Jeg forstår ikke behovet. Når vi kun spiller med en angriber og både har Duncan, Paul og Ureña, hvad er så behovet? Vi har jo ikke haft brug for Janssen i lang tid. Skal vi have en ny profil ind, der kan blokere vejen for de unge? Er der virkelig ikke nogen talenter, der kan agere 4. mand og varme bænken i ny og næ?Ravnen skrev:http://www.bt.dk/superligaen/fc-midtjyl ... vm-spillerSportsdirektøren finder det sandsynligt, at der bliver hentet en afløser for Janssen til januar.
Så selvom vi køber Marcos, så kommer der en angriber mere ind.
I en anden artikel forklarede Rasmus Ankersen at man henter profiler fordi man solgte ud af de bedste talenter på spring før Benham kom til. Okay, det er vel fair nok - men jeg håber sgu ikke at de har glemt at vi skal udvikle akademispillere. At de har glemt vores "DNA", for nu at bruge deres eget sprog. Vi har altså en rimeligt dårlig historik, når det kommer til at forvalte mange penge. Jeg ville foretrække at de drev klubben på en måde, der er forsvarlig også på den lange bane.
Vi kan begynde at satse på de sportslige resultater når vi har vist at vi rent faktisk kan opnå dem. Det her med at pisse andre folks penge væk i guldjagten er ikke noget, jeg er helt vild med.