Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af 974 »

Kent skrev:Lyder til at det er tæt på med Kolja: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse
Som tidligere sagt, så håber jeg bare at hans løn afspejler hans rolle i truppen.
Så du tænker at han skal have mere i løn eller?

De fleste fodboldsspillere skifter vel ikke løn så voldsomt tit?

Vi andre har nok flere muligheder for at forhandle løn lidt mere ofte.
Derfor tænker jeg da at der som du siger skal lønnes efter arbejdsrollen/byrden/værdien

Det kunne jo godt tænkes at være mere end nu eksempelvis - det er jo en forhandling de må klare indbyrdes :-)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

974 skrev:
Kent skrev:Lyder til at det er tæt på med Kolja: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse
Som tidligere sagt, så håber jeg bare at hans løn afspejler hans rolle i truppen.
Så du tænker at han skal have mere i løn eller?

Derfor tænker jeg da at der som du siger skal lønnes efter arbejdsrollen/byrden/værdien

Det kunne jo godt tænkes at være mere end nu eksempelvis - det er jo en forhandling de må klare indbyrdes :-)
Nej han skal ikke have mere i løn. Det Kent skriver er at han jo ikke spiller så meget mere, og nok ikke er fremtiden på banen. Derfor synes jeg heller ikke han skal have en ny lang kontrakt.

Mener at huske at Kolja enten fik en kæmpe pose penge da de hentede ham hjem, og det kan vel godt tænkes han også hæver en hyre på niveau med Bak.

Når dette så er sagt har jeg også overværet træninger hvor Kolja virker som en der godt kan dirigere og komme med råd til sine medspillere. Derfor er der da en grund til at forlænge, men det bliver forhåbentlig på andre vilkår.

974

Indlæg af 974 »

tatoo skrev:
974 skrev: Så du tænker at han skal have mere i løn eller?

Nej han skal ikke have mere i løn. Det Kent skriver er at han jo ikke spiller så meget mere, og nok ikke er fremtiden på banen. Derfor synes jeg heller ikke han skal have en ny lang kontrakt.

Mener at huske at Kolja enten fik en kæmpe pose penge da de hentede ham hjem, og det kan vel godt tænkes han også hæver en hyre på niveau med Bak.

Når dette så er sagt har jeg også overværet træninger hvor Kolja virker som en der godt kan dirigere og komme med råd til sine medspillere. Derfor er der da en grund til at forlænge, men det bliver forhåbentlig på andre vilkår.
Jeg ved godt hvad Kent skriver ;-)
Er enig i at han nok ikke skal have og ej heller får en speciel lang kontrakt
Der er dog ingen tvivl om at han stadig har evnerne til at spille på højeste niveau, og Bak er jo heller ikke en spiller der kan forventes at være spilleklar hele tiden.
Synes at vi er lidt tyndt besat på de næste backpladser, så er rutineret spiller som ham er for mig vigtig at have som partner til yngre kræfter, og måske endda en yngre en der kommer udefra
PT virker det jo heller ikke til at det bliver Vilafane der satses det vilde på?

Det med løn og stor pose sign on fee må vist stå for din egen regning - det er der vel ikke rigtigt nogen der ved noget om til syvende og sidst :-)

Hvis jeg skulle aflønne en flok medarbejdere ville jeg også tage med hvilke ting der bidrages med udenfor kerneydelsen - de penge kan være givet utroligt godt ud på den lange bane :-)
Tror da ikke at Kolja har noget mod at gå ned i løn i forhold til at være på en arbejdsplads han er tilfreds med at være på (Augo har eks. gjort det samme i AaB), og det virker jo også til at han har noget ved siden af han kan falde tilbage på

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hmm er det ikke ved at være den tid, hvor Femi kunne komme herop?

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Ravnen skrev:Hmm er det ikke ved at være den tid, hvor Femi kunne komme herop?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... 1-november
Hvad Glen udtaler så er det først den 1. November.

En Femi i kampform kunne have været vital for os de kampe hvor Izunna har været ude med karantæne.

felisan

Indlæg af felisan »

Apropos Femi, ligner det ikke ham ret meget i dette klip med Lössl og Juelsgaard?
http://kanalsport.dk/indslag/detaljen-l ... juelsgaard

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Så vidt jeg kan se er det Rilwan der står foran målet, og Isaac i baggrunden.
Glen Riddersholm til Tipsbladet skrev:Femi kommer. Jeg vil skyde på, at han er her den 1. november. Det kan også godt være, at det bliver en lille smule før – den 29.-30.-31. oktober eller sådan noget. Det afhænger af, hvornår de 90 dage er gået. Det skal vi lige have tal på. Men Femi kommer, og vi glæder os
Så han kommer i hvert fald snart!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Glæder mig rigtig meget til Femi kommer. Håber at han er i form og bliver en styrkelse på holdet.

oros

Indlæg af oros »

TrueWolfMidt skrev:Glæder mig rigtig meget til Femi kommer. Håber at han er i form og bliver en styrkelse på holdet.
Det ville være fedt, ja! Meen det er han nok ikke - i form altså. Han er jo arbejdsløs. Jeg tror ikke, vi skal forvente at se ham i fulde omdrejninger før til foråret. Desværre....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han kan vel godt være i god fysisk form, han har jo vidst længe at han skal herop, og har kunne træne maksimalt. Måske har han en klub derned, han kan træne med i, ligesom mange kontraktløse spillere træner med i deres gamle klubber her i landet :-)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Santi tager alligevel ikke til lyngby.

De 2 klubber er blevet enige om at det ikke kan svare sig med 4 uger tilbage, hvilket giver god mening.

Mon ikke der er en vis sandsynlighed for at han bliver (forsøgt) udlejet igen til januar?
Han er jo nok ikke ligefrem kommet tættere på 1. holdet i den periode hvor han har været skadet, og bak har jo faktisk gjort det ok på positionen, så prioriteringen på højre back lader til at være noget i retning af:
Bak
Kolja
Rømer
Santi.

så det giver vel god mening at leje sit 4. valg ud.. (den kære Kristian Bak er jo heller ikke ligefrem ung længere og på den måde er han jo nok ikke "fremtidens mand" på positionen.)

http://www.bold.dk/nyt/FCM-argentiners- ... te-droppet

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ga ... ge-til-aab

Lugter lidt af at Gaarde skal prøve at presse prisen op på Curth :?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Kongeren82 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ga ... ge-til-aab

Synes jeg læste herinde, at hans kontrakt udløber til sommer, så vi kan jo gratis skrive med ham til vinter. Ala Danny til GF. Men hvis ikke vi får forlænget med ham, bliver vi nød til, at gå ud og hente en midtbanespiller til. Dog får vi med stor sandsynlighed Femi tilbage, men han direkte modsat Curth. Mon ikke vi så går efter Jesper Bech til vinter.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

sebastian94 skrev:
Kongeren82 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ga ... ge-til-aab

Synes jeg læste herinde, at hans kontrakt udløber til sommer, så vi kan jo gratis skrive med ham til vinter. Ala Danny til GF. Men hvis ikke vi får forlænget med ham, bliver vi nød til, at gå ud og hente en midtbanespiller til. Dog får vi med stor sandsynlighed Femi tilbage, men han direkte modsat Curth. Mon ikke vi så går efter Jesper Bech til vinter.
Det mener du ikke. Jesper Bech er skadet hele tiden - og dem har vi nok af. Derudover har han toppet, og er slet slet ikke god nok til vores trup. Nej håber vi kan forlænge aftalen med Curth. Han kan bruges på mange offensive positioner.

Låst