Glen Riddersholm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Glen Riddersholm

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
- Vi jagter kontinuitet, og på topniveau er det vigtigt at have en bred trup, ikke kun 11 spillere. I opstarten fik vi en del røg for vores træningskampe, men jeg valgte at bruge mange spillere, fordi det var vigtigt, at alle var klar på at spille. Det har betalt sig, for vi har brugt mange spillere i de første fem kampe.
En fin lille reminder til snakken om vores træningskampe. Det betyder så uendelig lidt, når bare man høster point i de betydende kampe.
Ja det skal vi alle nok lige tænke lidt over, når næste sæson starter, og ikke kun have øvbrillerne på.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

http://blogs.bt.dk/kurtlassen/2015/04/0 ... r-han-det/

Ved ikke om Glen har landstræner potentiale? Men er meget enig i mange af synspunkterne. Glen får IMO slet ikke den kredit som han fortjener! Byttede ikke Glen for nogen dansk træner pt. (Eller norsk for den sags skyld) Vi har ligaens bedste træner og kun Kent Nielsen i AaB kan for mig måle sig med Glen når man tager forholdene i betragtning.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Treco

Indlæg af Treco »

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ganske enig med dig Mike. Vi har en fantastisk træner som samtidig har noget imellem ørne og ikke er bange for at vise sine følelser. Bare en skam at stort set samtlige kommentatorer på tv er anti Glen. Vi ved hvad han kan, det har han til fulde vist over de sidste to sæsoner.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

TrueWolfMidt skrev:Ganske enig med dig Mike. Vi har en fantastisk træner som samtidig har noget imellem ørne og ikke er bange for at vise sine følelser. Bare en skam at stort set samtlige kommentatorer på tv er anti Glen. Vi ved hvad han kan, det har han til fulde vist over de sidste to sæsoner.
Det eneste jeg ved er at udtrykket "gummiben" hænger så tæt sammen med FCM af en grund.. Men det går forhåbentlig snart over.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er dog lidt ked af, at han er begyndte at "tie". Det giver Glen kant at han tør sige sin mening og tør være sig selv. Det er langt hen af vejen hele hans personlighed der er hans største styrke, den medlevenhed og det engagement der lyser ud af ham 8-)

Spicker

Indlæg af Spicker »

Ravnen skrev:Jeg er dog lidt ked af, at han er begyndte at "tie". Det giver Glen kant at han tør sige sin mening og tør være sig selv. Det er langt hen af vejen hele hans personlighed der er hans største styrke, den medlevenhed og det engagement der lyser ud af ham 8-)
Det er jo desværre sådan det er, jeg syntes at næsten hver gang Glen bare har givet en lille smule af sig selv i medierne får han hurtigt et rap over fingrene af enten pressen eller modstanderfans for at være for meget eller dum at høre på. Du har sikkert selv hørt det, Disco Glen og alt det der. Og det kan være det har fået Glen til at holde sig lidt tilbage (Hvilket jeg da godt kan forstå).

Red. jeg er selvfølgelig enig med dig, jeg savner også Glens udstråling fra sejren over Viborg hvor han kom med det store banner!

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Spicker skrev:
Ravnen skrev:Jeg er dog lidt ked af, at han er begyndte at "tie". Det giver Glen kant at han tør sige sin mening og tør være sig selv. Det er langt hen af vejen hele hans personlighed der er hans største styrke, den medlevenhed og det engagement der lyser ud af ham 8-)
Det er jo desværre sådan det er, jeg syntes at næsten hver gang Glen bare har givet en lille smule af sig selv i medierne får han hurtigt et rap over fingrene af enten pressen eller modstanderfans for at være for meget eller dum at høre på. Du har sikkert selv hørt det, Disco Glen og alt det der. Og det kan være det har fået Glen til at holde sig lidt tilbage (Hvilket jeg da godt kan forstå).

Red. jeg er selvfølgelig enig med dig, jeg savner også Glens udstråling fra sejren over Viborg hvor han kom med det store banner!
Jeg forstår ikke hvorfor I savner det. Tale er sølv men stilhed er guld. Det mener jeg gælder i særdeleshed i FCM regi, hvor BT og EB står med hvæssede klør klar til at gøre nar af FCM sammen med fans fra andre klubber. Men dette mener jeg naturligvis kun gælder udadtil.

