Måske - men alle vil vide, hvor stor en løgn, det vil være. I given fald vil Ståle skrumpe både som person og træner. Lange løg? Nej, de vil blive trukket op til, hvor de kom fra!Han giver skaderne skylden for deres uheldige sæson og samtlige fodbold kommentatorer æder den råt. Lur mig om ikke han også siger at vi har været heldige, bare for at irritere os.
Foråret 2015 - Vejen mod guldet.
Re: Foråret 2015 - Vejen mod guldet.
Stop nu - skal det hele pakkes ind i vat og samtlige kampe undersøges for fejl?? Man er i den grad igang med at fjerne charmen ved fodbolden med alle disse TV3/Viashit karantæner!! Der var engang hvor det der blev dømt det var det dommeren havde set - sådan burde det være igen! Agger skulle - ligesom NJ og Zumba - ikke have haft karantæne - det var episoder der skete i kampens hede og derfor skal de blive på banen. Førhen var det kun hjernedøde aktioner alá Cantonas savning af en tilskuer der kunne tages op - sådan bør det være igen!Noe skrev:Jeg synes faktisk at det tjener til FCK'ernes ros, at de erkender at Jørgensen & Jørgensen burde få et par dage i skyggen hver for deres svinestreger. Det kunne mange - i særdeleshed Brøndbyfolkene, men også vi andre - lære noget af.oros skrev:Mens man venter på, gummibenene kommer, kan man fordrive tiden med at læse denne tråd:
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 32180&vis=
Bare klik videre efterhånden som du kommer frem!Den Københavnske selvforståelse er godt nok under pres!
Fodbold må gerne være fysisk - jeg mener ikke at jeres Izunna, Igboun og Hassan spiller for hårdt - de spiller blot fysisk og får desværre nogle kort der ikke engang ville have give frispark i PL - og så er der stadigvæk nogle der undrer sig over at DK klarer sig dårligt i Europa! Nej lad os endelige pive over disse herretacklinger
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
-
Uldkraemmeren
Du er nødt til at starte et helt andet sted og få styr på dine definitioner, for det der er simpelthen så forkert. De episoder der omtales her har intet med herretacklinger at gøre. Zanka kigger bevidst efter hvor Fisker er, og hamrer så en albue direkte i hovedet på ham efter at bolden i øvrigt er væk. Se klippet her http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... dgar-rodt/ fra 1:00 og frem fem gange til og fortæl mig så én gang mere at det er en herretackling. Der hvor Nicolai Jørgensen sparker ud efter at Fisker er væk, har heller ikke særligt meget med en herretackling at gøre. Det er to gange rødt kort, det er meget simpelt.ThygeM skrev:Stop nu - skal det hele pakkes ind i vat og samtlige kampe undersøges for fejl?? Man er i den grad igang med at fjerne charmen ved fodbolden med alle disse TV3/Viashit karantæner!! Der var engang hvor det der blev dømt det var det dommeren havde set - sådan burde det være igen! Agger skulle - ligesom NJ og Zumba - ikke have haft karantæne - det var episoder der skete i kampens hede og derfor skal de blive på banen. Førhen var det kun hjernedøde aktioner alá Cantonas savning af en tilskuer der kunne tages op - sådan bør det være igen!Noe skrev:Jeg synes faktisk at det tjener til FCK'ernes ros, at de erkender at Jørgensen & Jørgensen burde få et par dage i skyggen hver for deres svinestreger. Det kunne mange - i særdeleshed Brøndbyfolkene, men også vi andre - lære noget af.oros skrev:Mens man venter på, gummibenene kommer, kan man fordrive tiden med at læse denne tråd:
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 32180&vis=
Bare klik videre efterhånden som du kommer frem!Den Københavnske selvforståelse er godt nok under pres!
