Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Acebone »

Tja, det var nok forventet med hans kontraktudløb in mente. Vi har jo også kørt erstatningen ind - Tim Sparv er en mere komplet spiller, og jeg er stor fan af at have et højt skur til dødbolde og til at redde bolde i luften, inden midterforsvaret overhovedet bliver truet. Det kan Sparv af indlysende fysiske årsager klare noget bedre end Izunna.

Izunna skal naturligvis huskes for sit store arbejdsraseri og mange gode kampe for FCM. Og han er stadig en vigtig brik i mesterskabskampen som en klasseindskifter. Men til sommer er tiden er inde til et skifte for begge parter. Izunna skal spille fast.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Det er klart at Izu som har været vant til at starte inde hver gang ikke er begejstret for at være sat tilbage som reserve. Det er også forståeligt nok at han gerne vil videre. Bare ærgerligt at det bliver på fri transfer..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev: Personligt havde jeg nok håbet at Championsleague kval. / Europaleague kunne have udskudt at Izunna og Sly smuttede.
Forstår ikke hvorfor de har så travlt med at komme af sted. Det må da trods alt være noget af det største en spiller kan opleve, at spille på den store scene og vise sig frem der. En 1 årig kontrakt til begge med højere løn som en del af pakken, så de har chancen for at spille med i europa og så kan de smutte til Januar og Fcm får en slat penge for dem. Det er da en WIN WIN situation.

Thomas92

Indlæg af Thomas92 »

TrueWolfMidt skrev:
Forstår ikke hvorfor de har så travlt med at komme af sted. Det må da trods alt være noget af det største en spiller kan opleve, at spille på den store scene og vise sig frem der. En 1 årig kontrakt til begge med højere løn som en del af pakken, så de har chancen for at spille med i europa og så kan de smutte til Januar og Fcm får en slat penge for dem. Det er da en WIN WIN situation.
Hvis man har opholdt sig i en periode i den ikke-industrialiserede del af verden, forstår man godt deres tankegang. Jeg kan godt forstå, at drømmen om den helt store kontrakt i udlandet ligger dybt i dem.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Thomas92 skrev:
TrueWolfMidt skrev:
Hvis man har opholdt sig i en periode i den ikke-industrialiserede del af verden, forstår man godt deres tankegang. Jeg kan godt forstå, at drømmen om den helt store kontrakt i udlandet ligger dybt i dem.
Forstår både dig og Sly & Izu, men håber ikke, at hvis de skal videre, at de så havner i Kina. Håber det bedste for dem og håber, at der kommer et bud fra en europæisk klub på dem begge.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandina ... e-til-kina

http://www.fodbold-transfers.dk/sylvest ... ed-af-det/

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

De vil gerne sikre deres økonomiske fremtid. Som du skrives, skal man nok have oplevet u-lande, før man helt forstår det. For dem er det ikke det vigtigste at spille i en europæisk liga, det har de jo også allerede gjort her, det er pengene som vil kunne sikre deres fremtid. Sådan er det.

Det kunne være sjovere at se Sly forsøge sig i Bundesligaen, men økonomisk tror jeg ikke de kan følge med de kinesiske tilbud. Der var vist også noget med en speciel aftale Danmark har, med afrikanske lande, som ikke alle europæiske lande har?

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Er det ikke Rømer, der foretrækker at spille som defensiv midt? Kan han ikke rykke frem i hierarkiet til sommer og agere backup til Sparv så?

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

gud ved hvilken spiller det er Ankersen snakker om fra spanien ?

https://decorrespondent.nl/2607/How-dat ... -d2948861

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

cameo1977 skrev:gud ved hvilken spiller det er Ankersen snakker om fra spanien ?

https://decorrespondent.nl/2607/How-dat ... -d2948861
Ja det er et godt spørgsmål ? Måske vi finder ud af det i sommerpausen? ;)

Last week, Ankersen travelled to Spain to meet with a player who is on a team in the Segunda Division. According to the model, however, the club plays like a mid-table team in the Primera Division; i.e. a lot stronger than its real-world position.

'And I’m not going there to watch him play,' Ankersen says – this could only muddle his opinion of the player, who he knows is good. 'It’s to convince him to move to Denmark.'
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

I vinters, da vi stod og manglede en afløser for Sly prøvede vi på flere forskellige spillere - jeg ved, at Jakob Ankersen, Uffe Bech, Zoltan Stieber og Kasper Kusk alle blev kontaktet med henblik på at få dem til Midtjylland.
Samtidig har både Glen og Steinlein været klare i spyttet når der er blevet talt om hvad der kommer til at ske til sommer og sagt, at vi uanset hvem vi sælger, SKAL komme ud af sommerens transfervindue med en bedre trup - OGSÅ på kanterne, hvilket betyder 1) at hvis både Sly og Pione ryger, så henter vi TO klasse spillere ind, og 2) at jeg er fandens glad for, at det ikke er mit job, da jeg har svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre end de to. Udover det, har Steinlein udtalt at vi er villige til at bruge hvad det koster, for at hente spillere som man ikke tænkte var realistiske i Superligaen, hvilket i min bog også betyder, at John ikke er et emne, da hans stats næppe er gode nok ifht hvad vi ønsker at signe.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ske-raekke

Det næste transfervindue bliver ekstremt spændende. Tror det ender med minimum 200 på ulvegraven der følger med til klokken runder midnat, hvis handlerne ikke er kommet i hus inden da.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg ved at vi i vinter ville leje Kasper Kusk med forkøbsret, men KK vil ikke til FCM.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

tatoo skrev:Jeg ved at vi i vinter ville leje Kasper Kusk med forkøbsret, men KK vil ikke til FCM.
Det er der jo ikke den store overraskelse i. Kasper Kusk er AaB-dreng og ved godt hvordan han vil blive set på i Aalborg såfremt han skiftede til os.
Er nu heller ikke alt for hooked på ham. Han var god i AaB. Det er utvivlsomt. Men han er ikke i nærheden af holdet i Twente. Og man bør minimum være inde omkring et hold som dem, hvis vi skal være sikre på han er "the real thing".
Jeg ser hellere et par "Sparv-indkøb" fra Benhams system til kanterne

madsom

Indlæg af madsom »

Sagt af Qureshi på Twitter:
"FCM lurede på en dygtig spiller i Sporting Gijón, men det forlyder, at det ikke længere er aktuelt og man kigger på en højere hylde"

Spændende må man sige :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sporting Gijón passer med at kunne være det Segunda-hold, Ankersen kiggede på ifølge den hollandske artikel.

Gad vide, hvilken spiller det var. Måske ham her:

http://www.transfermarkt.co.uk/sergio-a ... ler/138935

Han ser ud til at have udviklet sig ret godt i værdi.

Låst