Fcm - Viborg ff

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Midtjylland

Re: Sv: Fcm - Viborg ff

Indlæg af Midtjylland »

Jeg håber der er en admin der ser dette citat og tager affære eftersom jeg vil mene det her er et direkte brud på første princip i reglerne for forum - at man ikke må komme med trusler om vold.

Trusler om vold? Du kan kalde det en dårlig joke, men hvordan du får det til en trussel, det har jeg svært ved at sætte mig ind i. Du kan kalde det en konstatering.
Hvis det er dit debatniveau så bør du nok holde dig til bold.dk eller lignende, hvor standarden er tilsvarende lav.

Hvis du ikke kan føre en ordenlig argumentation uden at ty til nedsættende bemærkninger eller anvende trusler bør du måske bare undlade at deltage :(
Ja, for mit niveau er jo langt under dette, som er det eneste han vælger at bidrage med:
Som Noe siger, i er en flok usle tabere.

I får et kick ud af at være hårde i flok, skræmme små børn fra vid og sang og tæve på andre, helst 5 mod 1. = tabersvin.

Må i blive forvist for life!
Jeg elsker ulvegraven og hvis I en dag kommer til at tænke:" Hvorfor er aktiviteten ikke større, når vi er så mange?!". Ja, så kan I læse jeres indlæg igennem. Vi er vilde med jeres forsvar af hinanden, mens vi andre på dette forum altid skyder skarpest eller angriber folk.

Midtjylland

Re: Fcm - Viborg ff

Indlæg af Midtjylland »

Dét er jo netop et problem at idioten vælger at være maskeret, hvorfor mødes i ikke ude i en skov hvor man ikke kan se eller høre jer ?

Er det opmærksomheden i ikke vil undvære?
Hej til dig også. Du kan også godt droppe dit "I" og "jer". Så kan vi måske snakke sammen.

.... At en fyr sidder med hue på over 100 meter fra Viborg, det kan jeg ikke se er relevant her.

Husum

Indlæg af Husum »

Midtjylland skrev:
Trusler om vold? Du kan kalde det en dårlig joke, men hvordan du får det til en trussel, det har jeg svært ved at sætte mig ind i. Du kan kalde det en konstatering.

Du udtrykker beklagelse over han ikke fik banket hjernen på plads i går, hvilket jeg vil mene er en klar opfordring til vold og i det hele taget en besynderlig måde at udtrykke sig på.
Ja, for mit niveau er jo langt under dette, som er det eneste han vælger at bidrage med:
Som Noe siger, i er en flok usle tabere.

I får et kick ud af at være hårde i flok, skræmme små børn fra vid og sang og tæve på andre, helst 5 mod 1. = tabersvin.

Må i blive forvist for life!
Enig i at hans niveau med denne kommentar heller ikke er for højt, men derfor er der ikke nogen grund til at sænke niveauet yderligere.
Jeg elsker ulvegraven og hvis I en dag kommer til at tænke:" Hvorfor er aktiviteten ikke større, når vi er så mange?!". Ja, så kan I læse jeres indlæg igennem. Vi er vilde med jeres forsvar af hinanden, mens vi andre på dette forum altid skyder skarpest eller angriber folk.
Man kunne også omvendt argumentere for, at hvis niveauet blev løftet ville det tiltrække flere debatører, som ikke finder en usaglig debat baseret på øgenavne videre interessant at deltage i. Jeg har for så vidt ikke noget i mod at du forsøger at forsvare gruppen af troublemakers (i mangel på en bedre betegnelse) men så gør det med en saglig argumentation.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Du udtrykker beklagelse over han ikke fik banket hjernen på plads i går, hvilket jeg vil mene er en klar opfordring til vold og i det hele taget en besynderlig måde at udtrykke sig på.
Det er en beklagelse over at det ikke er sket, og ikke en opfordring til at det skal ske. Hvis folk ser det som en trussel, så beklager jeg.

Enig i at hans niveau med denne kommentar heller ikke er for højt, men derfor er der ikke nogen grund til at sænke niveauet yderligere.
Det kunne ikke komme længere ned.

Man kunne også omvendt argumentere for, at hvis niveauet blev løftet ville det tiltrække flere debatører, som ikke finder en usaglig debat baseret på øgenavne videre interessant at deltage i. Jeg har for så vidt ikke noget i mod at du forsøger at forsvare gruppen af troublemakers (i mangel på en bedre betegnelse) men så gør det med en saglig argumentation.

Faktisk synes jeg da, at jeg har holdt tonen rimeligt fint og forsøgt at komme ud med et par ting. At jeg så ikke vil høre på de fordomme der er om de drenge eller generelt bare se dem blive svinet til. Ja, det er så en anden ting.

... Nu flueknepper vi.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

[quote="Midtjylland"]
Det er en beklagelse over at det ikke er sket, og ikke en opfordring til at det skal ske. Hvis folk ser det som en trussel, så beklager jeg.

[quote]

Kære Midtjylland, hvorfor beklager du jeg ikke fik smadret kraniet i går? Det er helt fair du ikke mener du er en del af det rå miljø, men når du mener jeg skal have smadret ansigtet fordi jeg er uenig med dig, så virker det vel ganske oplagt at drage en parrallel?

Dine indlæg er ikke andet end et patetisk og infantilt (måske mindre begavet?) forsøg på at snakke uden om og ud forsøger at forsvare noget, helt uden at benytte dig af noget som helst substans. Faktisk benytter du bare et par standard floskler.