Fodbold må gerne være fysisk - jeg mener ikke at jeres Izunna, Igboun og Hassan spiller for hårdt - de spiller blot fysisk og får desværre nogle kort der ikke engang ville have give frispark i PL - og så er der stadigvæk nogle der undrer sig over at DK klarer sig dårligt i Europa! Nej lad os endelige pive over disse herretacklinger
Nu mente jeg med herretacklinger ifht især Izunna... Ja der bliver begået svinestreger af både den ene og den anden i går... Men det er ting der sker i kampen og hvis dommeren ser dem ryger de ud. Fodbold er en kontaktsport og var et skønsmæssigt spil (dommeren) - vi er nu ved at udvikle det til en gang tv-afstraffelse hvor man ikke kan slå en prut uden Viashit skriger på karantæne.... Jeg mener ikke at vi skal ind på dette ligesom jeg mener at dommerne skal tillade at spillet er mere fysisk i duellerne ellers forsvinder charmen!!Fodbold må gerne være fysisk - jeg mener ikke at jeres Izunna, Igboun og Hassan spiller for hårdt - de spiller blot fysisk og får desværre nogle kort der ikke engang ville have give frispark i PL - og så er der stadigvæk nogle der undrer sig over at DK klarer sig dårligt i Europa! Nej lad os endelige pive over disse herretacklinger
Du er nødt til at starte et helt andet sted og få styr på dine definitioner, for det der er simpelthen så forkert. De episoder der omtales her har intet med herretacklinger at gøre. Zanka kigger bevidst efter hvor Fisker er, og hamrer så en albue direkte i hovedet på ham efter at bolden i øvrigt er væk. Se klippet her http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... dgar-rodt/ fra 1:00 og frem fem gange til og fortæl mig så én gang mere at det er en herretackling. Der hvor Nicolai Jørgensen sparker ud efter at Fisker er væk, har heller ikke særligt meget med en herretackling at gøre. Det er to gange rødt kort, det er meget simpelt
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
1 point ude mod Hobro. Det er 2 tabte point. Massivt spilovertag, men dårlig kvalitet i indlæg og chancer der ikke blev udnyttet. Det er heldigt FCK lige tabte til Randers, så vi alligevel vinder et point til dem.
Dommeren kan man jo så altid brokke sig over, og det egentlig med god grund i dag. Bechmann burde have været udvist, Slys mål blev fejlagtigt annulleret og Hobro fik et hav af frispark begået mod os....
Nå men der er ingen grund til at tude over det. Mange bække små, og nu har vi så trods alt 12 point ned til FCK.
Dommeren kan man jo så altid brokke sig over, og det egentlig med god grund i dag. Bechmann burde have været udvist, Slys mål blev fejlagtigt annulleret og Hobro fik et hav af frispark begået mod os....
Nå men der er ingen grund til at tude over det. Mange bække små, og nu har vi så trods alt 12 point ned til FCK.
Ja, og selvom vi skulle have vundet, er skiftet fra 11 til 12 points forspring alligevel vigtigt, da vi på den måde kommer op på 4 kampes forspring grundet en langt bedre målscore. Det er vigtigt. Vi er tæt på nuRavnen skrev:1 point ude mod Hobro. Det er 2 tabte point. Massivt spilovertag, men dårlig kvalitet i indlæg og chancer der ikke blev udnyttet. Det er heldigt FCK lige tabte til Randers, så vi alligevel vinder et point til dem.
Skuffende at vi ikke med den lille matchbold formår at tage 3 point, men når det så er sagt er vi jo ikke de første der løber hovedet mod hobros mur. Håber ikke Baks skade betyde vi kommer til at skulle undvære vores vigtigste mand i de afgørende kampe.
