Andre OB-spillere der gerne må få advarsel i dag: Ruud, Spelmann, O'Brien og Anders Møller Christensen.
OB - FCM
OB - FCM
Godt klar over, at det er tidligt at starte tråden, men Rasmus Falk har netop raget en advarsel til sig mod FCK, og da den var for en stempling på Wiland, er det næsten sikkert, at den giver 6 point og dermed karantæne mod os
Andre OB-spillere der gerne må få advarsel i dag: Ruud, Spelmann, O'Brien og Anders Møller Christensen.
Re: OB - FCM
I øvrigt en imponerende oprejsning, Emil Larsen har gang i. Han har vel aldrig været inde i en bedre stime?
Jeg håber, du får ret med 6 strafpoint til Falk; han er vigtig for dem. For vores vedkommende bliver det godt at få Izunna tilbage igen, der irriterende nok ryger tilbage i karantæne ved næste gule kort. Vi har brug for al den forstærkning, vi kan få til midtbanen.
Jeg håber, du får ret med 6 strafpoint til Falk; han er vigtig for dem. For vores vedkommende bliver det godt at få Izunna tilbage igen, der irriterende nok ryger tilbage i karantæne ved næste gule kort. Vi har brug for al den forstærkning, vi kan få til midtbanen.
Vurder selv:Acebone skrev: Jeg håber, du får ret med 6 strafpoint til Falk; han er vigtig for dem.
En forseelse som giver advarsel eller udvisning vurderes som mild, middel eller grov således:
Mild - Tekniske forseelser: 3 point
(A)
1. Indtræder eller genindtræder på spillepladsen uden dommerens tilladelse.
2. Overtræde straffesparkfelt ved straffespark.
3. Forlade banen uden tilladelse - bortset fra ved skade.
4. Efter dommerkontrol ikke at have udstyr i orden.
5. Ikke overholde 9,15 meter.
6. Sparke bolden væk.
7. Forhaling af tiden.
8. Gør sig skyldig i forseelser, hvor andre end dommeren/ liniedommeren generes.
Middel: 4 point
(B)
1. Film.
2. Benspænd uden fare for modspiller.
3. Ved ord eller handling viser, at vedkommende anser en af dommerens kendelser for urigtig - hvor dommer/liniedommer generes.
4. Hands.
5. Berøve oplagt scoringsmulighed - uden fare for modspiller.
6. Puffe eller holde.
7. Utilladelig spillemåde/overtræde spillets love - uden fare for modspiller.
Grov: 6 point
(C)
1. Sparke, slå, spytte eller forsøg herpå.
2. Benspænd med fare for modspiller.
3. Andre forseelser, hvor modspiller udsættes for fare.
4. Berøve oplagt scoringsmulighed - hvor modspiller bringes i fare.
Mener ikke der kan være tvivl om, at den takseres som en c3 og dermed 6 point.
Jeg ser ikke selv kampen, men jeg tror på dig.
Vil være kanon hvis OB kan holde resultatet, FCK skal endelig ikke i gang.
Generelt er det jo helt ufatteligt som resultaterne flasker sig for os. En ærgerlig uafgjort på hjemmebane, men alligevel ser det ud til vi øger forspringet

Generelt er det jo helt ufatteligt som resultaterne flasker sig for os. En ærgerlig uafgjort på hjemmebane, men alligevel ser det ud til vi øger forspringet
Han stempler en liggende Wiland på armen så han bliver skadet og skiftes ud. Så tror ingen tvivl der om, at han udsætter modstanderen for fare og dermed 6 point.Acebone skrev:Jeg ser ikke selv kampen, men jeg tror på dig.
Vildt. Nej, i så fald kan der ikke være nogen tvivl.Kent skrev:Han stempler en liggende Wiland på armen så han bliver skadet og skiftes ud. Så tror ingen tvivl der om, at han udsætter modstanderen for fare og dermed 6 point.
Og der røg O'Brien så.
Senest rettet af Acebone 22. sep 2013, 20:33, rettet i alt 1 gang.
Og nu har OB smidt det på gulvet, så FCK fører 2-1. Ville sgu hellere have en uafgjort her...
Enig, så helst at Fck smed point.Acebone skrev:Og nu har OB smidt det på gulvet, så FCK fører 2-1. Ville sgu hellere have en uafgjort her...
Sådan skulle det ikke være, men vi må bare forværre OB's krise i næste runde.
Har der ikke været en tendens til at OB går ned til sidst i kampene? Kender vi jo fra os selv sidste år...
3 point på søndag vil være ekstremt vigtige.
Ikke bare ekstremt vigtige Kent, men fandeme også dejlige oven på 3 uafgjorte i 4 kampe.Kent skrev:Har der ikke været en tendens til at OB går ned til sidst i kampene? Kender vi jo fra os selv sidste år...
Tror Sisto igen ryger på bænken, syntes ikke han har været 100% til stede i de sidste 2 kampe, mod Viborg og FCN. Rent defensivt har han vist svagheder her på det sidste.
- FCM Fan nr. 1
Synes en kritik af Sisto er skudt laaangt over målet. Han har leveret langt over forventet. Sisto er en af hovedårsagerne til vore fantastiske sæsonstart. Kan virkelig ikke få øje på at han skullet have spillet sig af. Han har sublim øje for spillet og hurtig opfattende. Hedinsson har omvendt ikke spillet sig på, kan ikke få øje på at han er i form, eller spiller specielt overbevisende... Hvis Sisto var startet inde mod VFF tror jeg i havde vundet. Han satte tempo i 2. Halvleg.ArneR skrev:Ikke bare ekstremt vigtige Kent, men fandeme også dejlige oven på 3 uafgjorte i 4 kampe.Kent skrev:Har der ikke været en tendens til at OB går ned til sidst i kampene? Kender vi jo fra os selv sidste år...
Tror Sisto igen ryger på bænken, syntes ikke han har været 100% til stede i de sidste 2 kampe, mod Viborg og FCN. Rent defensivt har han vist svagheder her på det sidste.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Det er sgu nok fordi, han ikke er det.FCM Fan nr. 1 skrev:Hedinsson har omvendt ikke spillet sig på, kan ikke få øje på at han er i form
Hedinsson er lige kommet tilbage fra en lang skadespause og skal vænne sig til et nyt hold. Giv tid!