Fuldstændig enig Kent - bortset fra, at vi sagtens kunne have vundet den kamp mod FCV på trods af fejlkendelsen. Det havde vi (Duncan) fin mulighed for!Hvis der endelig er noget, som du vil kalde en skandale, så er det de 4 røde kort vi har fået i år. Det ene var en erkendt fejlkendelse, der direkte kostede os 2 point, mens de 3 andre var hjerneblødninger af spillere, som har kostet point i de efterfølgende kampe. Men det handler vel en hel del mere om spillernes ageren end Glens.
OB - FCM
Re: OB - FCM
Nu ved jeg ikke om du kan tælle, men det er lige før at hele den liste du nævner op fra forskellige klubber, svarer til FCM liste af skader, ude af form og karantæne + femi sagen oven i.Kent skrev:Man kan du ikke lige liste skadeslisten op for alle de andre hold også? Det giver jo på ingen måde mening, at kalde det en skandale, hvis det ikke er anderledes end i alle mulig andre klubber. Du bliver jo nød til at dokumentere, at vi har flere skader end andre over de sidste par år, før det bare bliver en smule plausibelt, at vi er mere udsat end andre.FCMVIC skrev: sådan så skadeslisten ud i går:
Andersson, Heddinson, Larsen, Kolja og nattestad (totalt ude)
Herudover er Hassan, Janssen og santiago et stykke væk fra formen.
Sisto har også været væk de sidste 2 uger.
Sly ude med karantæne og ved ikke for hvilken gang.
Det her er ikke en tilfældighed, når det er konstant. igen og igen og igen
Jeg vil i forhold til at man kan vinde guld i foråret her bruge ordet skandale.
Desuden ville det jo være rart, hvis du kom med noget substantiel kritik, fx ved at undersøge om der er et mønster i skaderne (er det de samme typer af skader, som spillerne har (det er det så vidt jeg ved ikke)) eller er der tale om overbelastningsskader (det er det heller ikke) eller andet (fx følgeskader, fordi folk kommer for tidligt i gang), som tyder på systematiske fejl hos FCM. Bare det, at sidde og råbe kritisk op om skader, virker ikke særlig gennemtænkt, hvis ikke man forholder sig lidt mere nuanceret til det. De seneste skader hos Pione og Bak er fx slagskader, som altså intet har med træning eller andet at gøre (medmindre man da vil forbyde al nærkontakt til træning - hvilket nok, ville sænke intensiteten en del.)
Hvis der endelig er noget, som du vil kalde en skandale, så er det de 4 røde kort vi har fået i år. Det ene var en erkendt fejlkendelse, der direkte kostede os 2 point, mens de 3 andre var hjerneblødninger af spillere, som har kostet point i de efterfølgende kampe. Men det handler vel en hel del mere om spillernes ageren end Glens.
.Nu ved jeg ikke om du kan tælle, men det er lige før at hele den liste du nævner op fra forskellige klubber, svarer til FCM liste af skader, ude af form og karantæne + femi sagen oven i
Bare en tanke: Hvordan kan Cornelius slippe med et gult kort for at sparke Kure direkte i hovedet. Havde en FCM'er bare tænkt tanken, havde det givet direkte rødt med maks. point, vil jeg påstå. Og det gør altså også en forskel!
Hvis vi skal prøve at fastholde at vores direkte røde kort er for hårde, så går det jo ikke at sige at Cornelius skulle have rødt for samme type forseelseoros skrev:.Nu ved jeg ikke om du kan tælle, men det er lige før at hele den liste du nævner op fra forskellige klubber, svarer til FCM liste af skader, ude af form og karantæne + femi sagen oven i
Bare en tanke: Hvordan kan Cornelius slippe med et gult kort for at sparke Kure direkte i hovedet. Havde en FCM'er bare tænkt tanken, havde det givet direkte rødt med maks. point, vil jeg påstå. Og det
gør altså også en forskel!
Men kan sagtens følge din frustration
FCM fører dog stort karantæne-listen, og det kan sikkert godt være med til at påvirke dommerne lidt, og de andre spillere får jo hurtig mulighed for at lære at spille lidt på det..
Vi har før været mere "pæne" i spillet og har endt med fornuftige placeringer
Lige nu har vi tilsyneladende spillet en pæn sjat hårdere - men ligger nr 1!
Måske er det disse flere kort der har været med til at give lige det ekstra der har fået holdet til at præstere for hinanden ?
Jeg er ikke enig i, at de røde kort, vi har fået, er hårdt dømte. De øvrige hold bør bare straffes på samme vis.Hvis vi skal prøve at fastholde at vores direkte røde kort er for hårde, så går det jo ikke at sige at Cornelius skulle have rødt for samme type forseelse
Men kan sagtens følge din frustration
FCM fører dog stort karantæne-listen, og det kan sikkert godt være med til at påvirke dommerne lidt, og de andre spillere får jo hurtig mulighed for at lære at spille lidt på det..
Vi har før været mere "pæne" i spillet og har endt med fornuftige placeringer
Lige nu har vi tilsyneladende spillet en pæn sjat hårdere - men ligger nr 1!
Måske er det disse flere kort der har været med til at give lige det ekstra der har fået holdet til at præstere for hinanden ?
I øvrigt er det vel sjældent mestrene, der vinder kortspillet.
FCM må gerne være kontante i spillet. Men hjerneblødninger som den seneste fra Sly skal stoppes - også selv om han føler sig uretfærdig behandlet. Det koster altså point!