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Jeg synes, at det er ærgerligt at Duncan ikke bliver brugt mere. Glen ender jo med, at Duncan mister formen når han ikke spiller mere. I dag var jo en oplagt kamp for, hvor hans spillestil, med et stærkt hovedspil, kunne have gjort en forskel. Han får så kun en halv time, hvor han efter min mening nåede at vise hvad han kan bidrage med
Tjo, men det kræver jo også nogle kvalificerede indlæg, hvis Duncan skal komme til sin ret. Og dem så vi godt nok ikke mange af i går. Det var faktisk sølle på det punkt, hvilken Glen også var inde på i evalueringen af kampen.Konsulen skrev:Jeg synes, at det er ærgerligt at Duncan ikke bliver brugt mere. Glen ender jo med, at Duncan mister formen når han ikke spiller mere. I dag var jo en oplagt kamp for, hvor hans spillestil, med et stærkt hovedspil, kunne have gjort en forskel. Han får så kun en halv time, hvor han efter min mening nåede at vise hvad han kan bidrage med
Synes at Pusic kæmpede forbilledligt og burde nok også have lavet en kasse - han er dog tilgivet når han banker 2 ind mod FCK næste gang de besøger MCH Arena.
Vi øgede med 1 point til FCK. Dét er vist det, der er at sige om kampen i går.
/Cortez
Nu fik Pusic ikke scoret igår, men hold kæft hvor jeg synes at han er et gigagodt køb!!Cortez skrev: Synes at Pusic kæmpede forbilledligt og burde nok også have lavet en kasse - han er dog tilgivet når han banker 2 ind mod FCK næste gang de besøger MCH Arena.
Vi øgede med 1 point til FCK. Dét er vist det, der er at sige om kampen i går.
/Cortez
Han har en utrolig god vilje til at få fat i den bold, og så har han et stort overblik i forhold til hvor han skal spille bolden hen, når der er en fordel i det.
På hans anden store chance kunne han måske have spillet ind til Duncan, men han fik jo selv smidt et ok spark ind, og som angriber så skal der sgu bare trykkes af
Men hvis I evt. ser kampen senere, så prøv lige at lægge mærke til detaljerne omkring hans spil!
Så vidt jeg husker så har vi stort set i hver runde øget til FCK, om ikke andet så via målscoren
Der er vist kun et par gange at FCK fik scoret mere end os
Så at få et ekstra point igår var ganske fabelagtigt
Nu har vi både 4 kampe + en langt bedre målscore
Der er ingen tvivl om at Pusic har det her helt specielle angriber-gen. Han virker til at kunne skyde på alt, kvalificerede afslutninger. Hans attitude er som en slange, klar til at hugge til på den mindste chance.
Hobro er en vanskelig modstander, kunne vi blot have udnyttet i kampens indledende fase, at de havde så meget respekt for os, og ikke havde mere end 2 sammenhængende afleveringer i de første 20 minutter. De var jo tydeligvis "bange" for os, men vi formåede ikke at udnytte det vanvittigt høje pres og succesfulde genpres hvor vi konstant vandt bolden tilbage fra dem, næsten øjeblikkeligt. I de første 20 minutter, skulle vi have scoret mindst en gang, så havde det været en hel anden kamp derfra, hvor Hobro ikke kunne satse på at holde nullet.
Forhåbentlig giver FCKs store nederlag - og skader - dem en del uro, så de begynder at tabe flere points de kommende kampe.
Hobro er en vanskelig modstander, kunne vi blot have udnyttet i kampens indledende fase, at de havde så meget respekt for os, og ikke havde mere end 2 sammenhængende afleveringer i de første 20 minutter. De var jo tydeligvis "bange" for os, men vi formåede ikke at udnytte det vanvittigt høje pres og succesfulde genpres hvor vi konstant vandt bolden tilbage fra dem, næsten øjeblikkeligt. I de første 20 minutter, skulle vi have scoret mindst en gang, så havde det været en hel anden kamp derfra, hvor Hobro ikke kunne satse på at holde nullet.
Forhåbentlig giver FCKs store nederlag - og skader - dem en del uro, så de begynder at tabe flere points de kommende kampe.
