Fornuftig afløser for Svia hvis han skulle ryge, og ellers en genial erstatning for Izunna, hvor han så samtidig kan assistere i midterforsvaret hvis nødvendigtmadsom skrev:Wow!! Kian Hansen på vej til os!!![]()
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5572805
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
- bobthebuilder_dk
Tidligere esbjerg mand? hmm,.. nej han er sgu stærk...madsom skrev:Wow!! Kian Hansen på vej til os!!![]()
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5572805
Ham er jeg helt med på hvis Erik smutter eller bare som konkurrent tilHam, Jimbo og Bangssgaard
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Han er klart bedre end Kvist. Så vidt jeg ved kan han dække alle pladser i bagkæden, og kan altså dermed også afløse på højrebacken.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Wow sikke et scoop. Alletiders signing.
Hvis jeg forstår det korrekt, så gættes der på at en aftale falder på plads i morgen med de danske mester(og jeg tror ikke der her refereres til AAB)
http://www.ouest-france.fr/fc-nantes-re ... en-3414906
http://www.ouest-france.fr/fc-nantes-re ... en-3414906
-
TrueWolfMidt
Nu forstår jeg ikke fransk, men ifølge Google translate er det af familiære årsager. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
Yes. Det er korrekt. Danske aviser skriver også om, at hjemve skulle være årsagen.TrueWolfMidt skrev:Nu forstår jeg ikke fransk, men ifølge Google translate er det af familiære årsager. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Muligvis har der også været lidt problemer omkring hans position på banen, således at han ikke har været helt tilfreds med at spille på den defensive midt, hvis man skal tro denne franske avis.
I øvrigt lader det til at Nantes købte ham for ca. 1 mio euro.
http://www.20minutes.fr/nantes/1612711- ... che-depart
-
TrueWolfMidt
Ja. Spændende hvad der yderligere kommer til heden.DenLange skrev:Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
Synes VIRKELIG at Kian Hansen er at sætte overlæggeren højt. Så ved man bare, hvilken hylde det er, vi snakker om. FCK må skide i bukserne tænker jeg lidt 
Også lige Daniel Royer + en mereTrueWolfMidt skrev:Ja. Spændende hvad der yderligere kommer til heden.DenLange skrev:Det ville være en sindsyg signing - hvis det går hjem!
Nu har jeg ikke fulgt så meget med omkring kian Hansen, så selv om han trods alt har spillet 28 ud af 29 kampe fra start og at der skulle være rygter omkring Monaco mfl. Så kan jeg ikke rigtig finde ud af hvor god han egentlig er og derved om jeg er en smule skuffet ( håbede lidt på en større signing) han har trods alt "kun" spillet i Esbjerg og kun et enkelt år ude........nogen der er klogere på ham som spiller.....altså noget mere konkret end wow
Han var Esbjergs bedste forsvarer, og han er rigtig god. Han er kompromisløs, god med hovedet, fødderne og så er han hurtig. Alt dette kan vi godt bruge.mmgala skrev:Nu har jeg ikke fulgt så meget med omkring kian Hansen, så selv om han trods alt har spillet 28 ud af 29 kampe fra start og at der skulle være rygter omkring Monaco mfl. Så kan jeg ikke rigtig finde ud af hvor god han egentlig er og derved om jeg er en smule skuffet ( håbede lidt på en større signing) han har trods alt "kun" spillet i Esbjerg og kun et enkelt år ude........nogen der er klogere på ham som spiller.....altså noget mere konkret end wow
Kian Hansen ville godt nok være et scoop af de helt store! Han har gjort det fremragende i det franske, hvor han som fast mand for Nantes på den defensive midtbane har udviklet sig til en profil for holdet, som på rygtebasis har betydet interesse fra større klubber, som Lyon og Monaco. Jeg har set ham 2. Gange i sæsonen på tv og har begge gange været imponeret, selvom jeg langt fra var Kian Hansens største fan da han blev solgt fra Esbjerg. Han er som årgang 89 på vej ind i hans bedste fodbold alder, så jeg ser ham som 2. Valget til Sviatchenko i midterforsvaret og afløser på sigt samt gardering for Sparv på 6. Positionen. Rygterne siger han søger hjem grundet personlige omstændigheder, og det er vil også eneste naturlige forklaring på vi vil kunne lande en af de få succesfulde transferers af danske spillere til Europa.
En meget, meget spændende transfer såfremt! Jeg begejstret i samme omfang, som da vi hentede Jacob Poulsen tilbage og han har ihvertfald ikke skuffet:)
En meget, meget spændende transfer såfremt! Jeg begejstret i samme omfang, som da vi hentede Jacob Poulsen tilbage og han har ihvertfald ikke skuffet:)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
Densestar7430
Super fed signing ift. Kvist!
26 år og kan vel dække næsten samtlige defensive positioner!
Ser slet ingen grund til at skulle være skuffet over noget som helst. En profil på et midterhold i Frankrig? En PROFIL og ikke en marginal spiller. Når hold som Lyon og Monaco meldes interesserede i spillere i den franske liga, som må formodes at være den liga de har aller mest styr på, så synes jeg også at det siger lidt.
For mig at se en super signing hvis det lykkedes!
26 år og kan vel dække næsten samtlige defensive positioner!
Ser slet ingen grund til at skulle være skuffet over noget som helst. En profil på et midterhold i Frankrig? En PROFIL og ikke en marginal spiller. Når hold som Lyon og Monaco meldes interesserede i spillere i den franske liga, som må formodes at være den liga de har aller mest styr på, så synes jeg også at det siger lidt.
For mig at se en super signing hvis det lykkedes!