Pt. får jeg en fejlmeddelelse på polsk, når jeg prøver at bestille billetter til FCK-kampen. Er det mon Arek, der er på spil?
Hvordan går det jer andre?
PS. Jaja, jeg ved godt, man kunne have købt sæsonkort.
Håber jeg også. Enten ude ved stadion (hvilket jeg ville foretrække) eller inde på torvet..Acebone skrev:Nå, udsolgt på halvanden time.![]()
Billetterne kom i hus gennem en ven. Selv kom jeg aldrig videre end til fejlmeddelelser på polsk.
Fedt for klubben med så meget rift om billetterne. Håber de arrangerer storskærm for dem, der ikke fik billet.
Acebone skrev:Det er meget godt, Henrik, men jeg er nu glad for, at der ikke er 10.000 med samme tankegang. Så ville det blive en indspist flok på det stadion.
Ja hvis man da bare kunne have det..Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
NÅ men lad os fylde stadion og få pokalen til Herning..
Jeg har selv 2 drenge i den FCM gode alder, jeg angriber ikke nogen og kunne aldrig finde på det. I GØR DET ALTSÅ det godt SUPER godt og jeg er med på alt fra fansiden . Jeg har været med fra 1978 på samtlige IFS udebanekampe siden og ved hvordan holdet støttes, så jeres støtte kan ABSOLUT ikke anfægtes. Mere de argumenterende omkring en kamp og man skal vente.. FCM har lavet billige sæsonkort så det holder ikke..Badcompany skrev:Ja hvis man da bare kunne have det..Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
Men grundet arbejde og familieliv, så er det måske muligt for mig at se 1/3 af alle hjemmekampe på stadion. Så er det lidt voldsomt at have et sæsonkort til X antal tusinde kr
Sæsonkort til unibet tribunen kostede 600 kr for en sæson.Badcompany skrev:Ja hvis man da bare kunne have det..Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...
Men grundet arbejde og familieliv, så er det måske muligt for mig at se 1/3 af alle hjemmekampe på stadion. Så er det lidt voldsomt at have et sæsonkort til X antal tusinde kr
Jeg havde skam også længe regnet ud, at dette kunne blive guldkampen eller under alle omstændigheder en meget vigtig kamp. Men de satte jo først billetterne til salg i dag. Havde gerne købt dem for en måned siden.Henrik Christensen skrev:Alle har kunne regne det ud, alle på graven har nævnt det, og så skal vi lytte til at vi har ventet....
Jeg foretrækker at sidde ned.. Nu fik jeg "desværre" kun billet til ståpladserne.Le Compte skrev:Sæsonkort til unibet tribunen kostede 600 kr for en sæson.Badcompany skrev:Ja hvis man da bare kunne have det..Henrik Christensen skrev:Forstår ikke, at alle så sent først nu vil købe billet. Jeg personligt har haft samme plads siden stadion blev indviet...