Jamen det skal jeg please nok lade være med og det blev jeg egentlig heller ikke, men derfor kan men vel godt tage det op på interforum - hej med dig Saemala. Jeg er egentlig helt ligeglad med hvad der bliver råbt på stadion, men man må altså også tage højde for at sådan noget kan opfattes racistisk. Jeg er slet ikke i tvivl om, at gårdsdagens tilråb ikke var på baggrund af et specifikt had mod sigøjnere, men egentlig bare for at råbe et eller andet om Brøndby, pointen er stadigvæk, at der bliver råbt sigøjner fordi det skal opfattes nedsættende. Og så er mit spørgsmål, om man gider at være med til at opretholde en sådan stereotyp om en gruppe mennesker, som i forvejen kæmper mod diskrimination og fordomme. Og ja ja, Brøndby fans er nogle spader, ligesom alle andre fans der ikke holder med Midtjylland(Saemala skrev:Brøndby fansene er en flok sigøjnere, så tror du hørte rigtigt.
Og please stop med at blive fornærmet over små uskyldige tilråb, der bliver råbt med et glimt i øjet.
Jeg bringer ikke det her på bane, for at skulle virke bedrevidende eller løfte pegefingre, men jeg syntes det er fint nok at reflektere over, om man syntes det er cool at bruge en minoritet i en negativ kontekst som den igår.