BILLETBØRS - forårets sidste kampe

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

BILLETBØRS - forårets sidste kampe

Indlæg af 974 »

Tænker at det kunne være en god idé at oprette en lille billetbørs til forårets kampe, så ikke alle mulige andre emner bliver oversvømmet af søger/tilbyder indlæg :-)

Kunne måske forestille mig at Sønderjyske kampen også kunne blive lidt spændende - med mindre at FCM på en eller anden måde kommer indover..

974

Re: BILLETBØRS - forårets sidste kampe

Indlæg af 974 »

BWEast fans har brug for billetter, hvis der dukker nogle op! :-)

Tucker82

Indlæg af Tucker82 »

God idé
Jeg mangler op til 3 billetter til fck kampen
Send evt pm

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Mangler også biletter til FCK kampen :-)
Hvis nogle ikke kan bruge deres må de gerne skrive i PB eller til 42188005.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

974

Indlæg af 974 »

Ved fra FCM at der jo ikke lige ligger nogle og samler støv :-)

Deres anbefaling er at man kommer i god tid, og så er der typisk nogle billetter til salg i boderne fra når de åbner 70 min. før kampstart

Vær iøvrigt opmærksom på at der snildt også kan komme run på til sønderjyske-kampen!!

Joni

Indlæg af Joni »

God idé.

Jeg søger 2-4 billetter til FCK kampen. Send PM eller 22 97 75 34 :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Søger 3-4 billetter til FCK kampen.. Skriv gerne pm.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Søger en enkelt billet mod FCK. Jeg er i princippet ligeglad, hvor på stadion det er.

Knoti

Indlæg af Knoti »

Søger også billeter mod FCK...
Skriv gerne til brunohoiberg @yahoo.dk

Til ham der skrev at der måske kom nogle billeter til salg i boderne på kampdagen, hvilken bod vil du mene at man skulle vælge, for at have optimale muligheder ?

oros

Indlæg af oros »

Knoti skrev:Søger også billeter mod FCK...
Skriv gerne til brunohoiberg @yahoo.dk

Til ham der skrev at der måske kom nogle billeter til salg i boderne på kampdagen, hvilken bod vil du mene at man skulle vælge, for at have optimale muligheder ?
Det kan jeg ikke svare på. Det er sponsorbillet, der ikke udnyttes, eller det er kortholdere, der ikke dukker op. De sidste bliver først solgt ganske få min. før kampstart.

Men kom rigtig, rigtig tidligt så du kan komme forrest i køen. Bedre råd har jeg ikke!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vil da indtrængende bede fans som har årskort og som af en eller anden grund ikke kan komme til top-kampen imellem fcm - fck at meddele fcm at deres billet ikke vil blive brugt, så den kan købes af andre og være medvirkende til en helt fyldt Mch Arena. Vi har i år præsteret rigtig flot og haft rigtig mange tilskurer på stadion og vi ved hvor meget en fyldt stadion betyder. Måske kunne man herinde henvise til et telefonnr. som folk kunne ringe til for, at meddele at deres billet ikke bruges.

ArneR

Indlæg af ArneR »

TrueWolfMidt skrev:Vil da indtrængende bede fans som har årskort og som af en eller anden grund ikke kan komme til top-kampen imellem fcm - fck at meddele fcm at deres billet ikke vil blive brugt, så den kan købes af andre og være medvirkende til en helt fyldt Mch Arena. Vi har i år præsteret rigtig flot og haft rigtig mange tilskurer på stadion og vi ved hvor meget en fyldt stadion betyder. Måske kunne man herinde henvise til et telefonnr. som folk kunne ringe til for, at meddele at deres billet ikke bruges.
Jeg vil da i stedet indtrængende opfordre folk med årskort til at komme på stadion, til FCK kampen. Kan de ikke det, så lån den ud til en af de her værdigt trængende.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Jeg vil meget gerne købe en enkelt billet til FCK kampen. Hvis du evt. sælger, så smid mig lige en privat besked herinde - så kan vi snakke om prisen!

Og det skal selvfølgelig være på Unibet tribunen :)

Mange tak!

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Da jeg er kommet i overskud med 4 billetter ved siden af hinanden til faxe kondi tribunen sælger jeg dem. Skriv PM hvis dette har interesse.

974

Re: BILLETBØRS - Sønderjyske vs FCM 3 billetter sælges

Indlæg af 974 »

Hej

jeg købte for længe siden 4 billetter til årets sidste kamp, da jeg var nervøs for at vi i BWEast kom til at stå i en situation, hvor folk ikke kunne få billetter til kampen - som vi oplevede til eks. FCKkampen!

Nu viser det sig at der ikke er så mange fra øst der tager ned og ser kampen...

SÅ jeg har 3 billetter som jeg rigtigt gerne vil sælge for indkøbspris (100 kr stykket)

Gerne samlet men splittet op kan jo også gøre det :-)

Så køb hos mig i stedet for derhjemme i dag eller på stadion imorgen, hvor de jo så nok også er dyrere :-)

Besvar