Hold. Nu. Kæft..... Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle blive glad for en Brøndbyscoring....
Lad os håbe, at denne runde virker som et wake-up call, om ikke at tage for let på det.....
Lad os håbe, at denne runde virker som et wake-up call, om ikke at tage for let på det.....
Meget fine resultater her til aften. De rykker et enkelt point tættere på, men ikke mere, end at det føles som et lettelse, oven på i går. Jeg synes pludselig vi kan se lidt lysere på det, og i hvert fald er der færre ubekendte end før første forårsrunde: FCK er (sjovt nok) ikke så usårlige, som fans og medier har gjort dem til. De kan også dumme sig til sidst, og må være til at tale med i Parken. I hvert fald hvis de mangler Mellberg også.
ÅB er til gengæld stadig med. Uden at have set deres kamp, så er det fint at hente en enkelt pind i Brøndby.
Spændende!
ÅB er til gengæld stadig med. Uden at have set deres kamp, så er det fint at hente en enkelt pind i Brøndby.
Spændende!
- Administrator
Check fakta inden du slynger om dig med usandheder. Det er såmænd ikke særligt svært at tælle til 6.FCMVIC skrev:Sly ude med karantæne og ved ikke for hvilken gang.
2009/2010 1 kamp - 1 gult
2010/2011 31 kampe - 5 gule = 1 karantænedag
2011/2012 31 kampe - 6 gule = 2 karantænedage
2012/2013 25 kampe - 3 gule = 0 karantænedage
2013/2014 17 kampe - 5 gule = 1 karantænedag - 1 rødt = 2 karantænedage
I alt 105 kampe - 20 gule og 1 rødt - 6 karantænedage
Til sammenligning har Bak i samme periode haft 4 karantænedage.
Julle har haft 5 karantænedage.
Så når du hetzer ham for 6 dage, så er du imo langt ude på dybt vand.
Nu kan man jo lave tabeller som man selv ønskerAdministrator skrev:Check fakta inden du slynger om dig med usandheder. Det er såmænd ikke særligt svært at tælle til 6.FCMVIC skrev:Sly ude med karantæne og ved ikke for hvilken gang.
Faktum er at i denne sæson hvor FCM ligger bedre til en nogensinde, så har en af vores vitale spillere været væk i 3 ud af snart 20 kampe + den tid han trods alt også lige har været væk i kampene.
Dertil kan du lægge at næste gang Sly får et gult kort - ja så får han igen en spilledags karantæne..
Izunna har været væk i 4 ud af 18 kampe!
FCM står samlet set for en 1/6 del af alle de totale karantænedage i denne sæson..
Studér evt. denne side lidt nærmere:
http://www.superstats.dk/kort/
De statistikker siger det hele. Tror ikke der kan være 2 meninger om at 15 karantænedage og 3 (4) røde kort er ALT for mange kort og på et helt uacceptabelt niveau. Det handler alt for ofte om manglende disciplin og mange kort kunne være undgået.974 skrev:Nu kan man jo lave tabeller som man selv ønskerAdministrator skrev:Check fakta inden du slynger om dig med usandheder. Det er såmænd ikke særligt svært at tælle til 6.FCMVIC skrev:Sly ude med karantæne og ved ikke for hvilken gang.
Faktum er at i denne sæson hvor FCM ligger bedre til en nogensinde, så har en af vores vitale spillere været væk i 3 ud af snart 20 kampe + den tid han trods alt også lige har været væk i kampene.
Dertil kan du lægge at næste gang Sly får et gult kort - ja så får han igen en spilledags karantæne..
Izunna har været væk i 4 ud af 18 kampe!
FCM står samlet set for en 1/6 del af alle de totale karantænedage i denne sæson..
Studér evt. denne side lidt nærmere:
http://www.superstats.dk/kort/
Her bør FCM altså kigge indad i stedet for at føle sig forfulgte.
Men når Sly bliver sammenlignet med forsvarsspillere, så er det også for dårligt at han har flere karentænedage end dem.Administrator skrev:Check fakta inden du slynger om dig med usandheder. Det er såmænd ikke særligt svært at tælle til 6.FCMVIC skrev:Sly ude med karantæne og ved ikke for hvilken gang.
Izunna kan forsvares at han kommer til at trække nogle dage, da han spiller en plads der skal begå nogle professionelle frispark og derved nogle kort. At vi så har manglet en ordentlig reserve kan man ikke klandre Izunna for.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
- FCM Fan nr. 1
Skaderne har været mere dræbende for Fcm. Vi ligger nummer 1 husk det.
Der har været to hjerneblødninger af røde kort, men også en fuldstændig ufortjent der kostede os 2 point.
At gutterne går til stålet skal vi være glad for. Det skal de også i Parken. Og reserverne har for det meste trådt i karakter, så jeg synes diskussionen er forfejlet..
Dommertække har vi da heller ikke haft... FCK derimod hjemme er blevet forfordelt, bla er Lars J uberettiget sluppet for direkte rødt.
Der har været to hjerneblødninger af røde kort, men også en fuldstændig ufortjent der kostede os 2 point.
At gutterne går til stålet skal vi være glad for. Det skal de også i Parken. Og reserverne har for det meste trådt i karakter, så jeg synes diskussionen er forfejlet..
Dommertække har vi da heller ikke haft... FCK derimod hjemme er blevet forfordelt, bla er Lars J uberettiget sluppet for direkte rødt.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!