Billetsituationen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Billetsituationen

Indlæg af Acebone »

Ja, så er vi nået til den fase af sæsonen, hvor efterspørgslen på billetter er så stor, at det lægger billetserveren ned.

Pt. får jeg en fejlmeddelelse på polsk, når jeg prøver at bestille billetter til FCK-kampen. Er det mon Arek, der er på spil?

Hvordan går det jer andre? :)

PS. Jaja, jeg ved godt, man kunne have købt sæsonkort.

WBW

Re: Billetsituationen

Indlæg af WBW »

Det lykkes mig relativt hurtigt at sikre 4 billetter, skal dog bruge 6, men da man kun måtte købe 4 af gangen, må jeg bag køen igen. Ved dog ikke om det lykkes. FCM melder på Facebook om 2000 i kø

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Nå, udsolgt på halvanden time. :lol:

Billetterne kom i hus gennem en ven. Selv kom jeg aldrig videre end til fejlmeddelelser på polsk.

Fedt for klubben med så meget rift om billetterne. Håber de arrangerer storskærm for dem, der ikke fik billet.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Acebone skrev:Nå, udsolgt på halvanden time. :lol:

Billetterne kom i hus gennem en ven. Selv kom jeg aldrig videre end til fejlmeddelelser på polsk.

Fedt for klubben med så meget rift om billetterne. Håber de arrangerer storskærm for dem, der ikke fik billet.
Håber jeg også. Enten ude ved stadion (hvilket jeg ville foretrække) eller inde på torvet..

Derudover så ved jeg at der er enkelte FCM-fans der har købt billet til udebaneafsnittet.. Noget som jeg på det kraftigste vil fraråde andre at gøre, selvom der vidst stadig er ledige pladser..

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Dem bør de nok afsætte til FCK-fans med mindre, de også har tænkt sig at melde sig ind i FCK Away...

Henrik Christensen

Indlæg af Henrik Christensen »

Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
NÅ men lad os fylde stadion og få pokalen til Herning..

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det er meget godt, Henrik, men jeg er nu glad for, at der ikke er 10.000 med samme tankegang. Så ville det blive en indspist flok på det stadion. ;)

Henrik Christensen

Acebone skrev:Det er meget godt, Henrik, men jeg er nu glad for, at der ikke er 10.000 med samme tankegang. Så ville det blive en indspist flok på det stadion. ;)

Forstår godt argumentet, men helt seriøst så har vi vidst dette scenarie. Alle har kunne regne det ud, alle på graven har nævnt det, og så skal vi lytte til at vi har ventet.... Nuvel jeg er en del af indspist klub, men jeg er der hver gang.. I laver en fantastisk indsats og jeg er med og det er bare så super, men er bare lidt øv i mælet over disse indlæg. Ved også godt, at økonomi hænger sammen med prioritering, men den lammer bare denne del af graven.
Kan godt forstå folk i sidste øjeblik, men kan bare se hvem der argumenterer.
Forza FCM og gu har vi fortjent dette mesterskab.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
Ja hvis man da bare kunne have det..
Men grundet arbejde og familieliv, så er det måske muligt for mig at se 1/3 af alle hjemmekampe på stadion. Så er det lidt voldsomt at have et sæsonkort til X antal tusinde kr

Henrik Christensen

Badcompany skrev:
Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
Men grundet arbejde og familieliv, så er det måske muligt for mig at se 1/3 af alle hjemmekampe på stadion. Så er det lidt voldsomt at have et sæsonkort til X antal tusinde kr
Jeg har selv 2 drenge i den FCM gode alder, jeg angriber ikke nogen og kunne aldrig finde på det. I GØR DET ALTSÅ det godt SUPER godt og jeg er med på alt fra fansiden . Jeg har været med fra 1978 på samtlige IFS udebanekampe siden og ved hvordan holdet støttes, så jeres støtte kan ABSOLUT ikke anfægtes. Mere de argumenterende omkring en kamp og man skal vente.. FCM har lavet billige sæsonkort så det holder ikke..

Anyway.. Lad os der kommer og kan komme HEPPE på vores til guldet.
Jeg ønsker ikke at skælde ud på nogen, I gø r en SUPER KÆMPE indsats hver gang og det er en fryd at være her.
TAK FOR DET...

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Badcompany skrev:
Sæsonkort til unibet tribunen kostede 600 kr for en sæson.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Henrik Christensen skrev:Alle har kunne regne det ud, alle på graven har nævnt det, og så skal vi lytte til at vi har ventet....
Jeg havde skam også længe regnet ud, at dette kunne blive guldkampen eller under alle omstændigheder en meget vigtig kamp. Men de satte jo først billetterne til salg i dag. Havde gerne købt dem for en måned siden.

Mit "problem", hvis man kan kalde det dét, er, at jeg ofte er forskellige steder på stadion. Hvis jeg er afsted med familien, er det på Faxe Kondi, for de gider ikke stå op. Er jeg afsted alene eller med vennerne, så er det ståtribunen.

Derfor duer det ikke rigtig for mig med sæsonkort og fast plads. Hvis der fandtes et "flexsæsonkort", købte jeg det gerne!

I øvrigt bor jeg heller ikke i nærområdet, men det er nok primært den faste plads på stadion, der afholder mig fra sæsonkortet.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Le Compte skrev:
Badcompany skrev:
Sæsonkort til unibet tribunen kostede 600 kr for en sæson.
Jeg foretrækker at sidde ned.. Nu fik jeg "desværre" kun billet til ståpladserne.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Så har vi samme situation til FCM-BIF.
Lidt luksusproblemer :-)
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

Besvar