Synes det var en meget lige kamp, hvor vi var bedst i starten og slutningen, mens OB sad på midten. Vi kunne godt have vundet, men var ikke effektive på vores chancer. OB skabte ikke det store - det var primært på vores fejl.
Godt at få Rilwan på banen igen, selvom det virkede til, at der var langt til topformen (hvilket er forståeligt). Pione er generelt mere kunstnerisk end effektiv - det ser ud af meget, men fører ikke rigtig til noget. Han mangler i den grad erfaringen til at træffe de rette valg, og overordnet set slippe bolden hurtigere. Det kommer sikkert med tiden, men lige nu er det godt at få et alternativ klar.
OB - FCM
Re: Sv: OB - FCM
Sådan var det også med Rilwan og Sly i starten. Jeg vil dog håbe, at han kommer hurtigere over det, end de gjorde.Kent skrev:Pione er generelt mere kunstnerisk end effektiv - det ser ud af meget, men fører ikke rigtig til noget. Han mangler i den grad erfaringen til at træffe de rette valg, og overordnet set slippe bolden hurtigere. Det kommer sikkert med tiden, men lige nu er det godt at få et alternativ klar.
Re: OB - FCM
Alle kan jo se hvor meget han underpræsterer, ikke kun i dag.974 skrev:Meget sigende at Danny rammer den friløber helt skævtIkke mange fødder han har sat rigtigt.
KOM SÅ!!!!
Få nu et liv der ikke handler om Danny Olsen.......
'Det er fandme træls at læse dine kommentarer hele tiden
Han trækker sig i alting og gør ikke tingene færdige og jeg tror han mentalt er videre. Han vil ikke risikere noget i de sidste kampe for FCM.
fair nok at du synes det!
Jeg synes ikke at han præsterer vildt godt heller, men jeg synes bestemt at han giver den en skalle, og vi har brug for ham i denne her periode, hvor der er og har været en del skader..
TV-kommentatorerne er nu ikke enige - Frimann snakkede nærmest om at han havde præsteret rigtigt godt - men det er jo så deres holdning
jeg synes bare at jeg bliver træt af HELE tiden at skulle læse SÅ mange indlæg, hvor der lige skal komme en kommentar på at du synes han er helt væk, deraf min måske lidt "hårde" kommentar, men bægeret var bare flydt over..
Fair nok, jeg var måske lidt hård ved Danny
Re: OB - FCM - Danny Olsen
Og Tipsbladet har sat ham på Månedens Hold...974 skrev: TV-kommentatorerne er nu ikke enige - Frimann snakkede nærmest om at han havde præsteret rigtigt godt - men det er jo så deres holdning
Så mon ikke Sylvester har set sig lidt FOR sur på ham
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -september
"Central midtbane: Danny Olsen, FC Midtjylland
FC Midtjylland har vist sig langtidsholdbar i toppen af ligaen, og midtjyderne er endnu ubesejrede. Det blev kun til en sejr i september, men præstationerne er stadig fine – også hos Danny Olsen, som i en ny position på den centrale midtbane viser nye sider af sig selv. En vigtig man, som FC Midtjylland kommer til at savne til vinter, hvor han skifter til AGF."