synes at det er et overdrevet surt opstød Cortez...Cortez skrev:Nej, jeg ved ikke en skid, for jeg har ikke overværet samtlige minutter af træningerne og test-kampene, så når det er din præmis, har du ret.974 skrev:Er nødt til at spørge om du har overværet træningerne og optaktskampene?Cortez skrev:http://www.bold.dk/nyt/steinlein-har-en ... re-trup-nu
Den sælger du ikke til mig, Steinlein. Vores trup er ikke stærkere nu end den var ved sæsonafslutningen. Sparv er ikke i omdrejninger endnu. Julle og Løssl er væk og ind er kommet Heinze, som uden at jeg har set ham spille, ikke er en forstærkning på posten.
Hvor er det lige du ser forstærkningerne?
/Cortez
Hvad ved du eks. omkring Sparvs form?
Om målmandssituationen og om backsituationen?
Eller i det hele taget nogle af de andre positioner
Jeg tror nu mere at det er nogenlunde status quo
som jeg ser der så er der rigtigt mange af de unge som nu har fået lidt mere hår på brystet, og alle spillerne har fået stor læring og erfaring fra den sidste til tider hårde periode til sidst på sæsonen
jeg glæder mig til at se Pione Sisto, og hvis ikke Sly ryger, så forventer jeg mig rigtigt meget af ham
Men jeg er ved Gud træt af at få stukket sådan noget p... i næsen, når jeg skriver herinde. Det er for ind i hel.... et debat-forum det her og hvis du ikke kan acceptere indlæg der ikke underbygget af video-, statistik- og træningsanalyser, så bliv væk. For jeg har ikke tænkt mig at stoppe med mine indlæg. Og, nej, det her var ikke en invitation til en hvem-er-mest-fan-debat. Den er ved den søde grød taget til overflod på dette forum.
Som du i øvrigt også ser, blev min kommentar samlet op af mere konstruktive kræfter, som enten var enige eller uenige og som også lige knyttede et argument til deres kommentar. Og selvom det ikke bliver til en hel stil fra debattørene, synes jeg personligt, at det er meget interessant om andre deler min holdning om at vores trup ikke er styrket forud for kampen på søndag.
Nå, det var dagens sure opstød fra mig.
/Cortez
Det er jo netop et debatforum - du har helt ret!
jeg beklager da hvis jeg har valgt at udfordre dit indlæg...
Men når du skriver at Sparv ikke er oppe i omdrejninger endnu, så er jeg simpelthen nødt til at vide hvorfra du ved dette?
jeg synes bestemt at jeg svarer på dit indlæg konstruktivt, men hvis du kun ønsker at samle på indlæg der synes det samme som dig, så kan det jo naturligvis blive svært at acceptere mit indlæg
Jeg beskriver ligeledes hvorfor jeg jeg tror, at vi som sådan nok står, om ikke andet, status quo i forhold til sidste kamp i sidste sæson, blandt andet at nogle af de unge har fået mere hår på brystet, og yderligere igennem en hel træningsopstart er blevet endnu bedre i sammenspil, form osv
Ravnen skriver nedenfor at vi har mistet nogle spillere, der har været i landsholdsperiferien..
I Tim Sparv har vi fået en landsholdspiller der har spillet 37 kampe for et finsk landshold, der de senere år har haft stor fremgang og succes
jeg ved faktisk godt hvad jeg ville vælge - Det bliver den sidste variant
Og det er uagtet hvor meget jeg har holdt af både Julle og Lössl
Edit:
Læs iøvrigt denne interessante artikel om blandt andet FCM
http://www.tipsbladet.dk/blog/troels-ba ... og-herning