Kunne måske forestille mig at Sønderjyske kampen også kunne blive lidt spændende - med mindre at FCM på en eller anden måde kommer indover..
BILLETBØRS - forårets sidste kampe
BILLETBØRS - forårets sidste kampe
Tænker at det kunne være en god idé at oprette en lille billetbørs til forårets kampe, så ikke alle mulige andre emner bliver oversvømmet af søger/tilbyder indlæg 
Kunne måske forestille mig at Sønderjyske kampen også kunne blive lidt spændende - med mindre at FCM på en eller anden måde kommer indover..
Re: BILLETBØRS - forårets sidste kampe
BWEast fans har brug for billetter, hvis der dukker nogle op! 
God idé
Jeg mangler op til 3 billetter til fck kampen
Send evt pm
Jeg mangler op til 3 billetter til fck kampen
Send evt pm
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Mangler også biletter til FCK kampen
Hvis nogle ikke kan bruge deres må de gerne skrive i PB eller til 42188005.
Hvis nogle ikke kan bruge deres må de gerne skrive i PB eller til 42188005.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Ved fra FCM at der jo ikke lige ligger nogle og samler støv 
Deres anbefaling er at man kommer i god tid, og så er der typisk nogle billetter til salg i boderne fra når de åbner 70 min. før kampstart
Vær iøvrigt opmærksom på at der snildt også kan komme run på til sønderjyske-kampen!!
Deres anbefaling er at man kommer i god tid, og så er der typisk nogle billetter til salg i boderne fra når de åbner 70 min. før kampstart
Vær iøvrigt opmærksom på at der snildt også kan komme run på til sønderjyske-kampen!!
God idé.
Jeg søger 2-4 billetter til FCK kampen. Send PM eller 22 97 75 34
Jeg søger 2-4 billetter til FCK kampen. Send PM eller 22 97 75 34
Søger 3-4 billetter til FCK kampen.. Skriv gerne pm.
Søger en enkelt billet mod FCK. Jeg er i princippet ligeglad, hvor på stadion det er.
Søger også billeter mod FCK...
Skriv gerne til brunohoiberg @yahoo.dk
Til ham der skrev at der måske kom nogle billeter til salg i boderne på kampdagen, hvilken bod vil du mene at man skulle vælge, for at have optimale muligheder ?
Til ham der skrev at der måske kom nogle billeter til salg i boderne på kampdagen, hvilken bod vil du mene at man skulle vælge, for at have optimale muligheder ?
Det kan jeg ikke svare på. Det er sponsorbillet, der ikke udnyttes, eller det er kortholdere, der ikke dukker op. De sidste bliver først solgt ganske få min. før kampstart.Knoti skrev:Søger også billeter mod FCK...
Men kom rigtig, rigtig tidligt så du kan komme forrest i køen. Bedre råd har jeg ikke!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vil da indtrængende bede fans som har årskort og som af en eller anden grund ikke kan komme til top-kampen imellem fcm - fck at meddele fcm at deres billet ikke vil blive brugt, så den kan købes af andre og være medvirkende til en helt fyldt Mch Arena. Vi har i år præsteret rigtig flot og haft rigtig mange tilskurer på stadion og vi ved hvor meget en fyldt stadion betyder. Måske kunne man herinde henvise til et telefonnr. som folk kunne ringe til for, at meddele at deres billet ikke bruges.
Jeg vil da i stedet indtrængende opfordre folk med årskort til at komme på stadion, til FCK kampen. Kan de ikke det, så lån den ud til en af de her værdigt trængende.TrueWolfMidt skrev:Vil da indtrængende bede fans som har årskort og som af en eller anden grund ikke kan komme til top-kampen imellem fcm - fck at meddele fcm at deres billet ikke vil blive brugt, så den kan købes af andre og være medvirkende til en helt fyldt Mch Arena. Vi har i år præsteret rigtig flot og haft rigtig mange tilskurer på stadion og vi ved hvor meget en fyldt stadion betyder. Måske kunne man herinde henvise til et telefonnr. som folk kunne ringe til for, at meddele at deres billet ikke bruges.
Jeg vil meget gerne købe en enkelt billet til FCK kampen. Hvis du evt. sælger, så smid mig lige en privat besked herinde - så kan vi snakke om prisen!
Og det skal selvfølgelig være på Unibet tribunen
Mange tak!
Og det skal selvfølgelig være på Unibet tribunen
Mange tak!
Da jeg er kommet i overskud med 4 billetter ved siden af hinanden til faxe kondi tribunen sælger jeg dem. Skriv PM hvis dette har interesse.
Re: BILLETBØRS - Sønderjyske vs FCM 3 billetter sælges
Hej
jeg købte for længe siden 4 billetter til årets sidste kamp, da jeg var nervøs for at vi i BWEast kom til at stå i en situation, hvor folk ikke kunne få billetter til kampen - som vi oplevede til eks. FCKkampen!
Nu viser det sig at der ikke er så mange fra øst der tager ned og ser kampen...
SÅ jeg har 3 billetter som jeg rigtigt gerne vil sælge for indkøbspris (100 kr stykket)
Gerne samlet men splittet op kan jo også gøre det
Så køb hos mig i stedet for derhjemme i dag eller på stadion imorgen, hvor de jo så nok også er dyrere
jeg købte for længe siden 4 billetter til årets sidste kamp, da jeg var nervøs for at vi i BWEast kom til at stå i en situation, hvor folk ikke kunne få billetter til kampen - som vi oplevede til eks. FCKkampen!
Nu viser det sig at der ikke er så mange fra øst der tager ned og ser kampen...
SÅ jeg har 3 billetter som jeg rigtigt gerne vil sælge for indkøbspris (100 kr stykket)
Gerne samlet men splittet op kan jo også gøre det
Så køb hos mig i stedet for derhjemme i dag eller på stadion imorgen, hvor de jo så nok også er dyrere