mnm123 skrev:Poulsen som back, Izu på midtbanen.
Er det viden eller et gæt? Det i givet fald et rigtig godt bud på en løsning af vores akutte og massive problemer i 4-back kæden. Man glemmer helt at Jacob Poulsen tidligere i både Esbjerg og AGF har spillet mere eller mindre fast som højre back og at han i forbindelse med de første udtagelser til ligalandsholdet faktisk blev udtaget på netop denne plads. Dengang talte man om Jacob Poulsen som største konkurrent på pladsen til Lars Jacobsen! Så den løsning er ikke helt urealistisk.
Bak udtaler iøvrigt på AOH.dk at han frygter for at hans skade kan koste resten af sæsonen da han ikke mærker umiddelbar fremgang. Lidt af et skrækscenarie med både ham og Erik ude samtidigt, da statistikkerne iform af lavere pointsnit i netop deres fravær jo er blevet veldokumenteret her på forummet.
Jeg ser OB kampen som en svær opgave med vores skader i mente. Det nu fokus skal holdes 100% efter alle (inkl. Vores egne spillere og stab) efterhånden har kåret os som mestre! Jeg skal ikke fedtspille og er heller ikke bange for at tage ordet guld i min mund ligesom et smidt mesterskab på nuværende tidspunkt vel vil være et af de største overraskelser i superligaen historie. Men vi skal altså stadig spille det hjem før jeg fejret og der er før sket mirakler (katastrofer) som er større i moderne fodbold verden over.
2 nederlag de næste runder og vi går en gyser imøde med krav om 6 point i 4 kampe. Så lad os nu lukke den fuldstændigt med 3 point i Odense, så også jeg er overbevist om at vi ikke smider noget denne gang og kan nyde et fyldt MCH arena til guldfinale d. 17.
Mike