Så hvis det at "være sig selv" kun fungerer for Glen, hvis han både gør det udadtil og indad så skal han naturligvis gøre som han finder bedst. Men hvis han kunne adskille de to ting og lade sin personlighed skinne igennem internt, men være fåmælt overfor pressen mv. så synes jeg klart det ville være at foretrække. Resultater taler for sig selv.

974

Indlæg af 974 »

Stoffer skrev:
Spicker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor I savner det. Tale er sølv men stilhed er guld. Det mener jeg gælder i særdeleshed i FCM regi, hvor BT og EB står med hvæssede klør klar til at gøre nar af FCM sammen med fans fra andre klubber. Men dette mener jeg naturligvis kun gælder udadtil.

Så hvis det at "være sig selv" kun fungerer for Glen, hvis han både gør det udadtil og indad så skal han naturligvis gøre som han finder bedst. Men hvis han kunne adskille de to ting og lade sin personlighed skinne igennem internt, men være fåmælt overfor pressen mv. så synes jeg klart det ville være at foretrække. Resultater taler for sig selv.
For mig virker det til at Glen er så stærk som menneske at han som sådan ikke lader sig påvirke af andre omstændigheder end dem han bliver påduttet af, af sig selv eller evt. en ledelse over ham

Hvad BT og Ekstrabladet skriver tror jeg sådan set at han er ret ligeglad med -
og sådan skal det sgu også være :-)

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Haha! Læg lige mærke til citatet fra Kurt Lassens blogindlæg: "For selvom bundlinjen er gået i rødt så mange gange i den midtjyske hovedstad". Viborg, hvem er I?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Denne artikel skal Glen nu have stående på hans side. Han har fået spillerne til at præstere på højt niveau, efter sidste års skuffelse. Truffet de svære valg, hvem der skulle være i start 11'eren hver gang og har skullet omrokkere i tilfælde af skader og karantæner og været en kæmpe motivator i kampen mod GULDET. Imponerende.

http://www.tipsbladet.dk/blog/oliveroks ... til-guldet

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Glen fører klart afstemningen om hvem der er superligaens bedste træner og stort tillykke med det. Derudover kan han lige sidde og glæde sig over u19 truppens bedrift og fundere over, om der er yderligere spillere derfra, der skal ind over superligatruppen. Stort tillykke til danmarks bedste træner. GR fra Fcm. ;) :D

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... forskellen

fanman

Indlæg af fanman »

Jeg er normalt kæmpe fan af Glenn, men det her, puha.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... play-op-r/

Det og så udtalelserne om, at han er klar til at snyde og manipulere, det er sku noget skidt.
Men er det mig der misforstår ham, for fx i dette indslag, lyder det ikke grav alovrligt.
https://kanalsport.dk/indslag/fc-midtjy ... ak-stikket

Tidligere interviews hvor han nævner snyd og manipulation, er blandt andet det portræt der blev lavet af ham her i foråret og et endnu ældre hvor han siger han altid vil snyde for at vinde, selv når det gælder ludo mod hans børn.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... verer-mig/
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 222619.htm

Jeg er stor fan af Glenn, men alt hvad der lugter af snyd, er jeg modstander af. Så det skærer lidt i hjertet.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Altså hans udtalelser i det øverste interview fra tv3 fra i dag, giver egentlig god mening, men jeg synes han har en noget uheldig måde at kommunikere det på..

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Jeg forsvarer tit Glen, da jeg mener, at alt den negative had mod ham er helt ude af hampen. Se bare AAB fans som nærmest betragter ham som ondskaben selv. Men for fanden, Glen gør det heller ikke altid nemt, når han i interviews - fx efter et nederlag - fremstår utrolig bitter og ikke kan have mere selvindsigt. Eksempelvis når han ikke anerkender BIFs sejr mere end han gjorde, eller når han alligevel skal stikke mere til Ståle eller den konstant benægtelse af gummiben. Han ender med at brænde nogen broer, og det er egentlig skide synd, hvis han håber at få en fremtid som landstræner engang.

Besvar