Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Godt at se begejstring for Kian Hansen. Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har set et eneste minut af hans kampe i Nantes.
Dog mindes jeg, at jeg ikke var synderligt imponeret over ham i starten af karrieren i Esbjerg. Dengang var han højre back, og det gik ifølge EfB-fans på bold heller ikke for godt. Men da han blev omskolet til midterforsvarer, kom der mere skub i det. Så jeg ved reelt ikke, om han er en god backup for Bak, men midterforsvaret og Sparv kan han dække for.
Fin alder og med erfaring fra Europa League og Ligue 1. Det virker okay.
Dog mindes jeg, at jeg ikke var synderligt imponeret over ham i starten af karrieren i Esbjerg. Dengang var han højre back, og det gik ifølge EfB-fans på bold heller ikke for godt. Men da han blev omskolet til midterforsvarer, kom der mere skub i det. Så jeg ved reelt ikke, om han er en god backup for Bak, men midterforsvaret og Sparv kan han dække for.
Fin alder og med erfaring fra Europa League og Ligue 1. Det virker okay.
Interessant med Kian. Har dog som andre, ikke fulgt ham og kun set ham i en enkelt kamp, så skal ikke gøre mig klog på ham. Men godt at se at andre herinde, har lidt mere positiv viden omkring Kians ophold i det franske.
Spændende
Spændende
Tror Kian skal ses som erstatning for Izu. Glen har snakket om at lege med tal-kombinationer frem mod Europa, og jeg kunne godt se en opstilling med to 6'ere i form af Sparv og Kian, der vil give en solid defensiv base.
Jeg helt enig og også min første tanke. Jeg kunne sagtens forestille mig en Europa formation, hvor vi vender trekanten og spiller med Sparv og Kian på de defensive med Jacob Poulsen forest og Petter på kanten, som i søndags. En konstellationen med god og nødvendig europæisk erfaring.Kent skrev:Tror Kian skal ses som erstatning for Izu. Glen har snakket om at lege med tal-kombinationer frem mod Europa, og jeg kunne godt se en opstilling med to 6'ere i form af Sparv og Kian, der vil give en solid defensiv base.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Konstellationen med Izu og Sparv på to defensive midter fungerede aldrig helt godt. Måske ville Sparv og Hansen kunne indgå i et bedre samarbejde.
http://www.bold.dk/nyt/william-kvist-af ... ker-aldrig
Ingen Kvist til os - jeg siger umiddelbart TAK!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Wigan / William Kvist - Nedrykker fra 2 bedste række i england som er højt niveau til 3 bedste række. Hvordan kan han blive udtrukket til vores landshold. Det kan ikke være det store væsen, han har vist i sine kampe for Wigan.4096 skrev:http://www.bold.dk/nyt/william-kvist-af ... ker-aldrig
http://www.bold.dk/fodbold/england/championship
9 vundne kampe - 12 uafgjort - 25 nederlag. Ikke prangende.
Så triumfen også sikret matematisk! Flot, flot.
Vi går nu et yderst vigtigt og spændende transfer vindue imøde. Holder Steinlein og ledelse ord iforhold til vi går styrket ud på den anden side? Kan det overhovedet lade sig gøre hvis vi sælger spillere som Sisto, Igboun og Erik.
Min fornemmelse er lige nu at vi mister Igboun, som vel nærmest er blevet garanteret at der vil blive sagt ja til alt efter det mislykkede skifte til Kina i vinters. Derudover bliver Sisto selvsagt svær at holde på ligesom interessen for Erik også kan vise sig for stor.
Jeg lidt bekymret for om vi skipper Duncan? Jeg har hørt Glen udtale at han, som kulturbærer i klubben på ingen måde er en mand som er på vej ud. Men hele forløbet efter FCK kampen bekymrer mig lidt. De første meldinger gik på en yderst utilfreds Duncan efter kampen (jeg husker heller ikke han var med ude at juble? Måske jeg tager fejl) dernæst meldte Glen om en mindre skade i opvarmningen. Til FCV kampen igår gik der både meldinger på, at han var ude grundet skaden fra i søndags, men også meldinger om at han var syg. Igen igår så jeg ikke Duncan være med i jublen efter kampen, og hele forløbet bekymret mig lidt. Så kan godt frygte en utilfreds Duncan også kunne være på vej ud.
Rygterne siger lige pt. Daniel Royer samt Kian Hansen på vej ind. Umiddelbart 2 spændende tilgange, med selvklart størst kendskab til sidst nævnte.
Under alle omstændigheder. Spændende klub vi følger lige for tiden:)
Vi går nu et yderst vigtigt og spændende transfer vindue imøde. Holder Steinlein og ledelse ord iforhold til vi går styrket ud på den anden side? Kan det overhovedet lade sig gøre hvis vi sælger spillere som Sisto, Igboun og Erik.
