1) Det er ikke samme episode, det er ikke en jeg/vi kender og ved ikke hvad han har fået den for.Kent skrev:Men hvis der overhovedet ingenting skete, kan du så forklare:RL/UBM skrev:Altså hun stod nede foran hele 2. halvleg, så slemt til skade, nok næppe. UM har video af hele kampen og her kan det IKKE ses, at der bliver uddelt slag eller spark. Et par kontrøller kommer ind på tribunen midt i en hoppe/tumult sang og derfor falder den ene kontrollør sammen med et par andre. Hun bliver hjulpet op og ud. At der er en sag, betyder jo ikke der er nogle dømte og BW har selv meldt ud, at det er overdrevent og voldsomt af vagterne. Jeg skal ikke kunne sige om hun slår sig lidt ved faldet, men ikke mere end at hun kunne gøre arbejdet færdigt efter.mancitydk skrev: Så hun kom ikke til skade ved et sammenstød med FCM fans? Bare lige for at være sikker på at jeg forstår kritikken af pr0j3cts indlæg. Der skete ifølge dig stort set intet. Hvad skete der så? Jeg er lidt nysgerrig nu, eftersom både FCM, BW, HIK og politiet åbenbart mener at der er en sag...
1) Hvorfor der allerede er udstedt karantæne til en fan, for at slå ud efter en vagt (ikke den kvindelige)?
2) Hvorfor der overhovedet er en politisag?
2) Hvis der er nogen der har anmeldt, skal politiet jo undersøge sagen nærmere. Ud fra det video vi er i besiddelse af, tror vi ikke der sker mere i den sag. Den er jo helt ude af propationer, hvor meget den er blæst op i medierne og FCM har været virkelig ringe til at håndtere sagen.