oros skrev:
Hmmm... Han har ingen penge til gode. Det er løn for den resterende del af kontraktperioden, der er tale om. Uagtet jeg sagtens kan forstå JP, så kunne man altså ligeså godt spørge hvorfor i alverden, Monaco skulle betale ham for arbejde, han ikke ønsker at udføre. De foreslår ham måske bare at ophæve kontrakten - fritstille ham så at sige. Og det ville vel være fair nok?
Hvis Monaco "bare" foreslår at fritstille ham kan du være sikker på at Polle bliver hvor han er; opfører sig professionelt og giver den en skalle til træning, hvorefter han kører hjem og nyder livet og hans penge.
Monacos inticament er at sparer nogle penge. Hvis han f.eks. får 8 mio i løn om året vil han kunne hive 12 mio hjem indtil kontraktudløb i 2015. Så kan de f.eks. tilbyde ham 7 mio opfront nu her, og så sparer 5 mio. Men i bund og grund tror jeg Monaco er pænt ligeglad med 5 mio. Så det kan godt være de ser Polle som en professionel og brugbar "træningskegle" til, for dem, billige penge. Så det kan bremse dette.
Personligt er jeg lidt lunken ved en retur af Polle, så jeg vil ikke gå grædende i seng hvis det ikke lykkedes. Personligt mener jeg eventuelle investorkroner kunne bruge bedre.
Men kommer han tilbage byder jeg ham selvfølgelig hjertelig velkommen.