PH1978 skrev:TrueWolfMidt skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-er-super-til ... ed-vinduet
Hvis vi måske vil have Femi tilknyttet truppen, var det så ikke en ide, at få ham til at træne med i 1. holds-truppen hurtigst muligt for, at han kan besigtiges og forbedre sig / komme i bedre form, inden sæsonen igen starter.
Bare de har styr på arbejdstilladelsen

Det må vi gå ud fra, at de har styr på.
Min største frygt er, at Femi er for langt efter både træningsmæssigt og kampmæssigt. Det kan der dog gøres noget ved, hvis man hurtigt får ham til træning. Alt efter hvordan hans tilstand er, kan man så vurdere om han er den man skal satse på, eller om han er for langt fra den standard der kræves for, at vi kan kæmpe os til endnu flere point, for at prøve at beholde den kære førsteplads, som vi så forbandet gerne vil beholde, ikke mindst for pengenes skyld, men også på den lange bane, er det godt med flere point.
Der smutter jo højst sansynligt flere spillere i næste transfervindue, så for at undgå at vi rasler for langt ned i tabellen igen, er alle point vi kan skrabe sammen guld værd for Fcm.
Hvor håber jeg bare så inderligt, at Hedinsson, Petter Anderson, Tim Jansen & Rilwan snart kommer sig over skaderne og så småt kan begynde, at træne med igen og hurtigt bliver klar til, at tage nogle minutter på banen.
Ja og hvem glæder sig ikke til Hedinssons debut, det har jeg glædet mig til siden signingen.