Min fornemmelse er lige nu at vi mister Igboun, som vel nærmest er blevet garanteret at der vil blive sagt ja til alt efter det mislykkede skifte til Kina i vinters. Derudover bliver Sisto selvsagt svær at holde på ligesom interessen for Erik også kan vise sig for stor.
Jeg lidt bekymret for om vi skipper Duncan? Jeg har hørt Glen udtale at han, som kulturbærer i klubben på ingen måde er en mand som er på vej ud. Men hele forløbet efter FCK kampen bekymrer mig lidt. De første meldinger gik på en yderst utilfreds Duncan efter kampen (jeg husker heller ikke han var med ude at juble? Måske jeg tager fejl) dernæst meldte Glen om en mindre skade i opvarmningen. Til FCV kampen igår gik der både meldinger på, at han var ude grundet skaden fra i søndags, men også meldinger om at han var syg. Igen igår så jeg ikke Duncan være med i jublen efter kampen, og hele forløbet bekymret mig lidt. Så kan godt frygte en utilfreds Duncan også kunne være på vej ud.
Rygterne siger lige pt. Daniel Royer samt Kian Hansen på vej ind. Umiddelbart 2 spændende tilgange, med selvklart størst kendskab til sidst nævnte.
Under alle omstændigheder. Spændende klub vi følger lige for tiden:)
Mike80
-
Uldkraemmeren
Den må Duncan æde og som minimum vente med at skifte til vinter uanset hvor utilfreds han er. Vi kan ikke forvente at kunne nå at hente en angriber mere ind der kan gøre en forskel, og få ham spillet ind. Pusic er stadig ikke spillet ind på holdet, og der er ikke tid nok til at gøre det på den plads frem mod kval kampene, slet ikke når det er to angribere det så vil dreje sig om.
Duncan kan vel derudover dårligt være utilfreds, han er skadet halvdelen af tiden, og Glen har tydeligt meldt ud at folk der ikke er på 100 %, de spiller ikke. I det lys har han fået mange kampe, også i foråret. Ændres der på systemet så både Pusic og Duncan spiller, så er der vel ikke mere at snakke om.
Duncan kan vel derudover dårligt være utilfreds, han er skadet halvdelen af tiden, og Glen har tydeligt meldt ud at folk der ikke er på 100 %, de spiller ikke. I det lys har han fået mange kampe, også i foråret. Ændres der på systemet så både Pusic og Duncan spiller, så er der vel ikke mere at snakke om.
Han blev skadet under opvarmningen på sidelinien i anden halvleg. Han humpede tilbage til bænken og fik is på https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 6621_o.jpgMike80 skrev:Jeg lidt bekymret for om vi skipper Duncan? Jeg har hørt Glen udtale at han, som kulturbærer i klubben på ingen måde er en mand som er på vej ud. Men hele forløbet efter FCK kampen bekymrer mig lidt. De første meldinger gik på en yderst utilfreds Duncan efter kampen (jeg husker heller ikke han var med ude at juble? Måske jeg tager fejl) dernæst meldte Glen om en mindre skade i opvarmningen.
Lyder til at man er tæt på
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-05-2 ... -weekenden
Går udfra det er Kian HansenTreco skrev:Lyder til at man er tæt på
-
Uldkraemmeren
Hvad siger I til en fyr som ham her? Det er vel nogenlunde en hylde der kan kigges på, spillere på vej ud af de større klubber: http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/avis ... jax-afsked
Omvendt kunne han også være en mand som BIF kunne være interesseret i at få tilbage, de kunne godt bruge en bedre spiller på venstre back. De kan ihvertfald ikke finde ud af hvem de vil bruge.
Omvendt kunne han også være en mand som BIF kunne være interesseret i at få tilbage, de kunne godt bruge en bedre spiller på venstre back. De kan ihvertfald ikke finde ud af hvem de vil bruge.
Faldt lige over denne: http://www.skysportaustria.at/bundeslig ... daenemark/
Det ser temmelig definitivt ud. Mon ikke vi hører nærmere fra mere officiel kilde senere idag?
Det ser temmelig definitivt ud. Mon ikke vi hører nærmere fra mere officiel kilde senere idag?
Jeg er ikke i tvivl om, at Boilesen har niveauet, men har han ikke en bekymrende skadeshistorik? Venstre back er det sted, vi er mest stabile. Ved ikke, om jeg er tilhænger af at skifte rugbrødsmotoren Lauridsen ud med skrøbelige Boilesen, selvom sidstnævnte selvfølgelig er virkelig interessant, når han er i form.