For så vidt er det ikke Dahlins kvaliteter der bekymrer mig. Det er at han ikke spiller alle kampe. Der er 10 ud af 12 målmænd der har stået næsten samtlige kampe i SL. Hvis ikke vi havde hentet Dahlin havde Haugård såmænd nok også stået alle kampe.
Nej det er de pludselige opståede skader (som ikke virker alvorlige) der bekymrer mig. Var det ikke en fiberskade der holdt ham ude i de sidste kampe.
Johan Dahlin
Re: Johan Dahlin
Jeg har fundet lidt på Dahlins skader her i efteråret inden han kom til os
Det er ikke nogen større eller længerevarende skader
Kan ikke rigtigt analysere mig frem til hvorfor og hvordan de skader har været der
http://www.spelaspel.se/odds/spelare-johan-dahlin/
Det er ikke nogen større eller længerevarende skader
Kan ikke rigtigt analysere mig frem til hvorfor og hvordan de skader har været der
http://www.spelaspel.se/odds/spelare-johan-dahlin/
Det er klart, at skader kan være et potentielt problem. Hvis den oplistning som Jan (974) har fundet er korrekt, så er der jo ikke tale om større skader, men til gengæld er det vel lidt bekymrende, at han har haft 5 skader indenfor meget kort tid. Det er dog forskellige skader alle sammen, så svært at se et mønster (medmindre hele hans krop er i forfald
)
-
mousebreaker
Dahlin har jo også spillet småskadet i en del af vores kampe. Det har sandsynligvis også haft indflydelse på hans præstationer som jeg ikke har fundet imponerende. Mon ikke det havde været bedre at lade Haugaard vogte målet indtil Dahlin var kommet sig helt over sine skader. Bagklog kan man selvflg altid være - mesterskabet skulle jo i hus for enhver pris og rutine på målmandsposten vægtede højt.
Jeg håber at han er helt fri for sine skader når den nye sæson går i gang så vi kan se hvad han reelt indeholder
Jeg håber at han er helt fri for sine skader når den nye sæson går i gang så vi kan se hvad han reelt indeholder
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Synes da bestemt heller ikke man skal negligere hans præstationer. Jeg synes i hvert fald han havde nogle pragtpræstationer mod Randers og Aab.