Træningskampe
Re: Træningskampe
Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
helt enig!!Le Compte skrev:Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
Synes at de gør det fortræffeligt..
Lad os endelig slippe for scumbags der ikke kan opføre sig bare nogenlunde ordentligt!
Men reglerne gælder jo ikke MIG. Enhver kunne vel se at det bare var for sjov og at vi bare var en flok drengerøve. Vi mente jo ikke noget med det. Og desuden retfærdiggør konsekvens jo ikke MINE handlinger...Le Compte skrev:Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
Ironi ER anvendt.
/Cortez
-
Steffen am
På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.
Nogen der ved hvad det er for en træningskamp, intern?
På Bane 3 i Ikast.
Ja.Steffen am skrev:På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.
Høvdingen af Herning
-
Steffen am
God kamp, og FCM vandtSaemala skrev:Ja.Steffen am skrev:På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.