet - Serbien kampen da der var spillet 8 minutter. Nåede at se gode tyve minutter fra Kadlec inden han blev udskiftet med en skade.
Han nåede at gøre et overordentlig godt indtryk på mig i de 20 minutter og jeg havde da i tankerne at nu måtte han godt geare en smule ned så der ikke kommer interesse fra klubber der overmatcher FCM. Så hvis skaden ikke er alvorlig er det måske meget heldigt for FCM at han måtte udgå. Lidt ulækkert at skrive dette ud fra et menneskeligt synspkt....... :oops:

Jeg ser sgu gerne at Kadlec kommer til det midtjyske
Han lyder som lidt af en klasse signing, hvis vi kan lande ham. Derfor er det nok meget heldigt, at han blev skadet, og ikke kommer til at vise sig yderligere frem for større klubber.

Hvilken position spillede han i kampen? Jeg går udfra at tjekker spillede med Jan Kliment på toppen, men spillede de ligeledes med Kadlec i angrebet, på en af kanterne, eller som hængende angriber i kampen?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Der har godt nok været gang i rygtebørsen/transfer aktiviteten vedr FCM i det her transfervindue.
UD:
Sikre/Forholdsvis sikre
Izunna
Haugaard
Sisto
Igboun

Været på rygtebørsen
Duncan - et par championship klubber interesserede til kr 15M
Svia - Celtic, Lille, kr 15M
Dahlin - Malmø interesserede
Duelund
Dickoh
Heinze

IND
Bekræftet
Kian Hansen
David Royer

Rygtebørsen
Mikkel Andersen
Kadlec

Mangler jeg nogle?

Transfervinduet er stadig ungt. Så der kan virkelig ske nogle ting for vores mestertrup. Spændende!! Glens ønske om at der ikke skulle være alt for mange udskiftninger kan godt blive svært at efterkomme.

Både Svia og Duncan skal sælges hvis der kommer bud på de nævnte beløb. Det vil være flotte salg efter min menin. Men specielt Duncan vil efterlade et hul imo. Jeg har endnu ikke den store fidus til Paul Onuachu, men håber han bliver til den spiller som folk ser i ham.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Han lyder som lidt af en klasse signing, hvis vi kan lande ham. Derfor er det nok meget heldigt, at han blev skadet, og ikke kommer til at vise sig yderligere frem for større klubber.

Hvilken position spillede han i kampen? Jeg går udfra at tjekker spillede med Jan Kliment på toppen, men spillede de ligeledes med Kadlec i angrebet, på en af kanterne, eller som hængende angriber i kampen?

Han spillede kant. Samme rolle som tiltænkt hos os.
http://www.transfermarkt.com/vaclav-kad ... eler/91423
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

mousebreaker skrev:

http://www.transfermarkt.com/vaclav-kad ... eler/91423
Nej han spillede hængende angriber, og det gjorde han for øvrigt også hos Sparta Prag da han var udlejet fra Frankfurt.

http://www.resultat.dk/kamp/benRz9mP/#opstilling;1

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

tatoo skrev:
mousebreaker skrev:

http://www.transfermarkt.com/vaclav-kad ... eler/91423[/quote]

Nej han spillede hængende angriber, og det gjorde han for øvrigt også hos Sparta Prag da han var udlejet fra Frankfurt.

http://www.resultat.dk/kamp/benRz9mP/#opstilling;1[/quote]

Ifølge Transfermarkt har Kadlec spillet de fleste kampe på kanten for Sparta Prag
FCM!
FCM!
FCM!

WBW

Indlæg af WBW »

Seneste nyt vedrørende Kadlec går på, at han har fortalt Franfurt, at han IKKE accepterer FCM's tilbud.

Det meldes dog ikke noget ud om forhandlingerne dermed stoppes eller om FCM kommer med et forbedret tilbud.

EDIT: den fangedede Tipsbladet også;

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

I følge dette, lyder det ikke til at Kadlec på nogen måder ender i FCM. Spændende hvem der er den næste på listen, og ikke mindst hvor langt man er i den proces.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Ærgerligt, men fint med en afklaring, så klubben kan kigge andetsteds.

De spillere det evt skulle komme ind, skulle jo også helst VILLE Det.....Og det syntes jeg jo ikke rigtig, at hele processen ( inkl. Det i vinters) har båret præg af.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan godt forstå spilleren. Danmark er bare ikke tillokkende for en ung spiller med det talent. Finde spillere på den hylde, i den prisklasse, der gider tage til DK. Spille på Viborg stadion. Det må være den sværeste hurdle for os at komme over.

.Lidt skuffet over at Kadlec ikke vil alligevel. Jeg synes der havde været rygter ude om at han ikke var uinteresseret. Men sådan er det. Godt med en tidlig afklaring, som du siger mmgala.

Danne

Indlæg af Danne »

Nu er det bare vigtigt, at klubben har gjort deres arbejde ordentligt, og vi derfor har andre stærke alternativer.
Vi skulle imo helst ikke ende i en situation, hvor vi i 11 time panik shopper eksempelvis Uffe Bech for 19 millioner.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Super ærgeligt det ikke lykkedes at hente Kadlec. Ville have været en supersigning og et signal til københavnerne om at vi vil lege med igen næste sæson. Kan dog godt forstå Kadlec hvis rygterne om Ajax også er interesserede er sande, men så får de fandme ikke Sisto ;)

Danne@
Der er vel heller ingen grund til at ´panikshoppe´ endnu, vi har jo ikke solgt nogen endnu :)
Men håber også at man har en ny plan klar. Og hvis vi skal sælge så må det gerne være inden sæsonen går igang og helst bud på Sly inden sidste transferdag ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kadlec burde se FCM som et springbræt, en god sæson her, lidt CL eller Europa League og så står han i en større klub. Men vi finder da bare en anden ;-)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jeg håber lidt, at man har været på forkant med situationen, og hele tiden haft i baghovedet at dette kunne ske, og allerede har haft indledende snakke med næste mand på listen, således det ikke er en proces der strækker sig over 2-3 uger igen. Vi meldte ud, at vi ville agere tidligt i vinduet, og derfor håber jeg man allerede nu er igang med næste mand på listen.

Jeg havde håbet Kadlec kom, men så den også som værende meget meget svær, da hans niveau er for højt til ligaen, og hans lønkrav ligeså - men havde det kunne lade sig gøre, havde det selvfølgelig været en stor bonus.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

mmgala

Indlæg af mmgala »

Er der nogen der kender vores bagkant, i forhold til at melde nye spillere til uefa, så de kan deltage europæisk for os.

bh

Indlæg af bh »

Andy Kawaya fra Anderlecht som også har været nævnt, han følges af Udinese nu.

Låst