tatoo skrev:974 skrev:
Så du tænker at han skal have mere i løn eller?
De fleste fodboldsspillere skifter vel ikke løn så voldsomt tit?
Vi andre har nok flere muligheder for at forhandle løn lidt mere ofte.
Derfor tænker jeg da at der som du siger skal lønnes efter arbejdsrollen/byrden/værdien
Det kunne jo godt tænkes at være mere end nu eksempelvis - det er jo en forhandling de må klare indbyrdes

Nej han skal ikke have mere i løn. Det Kent skriver er at han jo ikke spiller så meget mere, og nok ikke er fremtiden på banen. Derfor synes jeg heller ikke han skal have en ny lang kontrakt.
Mener at huske at Kolja enten fik en kæmpe pose penge da de hentede ham hjem, og det kan vel godt tænkes han også hæver en hyre på niveau med Bak.
Når dette så er sagt har jeg også overværet træninger hvor Kolja virker som en der godt kan dirigere og komme med råd til sine medspillere. Derfor er der da en grund til at forlænge, men det bliver forhåbentlig på andre vilkår.
Jeg ved godt hvad Kent skriver

Er enig i at han nok ikke skal have og ej heller får en speciel lang kontrakt
Der er dog ingen tvivl om at han stadig har evnerne til at spille på højeste niveau, og Bak er jo heller ikke en spiller der kan forventes at være spilleklar hele tiden.
Synes at vi er lidt tyndt besat på de næste backpladser, så er rutineret spiller som ham er for mig vigtig at have som partner til yngre kræfter, og måske endda en yngre en der kommer udefra
PT virker det jo heller ikke til at det bliver Vilafane der satses det vilde på?
Det med løn og stor pose sign on fee må vist stå for din egen regning - det er der vel ikke rigtigt nogen der ved noget om til syvende og sidst
Hvis jeg skulle aflønne en flok medarbejdere ville jeg også tage med hvilke ting der bidrages med udenfor kerneydelsen - de penge kan være givet utroligt godt ud på den lange bane

Tror da ikke at Kolja har noget mod at gå ned i løn i forhold til at være på en arbejdsplads han er tilfreds med at være på (Augo har eks. gjort det samme i AaB), og det virker jo også til at han har noget ved siden af han kan falde tilbage på