Du bør kunne forstå at den slags adfærd gør fodbold til en negativ oplevelse for rigtigt mange mennesker og det skader klubben. At et derby pludselig skal være noget som man skal frygte for at hive ungerne med til, er i sandhed en sørgelig udvikling. En som ikke hører hjemme i FCM.

BW bør vise nosser jo hjælpe med af disse negative elementer udelukket. Jeg tør vædde med man kender dem.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ud over vold, kanonslag og det negative der følger med et Derby. Som jeg egentligt ikke gidder at snakke med om ( kan se slagsmålene fortsætter verbalt herinde)

Så ved Jeg egentligt ikke hvad jeg skal sige til kampen. Kampen blev kørt op, et derby, lokalopgør, sammenlignet med Fck - Bif ov. osv. endte vel i bund og grund med at være en kæmpe fuser, på alle parametre, hvor vi trods et point vel må ses som de store tabere.

I bund og grund skuffende.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det var en fuser, specielt når den var hypet så meget op forinden. Det var som om vi ville for meget, at al den her peptalk måske har haft den modsatte virkning?

Men igen, vi skabte et hav af chancer, denne gang havde vi bare ikke den medvind, som vi har haft den seneste tid.

Men en hjemmekamp mod en oprykker, skal bare vindes! Den eneste måde at vinde det ind på igen, er ved at vinde næste kamp på udebane.

Vi er altid bedst mod de hold, som vil spille fodbold. Det ville Viborg bare ikke, det var nærmest Drillo-stil med ti mand i forsvaret og bolde op til Dalgaard. Det skal nok blive helt anderledes ude mod OB, hvor OB skal frem :)

Madsen91

Indlæg af Madsen91 »

nu så jeg desværre ikke selv kampen hverken fra tv eller på stadion.
Da jeg så onside i aftes fortalte Mikkel Rask(viborg) at det føltes som en hjemmebane for dem pga deres fans 2 sekunder efter giver Glen Riddersholm udtryk for at vi vandt kampen om tribunen.

Er der nogle der objektiv kan sige om vi "vandt" kampen på tribunen eller ej?
og er der andre der i samme ombæring kan fortælle hvad det lige præcist er der gør vi hader viborg så meget?

Jeg kan godt forstå de ikke er vilde med os da vi er kongerne at Midtjylland og har overhalet dem på alle parameter, men hvad er det der gør at vi har et derby som medie mæssigt er gået så meget amok og hvor trods alt 9000 tilskuere mødt op til? Tvivler da på at der nogensinde vil møde 9000 op på hjemmebanen for en kamp mod silkeborg.

Når det er sagt så syntes jeg da selvfølgelig det er fedt med et derby, men jeg må altså minde folk om at der ikke behøver at være slåskampe før det kaldes et derby!

Daniel Madsen

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Helt ærligt, så tror jeg størstedelen af de 9000 mødte op, fordi vi ligger nr 1, og har gjort det godt den seneste tid.

At FCM gør deres til at lave hype på det her, må være af økonomiske årsager, for en normal hjemmekamp mod VFF ville ikke trække mange tilskuere.

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Helt ærligt, så tror jeg størstedelen af de 9000 mødte op, fordi vi ligger nr 1, og har gjort det godt den seneste tid.

At FCM gør deres til at lave hype på det her, må være af økonomiske årsager, for en normal hjemmekamp mod VFF ville ikke trække mange tilskuere.
Så er det da mærkeligt at næsten 3000 mennesker først har fundet ud af det i de seneste 5 dage efter FCN kampen :lol: (hvor der så kun var lidt over 6000)
Tror bestemt at kampene som lokalbrag har stor betydning for mange mennesker
Viborg havde jo også en sjat fans med, og så var der vist også en del børn på stadion

At sige at FCM hyper det pga økonomiske årsager synes jeg ikke er rimeligt - tror mere at de lytter til de tendenser der er om disse kampe, og ser potentialet i at hype kampene
FCM gør iøvrigt også rigtigt meget mere for at hype hele set uppet omkring kampene, så synes at der er mange flere faktorer der spiller ind

Noe

Indlæg af Noe »

974 skrev:
At sige at FCM hyper det pga økonomiske årsager synes jeg ikke er rimeligt - tror mere at de lytter til de tendenser der er om disse kampe, og ser potentialet i at hype kampene
FCM gør iøvrigt også rigtigt meget mere for at hype hele set uppet omkring kampene, så synes at der er mange flere faktorer der spiller ind
Det er et kæmpe skridt fremad, hvis man kan formå at hype kampene på denne måde, i stedet for at ty til kvindefester, gøgl i pausen etc. Imo er kampene mod ÅB vigtigere, men derbyet var (hvis jeg tør sige det) en kæmpe pr-mæssig succes, også i de landsdækkende medier.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg mindes ikke, at der for fem år siden var specielt mange tilskuere, til kampene mod VFF. Men måske husker jeg forkert.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vi har nu før rundet de 9000 hjemme mod Viborg. Dette var fjerde gang.

http://superstats.dk/sog/hold-res?id1=5 ... antal=1000

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ok, så tog jeg fejl og huskede forkert :geek:

Noe

Indlæg af Noe »

Så gik GF og ÅB i panik: "Vi vil også ha' medierne til at skrive, at vi hader hinanden" http://www.bold.dk/nyt/AaB-og-AGF-saett ... valisering

Men det er jo selvfølgelig også noget HELT andet. De to klubber har jo hadet hinanden siden 1274 (dog uden at nogen, inklusiv de to holds fans, har opdaget det). :)

Låst