Efb-Fcm (Pokal)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: Efb-Fcm (Pokal)

Indlæg af Stoffer »

Noe skrev:
Stoffer skrev:
Jeg kommenterer netop på at undskyldninger (lodtrækning, rødt kort) er en del af problemet og dermed hvor diskussionen ligger. Ethvert nederlag kan følges af en undskyldning. Men som det f.eks. er diskuteret ovenfor, hvorfor forholder man (Glen) sig ikke til om den store udskiftning af spillere biddrog til resultatet?
Undskyld, men er du helt væk? Forventer du helt seriøst, at vi ville have vundet med 10 mand i 75 minutter, hvis bare vi havde sendt start-11?
Jeg ville have haft en større forventning om at vi slet ikke havde fået et rødt kort i det hele taget med stærkeste opstilling.

Derudover ville vi, formentlig, også have haft en bedre chance med 10 mand, hvis vi havde haft stærkeste opstilling.

Men intet er naturlivis sikkert.

Jeg synes bare det er for nemt at sige: "Nå ja, vi fik også et rødt kort. Det kunne vi ikke gøre noget ved. Der er i øvrigt ingen plads til kritik, da vi har en vigtig kamp på søndag".

EDIT: Jeg overser alt muligt i dag. Ja, Lund7400, du fremstiller min holdning rigtig fint.

Noe

Indlæg af Noe »

Hvis og hvis min røv var spids.. Dikoh ville have spillet, selvom vi spillede bedste 11 (Banggaard ikke 100%), og i FCM spiller andenmålmanden alle kampe til kvartfinalen. Det er tradition. At bebrejde Glen den her, er i bedste fald meningsløst.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noe skrev:Hvis og hvis min røv var spids.. Dikoh ville have spillet, selvom vi spillede bedste 11 (Banggaard ikke 100%), og i FCM spiller andenmålmanden alle kampe til kvartfinalen. Det er tradition. At bebrejde Glen den her, er i bedste fald meningsløst.
Hvis ikke man skal bebrejde træneren for ikke at stille i stærkeste opstilling, hvem skal man så bebrejde? Men nok om det - vi ser alle forskelligt på det der skete i Esbjerg. Jeg hepper på drengene i morgen og så viser det sig forhåbentlig, at vi kan spille op mod københavnerne - vi burde da i hvert fald have friske ben :D .

/Cortez

Noe

Indlæg af Noe »

Man kunne overveje, om der var noget at bebrejde. Alternativt kunne man sende en tanke til en uhensigtsmæssig programplanlægning.

Besvar