Noe skrev:
Fair nok at du mener det, men du misser min pointe, og Le Comptes glimrende spørgsmål, som var baggrunden:
Le Compte skrev:Jeg siger ikke at alle dispositioner har været kloge (racerløb var helt hul ihovedet). Men hvis ikke vi havde satset hvor tror I så at klubben var idag?
Misforstå mig endelig ikke - Jeg er tilfreds med resultatet og synes det er fedt, at vi er hvor vi er i år og var sidste år. Men jeg synes generelt planlægningen af turen til, hvor vi nu er, har været helt håbløst og vil vel nærmere betegne det som rent held, at vi er, hvor vi er. Og at vi stadig eksisterer som topklub.
Til spørgsmålet, umiddelbart så tror jeg heller ikke klubben havde spillet med i toppen af SL hvert år, hvis der ikke var blevet satset. Men er det et problem ikke at spille med i den absolutte top?
Man kan vel lidt sammenligne det med AGF, som vel også generelt er kendetegnet ved at være et vanvittig dårligt drevet klub, som også konstant har satset på dyre spillere, og flere gange er blevet reddet at lokale penge. Hvor de ligger, kunne vi ligeså godt have ligget IMO.