Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja næste transfervindue bliver spændende.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-boss-skal-he ... rede-navne

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det er så fedt, at Fcm er så langt fremme i planlægningen af køb af nye spillere. Umiddelbart ryger Sly og Izunna og Haugaard nok, og så må vi se og vente spændte på om der er flere på vej ud. Håber deres liste er lang, hvis der skulle risikere, at ryge flere spillere i dette transfervindue.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Enig. Der er noget der siger mig, at vi bomber i det kommende transfervindue. Køber 2-3 klassespillere + erstatninger for dem vi sælger.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TheLegend skrev:Enig. Der er noget der siger mig, at vi bomber i det kommende transfervindue. Køber 2-3 klassespillere + erstatninger for dem vi sælger.
Derudover er der flere i vinterens transfervindue som som nok ikke får forlænget og det kunne også være en ide, at købe lidt nyt ind til disse pladser, så de kan sammenspilles og lære vores system at kende.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Men jeg tænker også lidt, hvor mange penge Benham er villig til at smide. Der må vel også være grænser, selv for en milliardær som ham. Man må jo gå ud fra han også tænker på sin egen forretning ved siden af...

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TheLegend skrev:Men jeg tænker også lidt, hvor mange penge Benham er villig til at smide. Der må vel også være grænser, selv for en milliardær som ham. Man må jo gå ud fra han også tænker på sin egen forretning ved siden af...
Det kan jo være, at nogle af de spillere som yderligere hentes, ikke er i den dyre ende men har nogle kvalifikationer som klubben kan bruge og som umiddelbart ikke er opdaget som værende gode spillere, men er registreret i Benham system.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Glen havde et møde i Ikast/Herning med en spiller på kampdagen mod Randers forrige mandag. Hvem han er ved jeg ikke, men har hørt at det skulle være en svensker det drejer sig om :) Om han er aktuel ved jeg ikke, men deler bare lige min viden.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
TheLegend skrev:Men jeg tænker også lidt, hvor mange penge Benham er villig til at smide. Der må vel også være grænser, selv for en milliardær som ham. Man må jo gå ud fra han også tænker på sin egen forretning ved siden af...
Det kan jo være, at nogle af de spillere som yderligere hentes, ikke er i den dyre ende men har nogle kvalifikationer som klubben kan bruge og som umiddelbart ikke er opdaget som værende gode spillere, men er registreret i Benham system.
Mon ikke at man også tænker lidt på muligheden for kvalifikation til Champions league, hvilket jo sender masser af kroner i kassen.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Vi er da blevet helt tossede med svenskere! :D

Nå det er sagt, så håber jeg også, at vi køber nogle danske spillere. Jeg mener, at i hvert fald 5-6 spillere i start 11 bør være danske! :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Vi er da blevet helt tossede med svenskere! :D

Nå det er sagt, så håber jeg også, at vi køber nogle danske spillere. Jeg mener, at i hvert fald 5-6 spillere i start 11 bør være danske! :)
Nationaliteten er et løst rygte, jeg har hørt. Den anden er bekræftet :) Men jeg tror, grunden til at vi henter mange svenskere, er at de er lette at integrere i truppen, da den danske kultur ligger tæt op ad den svenske, og at svenskere samtidig har en bedre mentalitet en danskerne.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

bh

Indlæg af bh »

Hvis ham Kadlec fortsat er i kikkerten, kunne han vel godt tænkes at være i blandt de to der muligvis snart præsenteres. Spiller han et ok U21 EM kan prisskiltet jo ændres en del.

http://www.bild.de/sport/fussball/eintr ... .bild.html

han nævnes også som mulig afløser for Depay i PSV (sammen med Sisto i øvrigt), så helt uden evner er han da nok ikke.
´
http://www.soccernews.nl/news/315067/De ... ay_bij_PSV

mnm123

Indlæg af mnm123 »

En belgisk kant spiller skulle være i vores søgelus, Andy Kaway fra Anderlecht er navnet, han er som type som Sly og samme bygning, der arbejdes i første omgang på et leje mål for 15-16 med forkøbsret.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mnm123 skrev:En belgisk kant spiller skulle være i vores søgelus, Andy Kaway fra Anderlecht er navnet, han er som type som Sly og samme bygning, der arbejdes i første omgang på et leje mål for 15-16 med forkøbsret.
Mon ikke du mener Kawaya? Spændende profil men jeg tænker ikke umiddelbart, at han ville være til start-11: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Andy_Kawaya

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Spændende. Anderlechts talentudvikling er jo uomtvisteligt god, og hvis han har været inde i en CL-kamp mod Arsenal i efteråret, kan han næppe være en, de slet ikke tror på.

Man kan dog undre sig over, hvorfor Anderlecht skulle sælge en ung, lovende spiller til os. Jeg kan ikke forestille mig, at vi laver lejeaftaler uden købsoptioner.

Hvor kommer rygtet fra? Internt? :)

Låst