Jeg håber der er en admin der ser dette citat og tager affære eftersom jeg vil mene det her er et direkte brud på første princip i reglerne for forum - at man ikke må komme med trusler om vold.
Trusler om vold? Du kan kalde det en dårlig joke, men hvordan du får det til en trussel, det har jeg svært ved at sætte mig ind i. Du kan kalde det en konstatering.
Ja, for mit niveau er jo langt under dette, som er det eneste han vælger at bidrage med:Hvis det er dit debatniveau så bør du nok holde dig til bold.dk eller lignende, hvor standarden er tilsvarende lav.
Hvis du ikke kan føre en ordenlig argumentation uden at ty til nedsættende bemærkninger eller anvende trusler bør du måske bare undlade at deltage
Jeg elsker ulvegraven og hvis I en dag kommer til at tænke:" Hvorfor er aktiviteten ikke større, når vi er så mange?!". Ja, så kan I læse jeres indlæg igennem. Vi er vilde med jeres forsvar af hinanden, mens vi andre på dette forum altid skyder skarpest eller angriber folk.Som Noe siger, i er en flok usle tabere.
I får et kick ud af at være hårde i flok, skræmme små børn fra vid og sang og tæve på andre, helst 5 mod 1. = tabersvin.
Må i blive forvist for life!