Uha, der er ikke noget som at vinde en fredagskamp og så bare kunne læne sig tilbage og se nogle af de andre hold smide point. Randers-FCN bliver interessant.
God weekend allerede.
Hvad snakker du om? Lössl havde et fremragende første år ved FCM der kulminerede i A landsholdsudtagelse.. Det var først forårssæsonen 2011, at han fik en downperiode..PH1978 skrev:Slap nu af med Haugaard... Lössl var edder'mandme også ringe i hans opstart.
Dejligt svar på tiltale! Flot kamp og super indstilling.. Syntes virkelig vi ser resultatet af Jacob Poulsen og Petter endelig får lov at spille sammen på de to 8'er positioner og det virkelig er høj kvalitet i superliga niveau.Mike80 skrev:Svær kamp! Se bare Brøndby og Fck.. Vi skal uden tvivl gå efter 3 point og kan vel også med rette være skuffede såfremt det ikke lykkes, da vi efter min bedste overbevisning skal hive 7-9 point i vores 3 kampe mod Hobro. Når jeg postulerer at det bliver svært hænger det sammen med at vi historisk har haft det svært i netop disse kampe, hvor vi har alt at tabe og samtidigt møder vi her et hold med tidligere FCM reserver og en træner der vil gøre ALT for at hive point mod netop os! Hobro har bevist at de med hård fight tidligere har kunne vinde fortjent over formoede tophold, og jeg håber vi går på banen med nødvendig respekt og fight på fredag for ellers vinder vi helt bestemt ikke..
Hobro er uden Jonas Damborg som ellers har spillet fuld tid alle sæsonen kampe og vel er indbegrebet af Hobros fight og vilje! Ikke den mest iøjnefaldende spiller men uden tvivl en vigtig spiller og en klar svækkelse af Hobro..
Brøndby tager mod Aab og Randers tager mod Fcn! Hvor ville de kampe bare være meget sjovere at se med 3 fredags
Go kamp:)
Mike
Et eller andet sted er det også underligt/sjovt eller hvordan man ser på det. At Fcm aldrig har haft den store fokus på at få sig en rigtig god målmand, som man ofte ser andre hold jagte. Vi prøvede med Onyszko, men hans mentale tilstand viste sig så bare ikke til at være speciel rutineret. Taget i betragtningen hvor vigtig en plads netop målmanden er og med de ambitiationer der igennem tiderne har været i Fcm er det netop "underligt" at vi som en af meget få aldrig rigtigt har gået efter en klasse målmand.Acebone skrev:Alle vores målmænd er gennem tiden blevet kritiseret herinde (okay, jeg erindrer ikke det store fra forummet i Peter Skov-Jensens tid). Heinze har i den grad også fået klø, lige som alle fra Anders Rasmussen til Arek Onyszko har det. Det er en hård post.
Den stående joke om at vi altid smider guldet, kan i hvert fald komme til at arbejde til fordel for os. Lige nu giver jeg dig ret - vi betragtes som favoritter, men ingen har rigtig interesse i at køre guld-historier på os i år. Hvis det skal være en fordel, er det dog nu, der skal smedes og hentes mange points. Til foråret bliver der pres, uanset hvad.Le Compte skrev:
For det andet så vil jeg gerne høre om I også tror at de andre hold kommer for sent igang med at ramme en stime af sejre. Jeg tror mange tænker at FCM igen smider det hele til sidst. Hvis denne runde flasker sig rigtigt godt så har vi et godt forspring. Jeg tror at vores forspring qua sidste sæson ikke bliver taget så alvorligt. Jeg ser mere rutine og substans i holdet og derfor tror jeg at (og håber) at vi bliver svære at hente. Sidste år var det for nemt for de andre at hente os. Det skyldtes primært os selv og ikke at de andre spillede fejlfrit og vandt alle kampe.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-boss-wolansk ... ngssigningRavnen skrev: Wolanski må være fra Benhams database, jeg tror ikke de har hentet ham uden at have tanker om på sigt at bruge ham.