Træningskampe

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Le Compte

Re: Træningskampe

Indlæg af Le Compte »

Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

974

Indlæg af 974 »

Le Compte skrev:Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
helt enig!!

Synes at de gør det fortræffeligt..
Lad os endelig slippe for scumbags der ikke kan opføre sig bare nogenlunde ordentligt!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Le Compte skrev:Jeg har kun haft positive oplevelser med vagtkorpset. Gætter på 99% af alle tilskuer også har haft det. Men vi overholder jo også reglerne. Kan ikke se man skal tillade brud på reglerne.
Men reglerne gælder jo ikke MIG. Enhver kunne vel se at det bare var for sjov og at vi bare var en flok drengerøve. Vi mente jo ikke noget med det. Og desuden retfærdiggør konsekvens jo ikke MINE handlinger...

Ironi ER anvendt.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.

Nogen der ved hvad det er for en træningskamp, intern?

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.

Ja.
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
Steffen am skrev:På sin facebook side reklamere Erik Sviatchenko for træningskamp i morgen kl 12:30
På Bane 3 i Ikast.

Ja.
God kamp, og FCM vandt :D ;)

Besvar