Jeg ville have haft en større forventning om at vi slet ikke havde fået et rødt kort i det hele taget med stærkeste opstilling.Noe skrev:Undskyld, men er du helt væk? Forventer du helt seriøst, at vi ville have vundet med 10 mand i 75 minutter, hvis bare vi havde sendt start-11?Stoffer skrev:
Jeg kommenterer netop på at undskyldninger (lodtrækning, rødt kort) er en del af problemet og dermed hvor diskussionen ligger. Ethvert nederlag kan følges af en undskyldning. Men som det f.eks. er diskuteret ovenfor, hvorfor forholder man (Glen) sig ikke til om den store udskiftning af spillere biddrog til resultatet?
Derudover ville vi, formentlig, også have haft en bedre chance med 10 mand, hvis vi havde haft stærkeste opstilling.
Men intet er naturlivis sikkert.
Jeg synes bare det er for nemt at sige: "Nå ja, vi fik også et rødt kort. Det kunne vi ikke gøre noget ved. Der er i øvrigt ingen plads til kritik, da vi har en vigtig kamp på søndag".
EDIT: Jeg overser alt muligt i dag. Ja, Lund7400, du fremstiller min holdning rigtig fint.