-
Uldkraemmeren
Ærgeligt der ikke blev scoret og landet tre points. Det vigtigste er dog at Dahlin stort set ikke lukker mål ind og at vi ikke i en eneste kamp i foråret er blevet udspillet. Der er så meget substans i holdet at det vil være meget usandsynligt at man skulle gå hen at tabe to kampe i træk. Lutter uafgjorte kampe i resten af sæsonen vil være nok, og kommer der bare et par sejre på bordet, så holdes forspringet hjem selvom man skulle tabe en kamp eller to. Holdet er stadig på vej frem og er ubesejret hele foråret trods efterhånden rigtig mange skader. Andersson er ikke i form, Duncan er ikke i form, Olsson er på vej tilbage og måske får vi også Sisto at se til sidst. Det er bare at håbe på at Kristian Bak ikke fik en alvorlig skade i går.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.tipsbladet.dk/blog/oliveroks ... elg-duncanoros skrev:Måske - men alle vil vide, hvor stor en løgn, det vil være. I given fald vil Ståle skrumpe både som person og træner. Lange løg? Nej, de vil blive trukket op til, hvor de kom fra!Han giver skaderne skylden for deres uheldige sæson og samtlige fodbold kommentatorer æder den råt. Lur mig om ikke han også siger at vi har været heldige, bare for at irritere os.
Okstrøm mener også at Fck vil undskylde sig med mange skader og fortsætter så med, at sige: Citat: " Lad mig derfor minde om, at FC Midtjylland i denne sæson også har været hårdt ramt af skader. Erik Sviatchenko, Kristoffer Olsson, Morten Duncan (meget apropos) og efterårets profil i Superligaen Pione Sisto har været ude med lange skader i denne sæson ".
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvordan og hvorfor havner en artikel som denne i medierne, når alt vores krudt og energi er og / eller skulle være på, at sikre os guldet til heden. Det bliver jeg sgu en smule irriteret over, når fokus skulle være et helt andet sted, her kort før sæsonafslutning. Håber virkelig de bliver bedt om, at rette ind og præstere på banen, i stedet for dette.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... me-agenter
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... me-agenter
-
Uldkraemmeren
Det handler 100 % om BTs redaktionelle strategi. Det er ikke tilfældigt at BT kører denne lige efter at man har kørt kampagner med Solbakken VS Riddersholm Ultimate Fight Night. Det holder maksimal eksponering pga. at FCM er et omtalt emne. Den historie kan have været skrevet for et halvt år siden, eller de har manglet en sidste kommentar fra en FCM spiller indtil for kort tid siden.
Noget der kan undre mig er at Rilwan Hassan ikke vælger en bedre strategi for sig selv. Han er lige begyndt at præstere godt på banen de sidste to måneder og vil have gode forudsætninger for at få en bedre kontrakt eller evt. lønforhandling til sommer hvis han ikke havde deltaget i nærværende historie. Jeg kan forstå Ashirus tilfælde hvis han ikke har oplevet at han har haft god rådgivning da det er hans første seniorkontrakt, men Hassan burde gøre det bedre, og have skiftet agent hvis han blev præsenteret for et for dårligt udspil fra FCM. Noget helt andet er at det ikke er et helt urealistisk lønniveau i hans nuværende kontrakt for en i 2013 stadig ung spiller i FCM, der var på randen af konkurs.
Noget der kan undre mig er at Rilwan Hassan ikke vælger en bedre strategi for sig selv. Han er lige begyndt at præstere godt på banen de sidste to måneder og vil have gode forudsætninger for at få en bedre kontrakt eller evt. lønforhandling til sommer hvis han ikke havde deltaget i nærværende historie. Jeg kan forstå Ashirus tilfælde hvis han ikke har oplevet at han har haft god rådgivning da det er hans første seniorkontrakt, men Hassan burde gøre det bedre, og have skiftet agent hvis han blev præsenteret for et for dårligt udspil fra FCM. Noget helt andet er at det ikke er et helt urealistisk lønniveau i hans nuværende kontrakt for en i 2013 stadig ung spiller i FCM, der var på randen af konkurs.