OB - FCM
Re: OB - FCM
Det ser ud til at Esbjerg slår FCV.. foran 2-0. Det er jo slet ikke så tosset. Men det er da godt nok sindsygt tæt i stillingen bag os..!
- FCM Fan nr. 1
Vi kigger opad ikke nedadRavnen skrev:Det ser ud til at Esbjerg slår FCV.. foran 2-0. Det er jo slet ikke så tosset. Men det er da godt nok sindsygt tæt i stillingen bag os..!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
"problemet" med at kigge opad er vel at der ikke rigtigt er noget over os at kigge påFCM Fan nr. 1 skrev:Vi kigger opad ikke nedadRavnen skrev:Det ser ud til at Esbjerg slår FCV.. foran 2-0. Det er jo slet ikke så tosset. Men det er da godt nok sindsygt tæt i stillingen bag os..!
- FCM Fan nr. 1
Der er Champions League deltagelse og et trofæ....974 skrev:"problemet" med at kigge opad er vel at der ikke rigtigt er noget over os at kigge påFCM Fan nr. 1 skrev:Vi kigger opad ikke nedadRavnen skrev:Det ser ud til at Esbjerg slår FCV.. foran 2-0. Det er jo slet ikke så tosset. Men det er da godt nok sindsygt tæt i stillingen bag os..!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Forstår godt armene er højt hævet og smilet lidt bredere, men herfra kan de andre resultater så også for mig være ligegyldige, for henter vi i snit kun 1,5 point fremover så skal vi nok hentes af nogle.
I øvrigt gør vores afstandstagen - via de andres indbyrdes pointtagen fra hinanden, at vi efterhånden nærmer os en situation hvor vi med pointtab ikke kan undgå at nogen kommer (betydelig) tættere på. Derfor bliver kampene herfra endnu vigtigere, startene mod et svagt Odense-forsvar og en stækket Odense-offensiv. Det skal give 3 point!
I øvrigt gør vores afstandstagen - via de andres indbyrdes pointtagen fra hinanden, at vi efterhånden nærmer os en situation hvor vi med pointtab ikke kan undgå at nogen kommer (betydelig) tættere på. Derfor bliver kampene herfra endnu vigtigere, startene mod et svagt Odense-forsvar og en stækket Odense-offensiv. Det skal give 3 point!
Meget enig. Vi skal ikke glemme, at vi pointmæssigt ikke har præsteret i top, i de sidste fire kampe (ved godt de har været svære, men det er alle kampe i år). Vi skal tættere på to point i snit fremadrettet, ellers har vi snart et københavnerhold i haserne.Lund7400 skrev:Forstår godt armene er højt hævet og smilet lidt bredere, men herfra kan de andre resultater så også for mig være ligegyldige, for henter vi i snit kun 1,5 point fremover så skal vi nok hentes af nogle.
Det skal nævnes, at Champions League-deltagelsen er ikke den direkte deltagelse i gruppespillet, som Nordsjælland og København har scoret, men derimod kvalifikation. Det gælder i øvrigt også for andenpladsen, der dog kan se frem til en meget sværere rute.FCM Fan nr. 1 skrev:Der er Champions League deltagelse og et trofæ....
Korrekt, det giver en kvalkamp, som man højst sandsynlig skal være rigtig dygtig for at vinde.
Hvis man ikke vinder den, hvad sker der så; Ryger man med i lodtrækningen til sidste kvalrunde til EuroLeague gruppespillet?
Hvis man ikke vinder den, hvad sker der så; Ryger man med i lodtrækningen til sidste kvalrunde til EuroLeague gruppespillet?
Mestrene må næsten træde ind i næstsidste kval runde, dvs. at mestrene skal minimum vinde en kval runde for at være sikker på europæisk gruppespil.felisan skrev:Korrekt, det giver en kvalkamp, som man højst sandsynlig skal være rigtig dygtig for at vinde.
Hvis den første kval runde vindes, går man videre til play off om ChL, hvis denne tabes er der EL gruppe.
Hvis den første tabes, går man istedet videre til play off om EL, hvor der intet er til taberen.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Det er ikke Sistos offensive kvaliteter, som jeg hentyder til, jeg er enig i at de er sublime når han modtager bolden, og den speed han har.FCM Fan nr. 1 skrev:Synes en kritik af Sisto er skudt laaangt over målet. Han har leveret langt over forventet. Sisto er en af hovedårsagerne til vore fantastiske sæsonstart. Kan virkelig ikke få øje på at han skullet have spillet sig af. Han har sublim øje for spillet og hurtig opfattende. Hedinsson har omvendt ikke spillet sig på, kan ikke få øje på at han er i form, eller spiller specielt overbevisende... Hvis Sisto var startet inde mod VFF tror jeg i havde vundet. Han satte tempo i 2. Halvleg.ArneR skrev:Ikke bare ekstremt vigtige Kent, men fandeme også dejlige oven på 3 uafgjorte i 4 kampe.Kent skrev:Har der ikke været en tendens til at OB går ned til sidst i kampene? Kender vi jo fra os selv sidste år...
3 point på søndag vil være ekstremt vigtige.
Tror Sisto igen ryger på bænken, syntes ikke han har været 100% til stede i de sidste 2 kampe, mod Viborg og FCN. Rent defensivt har han vist svagheder her på det sidste.
Men jeg har lagt mærke til at han defensivt har store mangler, set over de sidste 2 kampe, mod FCN stod han direkte og så fodbold i flere situationer. Mod VFF løb han på et tidspunkt væk fra bolden, i stedet for til den, sikkert en misforståelse mellem ham og Bak, men han var der direkte skyld i en kæmpe chance til VFF. Ergo er min mening at Sisto skal have nogle ting på plads i det defensive, hvilket jeg tror koster ham pladsen i OB. Desuden har han den vel kun til låns, indtil Rilwan er tilbage.
Så er Falken som forudset af Kent retfærdigvis også i karantæne
http://www.superstats.dk/kort/karantaner
I modsætning til os, brugte OB en række spillere i dagens pokalkamp, der må forventes at være i start-11 på søndag: Ruud, K. Larsen, Skulason, Vadocz + en time til Emil larsen og 1/2 til Spelmann. Forhåbentlig giver det os en lille fordel.
- bobthebuilder_dk
Lækkert.. Dette betyder en betydelig svækkelse! komb. med det som Kent skriver...tatoo skrev:Så er Falken som forudset af Kent retfærdigvis også i karantæne
Emil Larsen ved man ikke helt hvor man har i denne tid, men er umiddelbart det stærkeste kort de har sådan rent offensivt.
Det kunne være SÅ godt med 3 point mere..... gi´me gi´me gi´me gi´me
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg tror, at hurtige og løbevillige spillere kan gøre en forskel. Vi har får gjort ondt på Ob og med Rasmus Falk og Conor O´Brien ude med karantæne, samt en del 1 holdsspillere med i pokalkampen, skal vi have point med fra Odense. Tror Pione får en chance, efter hans fine kamp imod Fc Djursland, han er også meget løbevillig, dog synes jeg, at han til tider kan virke lidt for selvisk og i nogle tilfælde, skulle have spillet bolden videre til en medspiller inden han mister den til modstanderen, men en super god præstation har han vist i denne efterårssæson.
Hassan er i spil til truppen mens Hedi er tvivlsom.