Ravnen skrev:Ja det her kan vi kun takke os selv for, men bittert er det at se alle guld-artiklerne om Aab på aviserne, den fest burde vi have haft.
Men ja hellere Aab end FCK eller Brøndby!
Udover det sportslige så er jeg (muligvis grundet min geografiske placering - vil nogen nok mene

) slet ikke enige med dem, der hellere ser aab tage skabet end en af repræsentanterne fra KBH og omegn...
Hvis FCM vil/skal være største klub i det jyske - nu eller på sigt - så kræver det, at de nærmeste konkurrenter (AAB og AGF og EFB) får mindre succes - sportsligt såvel som økonomisk.
Både AAB og os selv lider under en særdeles presset økonomi og at de i denne snævre konkurrence tager skabet og hermed den 'letteste' vej mod Europa osv. er for mig at se at regne som katastrofalt i sammenligning med et mesterskab til KBH eller BIF, som jo i princippet allerede HAR sponsorer, opbakning, opland, mv og som derfor først og fremmest må anses som konkurrenter på det sportslige område (om end det ikke har været tilfældet i denne sæson hehe

), mens det er i det jyske nabolag, at FCM først og fremmest skal hente deres opbakning og kapital - ligesom de to sjællandske klubber selv har gjort - fx med Brøndby som en klub, der længe levede af sine tilskuerforsyninger fra hele sjælland og øerne med...