Jamen selvfølgelig, jeg irreteres bare når folk giver det en mening der åbenlyst ikke vr der.Ahh.. Jonas, skal vi nu ikke lige lade en sjov historie være en sjov historie, inden du dømmer os alle til at være ude af stand til at læse. For at bruge din egen sætning, så kræver det jo ikke den store kunnen indefor dansk, at skrive hvad det rent faktisk er.
Jeg tvivler ikke på sandheden i at det er blevet sagt af Bendtner, jeg ved dog at chancen for det rent faktisk sker (da det skal falde sammen med en hel masse andre ting, og AaB skal være interesserede samt have økonomien) er mindre end meget lille.Du skriver selv det er fra en ret pålidelig kilde, du giver oven i købet eksempler på tidligere rygter der også holdte og blev til noget. Men bliver du gået lidt på klingen i dit/din rygte/historie, begynder du selv at rode rundt i rygte og sammetræf og trække lidt i land.
Jeg vil personligt mene at hvis man komme med noget fra en påligelig kilde, så er det da et rygte. Hvor sammetræf så kommer ind i billedet ved jeg ikke.
Naturligvis, og det respekterer jeg også, men jeg irreteres når folk mener jeg er til grin, og er hjernevasket når det ikke er min holdning, eller noget som helst andet.Det er et stort rygte du kom med og derfor må du da også forstå at nogle vælger ikke at tro på det, uanset din kildes troværdighed eller ej.
Og så går jeg udfra du er enig i at der er forskel på at sige at spiller X kunne overveje en given klub og sige at spilleren er på vej til klubben, det er lang vej, og kæmpe forskel.
Det sker selvfølgelig ikke, og det med talentarbejdet handlede om at der er en opmærksomhed fra større klubber i det store udland. Hvilket der nok også ville være i FCM, ved dog ikke hvorfor de ikke var nævnt, går dog udfra det handler om AaB var i europæisk (eller skulle det dengang min kilde hørte om det første gang).Men fair nok, en Bendtner til Aab , det ville være en kanon signing af jer og skulle det en dag ske, vil jeg da gerne være den første til at ønske jer tillykke. Men skulle Bendtner en dag ende i AAb, tvivler jeg på at det er grundet jeres talentarbejde, men i stedet fordi, han gerne vil tilbage og spille i rødt og hvidt