Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
madsom

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af madsom »

DenLange skrev:Lækkert Madsom :D

Bliver sgu lækkert med Kadlec!
Det bliver fantastisk! :) Glæder mig til at se ham i aktion i Tjekkiets næste kamp i U-21!! :)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Erik kommer ikke til Celtic, det er ligaen ikke stærk nok til, han sigter eftersigende efter Frankrig eller Tyskland, men agenterne og klubberne er meget opmærksomme på hans skades frekvens og kan gøre han spiller i Fcm næste halv sæson.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kadlec skal jo lige overtales. Men mon ikke vi finder ud af det? :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Erik og Celtic? 15 mio kr er ikke meget hvis vi sammenligner med hvad vi fik for Simon Kjær og Winston Reid, to talenter i samme størrelse som Erik.
Desuden Celtic, den skotske liga er stendød efter at Rangers blev tvangsnedrykket??

Så lyder det mere interessant at Lille i et rygte overvejer Erik som erstatning for Simon.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Kadlec har åbenbart et par andre muligheder.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ant-kadlec

WBW

Indlæg af WBW »

3 Championship klubber er angiveligt interesseret i Duncan. Prisen skulle være omkring 15 millioner :o :o

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

rolig nu han skal da selv lige ville til "lille" midtjylland ;-) altså Kadlec

Mike80

Indlæg af Mike80 »

WBW skrev:3 Championship klubber er angiveligt interesseret i Duncan. Prisen skulle være omkring 15 millioner :o :o
Hvor har du den fra?
Mike80

Everybody hates us we don't care...

WBW

Indlæg af WBW »

Mike80 skrev:
WBW skrev:3 Championship klubber er angiveligt interesseret i Duncan. Prisen skulle være omkring 15 millioner :o :o
Hvor har du den fra?
http://transfernewscentral.com/2015/06/ ... rasmussen/

Kender dog ikke til troværdigheden ved denne side. Dog har de sat sig en del ind i hvad Duncan er for en spiller og det stemmer godt overens med at FCM ikke vil sælge ham til en anden dansk klub. Hvis den nævnte pris er rigtig, siger jeg sælg! Selvom Duncan er vanvittig god at kunne smide ind i anden halvleg.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ravnen skrev:Så fik Per Rud da også silkesnoren. Tålmodighed er der ikke meget af i Brøndby :-)

Troels Bech som sportsdirektør.. tja han har jo ikke det store held som cheftræner, så det kan være det går bedre som sportsdirektør... :roll: - men det virker som et lidt underligt valg, et sats.
Hold da op en bombe med Troels Bech til Brøndby.

Tror egentlig at han har haltet i hans personale håndtering men har et godt øje for spillet, og Brøndby kan ske at have lavet en genistreg. Men hold da op, den tror jeg ikke på mange har set.

Noget andet er tidspunktet. Lige midt i åbningen af transfermarket, noget der har ændret sig de sidste par dage?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er sjældent at Brøndby laver genistreger, de har haft en enorm udskiftning i staben de seneste mange år. Jeg spår ikke Troels Bech meget mere end et års tid i den position, så løber tålmodigheden atter op...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Holder nu på at det var en genistreg at hente Agger hjem og ansætte Thomas Frank, når de nu ikke kan få Danmarks bedste træner ;)

Resten er vi enig om, at det er et cirkus.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

At de hentede Agger hjem ser jeg mest som en tilfældighed, han havde været lidt utilfreds med træneren og med ikke at blive brugt nok, og skal så spille en showkamp med Liverpool i Brøndby hvor der pludselig bliver snakket. Det skete jo meget hurtigt og så gav klubejeren lige klubben en "gave". Ikke den store strategi hvad det angår.

Thomas Frank er jeg ikke den store fan af, men man må da erkende at de blev nr 3 i sidste sæson, og det alt taget i betragtning er et flot resultat.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hmm hvad tænker i?
Er det for at gøre plads i truppen eller vil han noget nyt?

Jeg synes ikke det er nogen god idé at komme af bed vores bedste mand.

http://transfernewscentral.com/2015/06/ ... rasmussen/
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Bedste spiller generelt eller bare bedste angriber?

Vil mene vores bedste og mest stabile spiller er Jakob Poulsen. Mellem Duncan og Pusic er det ret lige, synes jeg, og vi skal ikke slippe Duncan for pebernødder. 15 mio. er dog et væsentligt beløb, hvis det passer, så måske kan det lade sig gøre at erstatte ham. Pt. er jeg dog af den opfattelse, at det vil være godt at holde på kulturbæreren Duncan.

Låst